fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70

מילאנו: סאן יאנג JetX מקבל בקרת אחיזה

מילאנו: סאן יאנג JetX מקבל בקרת אחיזה

אסף לביא

צילום: יצרן

הקטנוע העירוני-ספורטיבי של סאן יאנג הוא הדור החדש ביותר של סדרת ה־Jet המוכרת, שמציע תוספת של זריזות וביצועים והתניידות היום יומית והוצג בסוף השנה שעברה. כעת סאן יאנג משדרגת קלות את הג'ט-איקס בגרסאות ה־125 וה־150 סמ"ק ומוסיפה לו מערכת בקרת אחיזה (TCS) לשיפור הבטיחות.

הג'טי-איקס 125 מצויד במנוע מקורר נוזל ומוזרק דלק בנפח 124.6 סמ"ק המייצר הספק של 12.5 כ"ס ב־8,000 סל"ד ומומנט של 1.1 קג"מ ב־6,500 סל"ד, מערכת בלימה עם דיסק יחיד בקוטר 260 מ"מ ודיסק בקוטר 220 מ"מ מאחור, כמו גם מערכת ABS, תאורת LED היקפית, לוח מחוונים עם צג LCD צבעוני, צמד גלגלים יצוקים בקוטר 14″ ונועלים צמיגים במידות 100/90-14 מקדימה ו־110/80-14 מאחור ושקע טעינה USB בתא האחסון הקדמי.

המושב של הג'ט-איקס בגובה 770 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,350 מ"מ, אורכו הכללי 2,000 מ"מ, רוחבו 760 מ"מ וגובהו 1,115 מ"מ, מיכל הדלק הנפח 7.5 ליטר מספק טווח רכיבה של כ־190 ק"מ, תא האחסון מתחת למושב מסוגל להכיל קסדה שלמה אחת ומשקלו היבש עומד על 110 ק"ג.

בנוסף לשדרוג הבטיחותי, סאן יאנג נמצלת את המאורע ומעדכנת את כל אופציות הצביעה של הג'ט-איקס 125 ומשלבת אותן עם צבע נוסף כדי להקנות מראה מודרני יותר.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל