מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
מילאנו: סאן יאנג JetX מקבל בקרת אחיזה
אסף לביא
צילום: יצרן
הקטנוע העירוני-ספורטיבי של סאן יאנג הוא הדור החדש ביותר של סדרת ה־Jet המוכרת, שמציע תוספת של זריזות וביצועים והתניידות היום יומית והוצג בסוף השנה שעברה. כעת סאן יאנג משדרגת קלות את הג'ט-איקס בגרסאות ה־125 וה־150 סמ"ק ומוסיפה לו מערכת בקרת אחיזה (TCS) לשיפור הבטיחות.
הג'טי-איקס 125 מצויד במנוע מקורר נוזל ומוזרק דלק בנפח 124.6 סמ"ק המייצר הספק של 12.5 כ"ס ב־8,000 סל"ד ומומנט של 1.1 קג"מ ב־6,500 סל"ד, מערכת בלימה עם דיסק יחיד בקוטר 260 מ"מ ודיסק בקוטר 220 מ"מ מאחור, כמו גם מערכת ABS, תאורת LED היקפית, לוח מחוונים עם צג LCD צבעוני, צמד גלגלים יצוקים בקוטר 14″ ונועלים צמיגים במידות 100/90-14 מקדימה ו־110/80-14 מאחור ושקע טעינה USB בתא האחסון הקדמי.
המושב של הג'ט-איקס בגובה 770 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,350 מ"מ, אורכו הכללי 2,000 מ"מ, רוחבו 760 מ"מ וגובהו 1,115 מ"מ, מיכל הדלק הנפח 7.5 ליטר מספק טווח רכיבה של כ־190 ק"מ, תא האחסון מתחת למושב מסוגל להכיל קסדה שלמה אחת ומשקלו היבש עומד על 110 ק"ג.
בנוסף לשדרוג הבטיחותי, סאן יאנג נמצלת את המאורע ומעדכנת את כל אופציות הצביעה של הג'ט-איקס 125 ומשלבת אותן עם צבע נוסף כדי להקנות מראה מודרני יותר.