מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
בנלי שורת MENU
טריומף קוביה
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
הארלי שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
סטפן
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
בנלי שמאל עליון
ברקום שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
לרט
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מילאנו: הארלי דוידסון מציגה אדוונצ'ר

מילאנו: הארלי דוידסון מציגה אדוונצ'ר

אביעד רייס

צילום: יצרן

אם הייתם אומרים לנו לפני 10 או אולי אפילו 5 שנים שלהארלי דוידסון יהיה אופנוע אדוונצ'ר, בטח היינו אומרים לכם שאתם הוזים. אבל להתפרנס רק מקרוזרים זה כבר לא פשוט, והיצרנית האמריקנית האייקונית חייבת להיכנס לסגמנטים חדשים. עכשיו, אחרי שהוצג הנייקד הראשון שלה, ה"ברונקס"  מגיע גם דגם האדוונצ'ר – הפאן אמריקה 1250. 

בדומה לנייקד, נוכל למצוא את מנוע ה-Revolution Max החדש של הארלי – כאן בנפח 1250 סמ"ק, כאמור. המנוע הזה מייצר הספק של כ-145 כ"ס וכיאה לאופנוע מבית הארלי גם מומנט ראוי ביותר של מעל ל-12 קג"מ. 

מעבר לעיצוב המיוחד והמסקרן, שונה בנוף של סגמנט האדוונצ'ר בכלל וגם בקרב דגמי הארלי בפרט, הפאן אמריקה מצויד בכל טוב: מסך תצוגה צבעוני TFT, בלמים של ברמבו, צמיגי מישלין בשרניים, משקף מתכוונן ובקרת שיוט.

נתונים מלאים עדיין לא פורסמו כך שאין מידע על המתלים, מרווח הגחון או לגבי משקלו של הכלי, אך ניתן להעריך כי לא מדובר בנתון נמוך במיוחד. הפאן-אמריקה, בדומה לברונקס, עדיין מופיע כדגם קונספט באתר של הארלי. סרטון ותמונות שמשוחררים לרשת מחממים את הזירה עד שיחל השיווק. 

הפאן-אמריקה מכוון כמובן להתחרות באדוונצ'רים הגדולים והיקרים, ובראשם ה-R1250GS של ב.מ.וו שנמכר מצוין בארה"ב ממש כשם שהוא נמכר כך בשאר העולם. כדי לעמוד מולו תצטרך הארלי לצייד את האדוונצ'ר החדש שלה בכל הפינוקים והטכנולוגיה. 

על פי הארלי השיווק אמור להתחיל כבר בסוף 2020, כך שסביר להניח שהאופנוע הסדרתי, יחד עם הנתונים הרשמיים, יחשף בתערוכת מילאנו הבאה.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל