fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קוב kove מתחת לשורת menu
אודי דגן מתחת לתפריט
דוקאטי באנר חדש דזרט 230-40
מטרו באנר שמאל הכי עליון adx400
קריסטלינו קובית צד xi
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אלבר טריומף קוביה עליון
v12 באנר צידי
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
שרקו
voge מוטו24 באנר
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מילאנו: סאן יאנג JetX מקבל בקרת אחיזה

מילאנו: סאן יאנג JetX מקבל בקרת אחיזה

אסף לביא

צילום: יצרן

הקטנוע העירוני-ספורטיבי של סאן יאנג הוא הדור החדש ביותר של סדרת ה־Jet המוכרת, שמציע תוספת של זריזות וביצועים והתניידות היום יומית והוצג בסוף השנה שעברה. כעת סאן יאנג משדרגת קלות את הג'ט-איקס בגרסאות ה־125 וה־150 סמ"ק ומוסיפה לו מערכת בקרת אחיזה (TCS) לשיפור הבטיחות.

הג'טי-איקס 125 מצויד במנוע מקורר נוזל ומוזרק דלק בנפח 124.6 סמ"ק המייצר הספק של 12.5 כ"ס ב־8,000 סל"ד ומומנט של 1.1 קג"מ ב־6,500 סל"ד, מערכת בלימה עם דיסק יחיד בקוטר 260 מ"מ ודיסק בקוטר 220 מ"מ מאחור, כמו גם מערכת ABS, תאורת LED היקפית, לוח מחוונים עם צג LCD צבעוני, צמד גלגלים יצוקים בקוטר 14″ ונועלים צמיגים במידות 100/90-14 מקדימה ו־110/80-14 מאחור ושקע טעינה USB בתא האחסון הקדמי.

המושב של הג'ט-איקס בגובה 770 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,350 מ"מ, אורכו הכללי 2,000 מ"מ, רוחבו 760 מ"מ וגובהו 1,115 מ"מ, מיכל הדלק הנפח 7.5 ליטר מספק טווח רכיבה של כ־190 ק"מ, תא האחסון מתחת למושב מסוגל להכיל קסדה שלמה אחת ומשקלו היבש עומד על 110 ק"ג.

בנוסף לשדרוג הבטיחותי, סאן יאנג נמצלת את המאורע ומעדכנת את כל אופציות הצביעה של הג'ט-איקס 125 ומשלבת אותן עם צבע נוסף כדי להקנות מראה מודרני יותר.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove