fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

חדש בישראל: לונג'יה XDV250

חדש בישראל: לונג'יה XDV250

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

חברת מוטו 24 מודיעה על תחילת שיווקו של ה־XDV250, קטנוע קורסאובר חדש של מותג לונג'יה הסיני, שמצטרף לקטנועים X1 ו־VMax ולקרוזר הקטן נוואדה 250 שכבר משווקים בארץ. מחירו 29,900 ₪.

ה־XDV250 מעט יוצא דופן בקטגוריית קטנועי הקרוסאובר המתרחבת, שכוללת בעיקר כלים בנפח גדול יותר, ומצויד במנוע סינגל מקורר נוזל עם 4 שסתומים, בנפח 244 סמ"ק המייצר הספק של 24 כ"ס ב־8,500 סל"ד ומומנט של 2.2 קג"מ ב־6,500 סל"ד, מקורו בדגמי פיאג'ו רבים, ביניהם הווספה GTS250, והוא מיוצר ע"י זונגשיין-פיאג'ו. ה־XDV250 בעל מימדים קטנים יחסית לנפחו, שבין קטנוע 125 לקטנוע מנהלים סטנדרטי, משקלו הרטוב 168 ק"ג, אורכו הכללי 1,940 מ"מ, רוחבו 780 מ"מ וגובהו 1,270 מ"מ ובסיס הגלגלים הקצר באורך 1,390 מ"מ, כל זה מעט יותר גדול מאחד הכלים הפופולריים בקטגוריה (שלצערנו אינו משווק בארץ), ה־ADV150 של הונדה, ממנו הלונג'יה שואב הרבה השראה בעיצובו, כשה־XDV לוקח את זה מעט קדימה עם קווים חדים יותר וצבעוניות המעניקים לקטנוע מראה קשוח.

לונג'יה מייצדת את ה־XDV במזלג קדמי הפוך בקוטר 38 מ"מ מתוצרת KYB וצמד בולמי גז מאחור מאותה התוצרת, עם מהלך של 90 מ"מ, מערכת בלימה של J.Juan עם דיסק יחיד בקוטר 240 מ"מ קליפר רדיאלי דו-בוכנתי מקדימה, דיסק בקוטר 220 מ"מ מאחור ומערכת ABS ניתנת לניתוק. בנוסף לכל זה מותקנת גם תאורת LED מלאה, לוח מחוונים עם צג LCD בגודל 5 אינץ', התנעה ללא מפתח, ידיות מחוממות, חיישני לחץ אוויר בגלגלים, מיגוני גחון וצד וכאופציה גם פנסי ערפל מובנים, ארגזים ועוד.

ל־XDV יש גם מגן רוח מתכוונן, שקע טעינה 12V ומקום לקסדה מלאה מתחת למושב. על הגלגלים היצוקים בקוטר 13 אינץ' מותקנים צמיגי טיובלס בעלי פרופיל דו-שימושי במידות 110/70-13 מקדימה ו־130/70-13 מאחור. המושב בגובה 800 מ"מ, מרווח הגחון עומד על 160 מ"מ ומיכל הדלק מכיל 13.5 ליטר. לונג'יה מייצרת עוד שני דגמים בסדרה, אחד בנפח 300 סמ"ק שמעבר לנפח המנוע זהה ל־XDV250, ודגם 150 סמ"ק, שבעתיד יהיה זמין גם ב־125, עם מעט שינויים, ביניהם מזלג קונבנציונלי מקדימה והיעדר כמה מערכות טכנולוגיות.

מחירו של ה־XDV250 עומד על 29,900 ₪ על הכביש.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

8 תגובות ל חדש בישראל: לונג'יה XDV250

  1. 30 אשח ומחיר חדירה 27 אשח לקטנוע סיני ???משהו חולה לגמרי במדינה הזאת. אגב כלי שנראה יפה מאוד ויתכן שגם בהחלט ראוי ,אבל בבית ספרנו לא במחיר הזה!!!

  2. שום אזכור שזו פשוט העתקה מהונדה…אפילו נתנו אותו שם….וואי וואי…התביעה בדרך…

    • Avd קיצור של adventure , מה בדיוק גנבו פה ?
      אתה חושב שהיצרן / יבואן לא בדק לפני זכויות יוצרים?

  3. י ק ר -בעולם קונים אופנוע ספורט יפני ב8000 דולר

  4. יקר !!! ועוד מנסים לשווק אותו בזול כביכול

  5. מצטער להרוס לך את החלום, אבל היום 80% מהקטנועים מיוצרים בסין ככה שלהגיד סיני זה פשוט חוסר ידע מבחינתך.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל