fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קוב 140 על 70
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
דוקאטי קוביה שמאל
שרקו
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן

חדש בישראל: Kove 800X Pro אדוונצ'ר

חדש בישראל: Kove 800X Pro אדוונצ'ר

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

מגוון הדגמים של היצרנית הסינית Kove בישראל מתרחב עם ה־800X Pro, אדוונצ'ר חדש ששם דגש על יכולות שטח, עם משקל קל, מנוע חזק ומתלים ארוכי מהלך בעלי אפשרויות כיוונון מלאות, לצד רמת אבזור ואלקטרוניקה גבוהה; החל מ־67,770 ₪.

אחרי צמד אופנועי ה־500 של המותג, האדוונצ'ר 500X והסקרמבלר 500F, מגיע האדוונצ'ר הגדול 800X Pro, אחריו יגיע גם ה־450 Rally, המבוסס על האופנוע שהיצרנית שלחה להתחרות בשני מרוצי ראלי דקאר וישלים את מגוון הדגמים של המותג בשנת הפעילות הראשונה שלו בישראל.

ה־800X Pro עושה שימוש במנוע טווין מקבילי מקורר נוזל, עם 8 שסתומים וגל-זיזים עליון כפול, בנפח 799 סמ"ק שמבוסס על גרסת ה־790 של מנוע ה־LC8c של ק.ט.מ, המייצר הספק של 95 כ"ס ב־9,000 סל"ד ומומנט של 8.1 קג"ב ב־7,500 סל"ד, אמנם משודך למצמד ומצערת על כבל ותיבת שישה הילוכים ללא קוויקשיפטר, אבל מצויד בצמד מצבי מנוע – אקו וספורט – בקרת אחיזה הניתנת לכיבוי, מערכת ABS הניתנת לכיבוי מלא או רק מאחור וגם צג TFT גדול עם קישוריות בלוטוס וחיישני לחץ אוויר בצמיגים.

אחד מהנתונים הבולטים ביותר ב־800X Pro הוא נתון המשקל הרטוב העומד על 185 ק"ג בלבד כולל 20 ליטר של דלק. לשלדת צינורות הפלדה בתצורת יהלום מחובר מקדימה מזלג הפוך בקוטר 48 מ"מ ומאחור זרוע אלומיניום עם בולם יחיד בעל מנגנון לינקים, שניהם מתוצרת KYB עם מהלך גלגל של 240 מ"מ ואפשרויות כיוונון מלאות. על גלגלי השפיצים טיובלס בקוטר 21 ו־18 אינץ' מותקנים צמיגי פירלי Scorpion Rally STR במידה 90/90-21 מקדימה ו־150/70-18 מאחור. המושב בגובה 875 מ"מ, מרווח הגחון 275 מ"מ ובסיס הגלגלים באורך 1,510 מ"מ. בנוסף, הוא מצויד במשכך היגוי, סבל אחורי מקורי ומיגוני גחון ומנוע מאלומיניום.

מחירו של ה־800X Pro עומד על 69,770 ₪ ובחודש ההשקה (ספטמבר) ימכר במחיר של 67,770 ₪.

תומר לויתן, מנכ"ל ה.מ ישראל: "דגם ה־800X Pro החדש של KOVE מרחיב את קהל היעד של המותג בישראל, ופונה גם לרוכבי הארד-קור אדוונצ'ר, לרוכבי כביש המחפשים שילוב בין שטח לכביש, המכנה המשותף לכולם הוא התשוקה לרכיבה, לריגוש ,ולביצועים המובילה את פיתוח אופנועי KOVE מאז הקמת החברה. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, איכות, אמינות, ובדגש על בטיחות ונוחות, פונה KOVE לרוכבים המחפשים אופנועים מהנים לנסיעות יומיומיות ולרכיבות סופ"ש. הדגש של KOVE הוא תמיד למצוא את השילוב המנצח בין ספורטיביות לשימושיות המושגת ע"י משקל סופר נמוך, שימוש בחומרים קלים ואיכותיים, וביצועים חסרי פשרות. בהזדמנות זו אני רוצה לאחל למחליף שלי דורון כהן שישמש כמנכ"ל החברה, בהצלחה בכניסתו לתפקיד החדש, מאחל לו שיצעיד את החברה להישגים חדשים ומשמעותיים".

    מעוניינים ברכיבת מבחן?
    logo moto

    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

     

     

     

     

    8 תגובות ל חדש בישראל: Kove 800X Pro אדוונצ'ר

    1. נדמה לי שהמחיר זהה להונדה טרנסאלפ ???
      תסלחו לי ?

      • המחיר לא זהה לטרנסאלפ ,הוא עולה בפועל 75 על הכביש ללא מיגונים וללא תוספות ,הטרנסאלפ גם מיועד יותר לאספלט מה,kove בעל המכלולים הקרביים בהרבה.צריך יהיה לבדוק את אמינותו לאורך זמן מדובר במנוע קטמ 790 כלים שלא הראו אמינות משובחת בעבר.

      • הונדה טרנסאלפ עולה 75 ללא תוספות ומיועד יותר לאספלט מהkove שמכלולי השטח שלו טובים בהרבה.

    2. 69,770 ₪ לחדירת שוק זה מחיר יקר נקודה. זה אופנוע שעל הנייר נראה מצוין, בפועל בקושי בארץ יומיים, בלי יבואן חזק / גב יהיה לו מאוד מאוד קשה להשתלב ולהלחם על מקום גבוה בקטגוריה, טנרה, טוארג וכו׳.

    3. מחיר כזה למותג חדש ולא מוכר. מה לגבי טיפולים, חלפים, אמינות בעוד 4-5-6 שנים?

    4. מנוע מאוד בעייתי התקינו באופנוע, של ק.ט.מ. 790, יש להם שחיקת קרמשפטים אחרי 20-25 אלף ק"מ. בדיוק אחרי אחראיות תפלו לתיקון של אלפי שקלים במקרה הטוב. יש בעולם האופנועים עכשיו הרבה רעש בגלל זה. אלפי אנשים נפלו בבעייה הזאת מסביב לעולם.

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    קוב מגדל kove