fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
מתחת לשורת MENU מטרו
דיאלים 204 על 35
אגמ מוטורס מתחת ללוגו אריק
הווסקוורנה באנר שמאל
אגמ מוטורס קוביה 140
הארלי שמאל
טריומף קוביה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
לרט
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

משתדרג: CFMoto מציגה גרסה משופרת ל־250SR

משתדרג: CFMoto מציגה גרסה משופרת ל־250SR

אסף לביא

צילום: יצרן

יצרנית האופנועים הסינית CFMoto מציגה את ה־250SR S, גרסה משודרגת של ה־250SR הרגיל שתשווק לצידו וכוללת מתיחת פנים, זרוע אחורית חד-צידית, דיאטה של 8 ק"ג ושיפורים נוספים; הדגם עומד בתקן אירו5 ובינתיים לא ידוע אם ישווק גם בגרסת 300 סמ"ק.

ה־250SR S חולק מכלולים רבים עם הגרסה הרגילה, בין אם זו שלדת צינורות הפלדה, המזלג ההפוך בקוטר 37 מ"מ שמותקן מקדימה, רובה של מערכת הבלימה וכמובן יחידת ההנעה – מנוע צילינדר יחיד, מקורר נוזל, עם 4 שסתומים וגל-זיזים עיליון כפול, בנפח 249 סמ"ק המייצר הספק של 27.5 כ"ס ב־9,750 סל"ד ומומנט של 2.3 קג"מ ב־7,500 סל"ד, עם תיבת 6 הילוכים וסליפר קלאץ'. כאשר בגרסת ה־S מותקנת זרוע אחורית חד-צידית וגלגל אחורי חדשים, הסליפר קלאץ' עובר עדכון קל לעבודה חלקה ומדויקת יותר, מערכת הבלימה משודרגת עם משאבת בלם קדמי חדשה בקוטר 14 מ"מ לעומת 12.7 מ"מ בדגם הרגיל והדיסק האחורי צומח בקוטרו ל־240 מ"מ והבולם האחורי החדש בעל כיוונון קשיח יותר. בנוסף, לוח המחוונים החדש בעל צג TFT גדול יותר בקוטר 5 אינץ' עם מערכת ניווט, קישוריות בלוטוס ותמיכה בתקשורת 4G, ולגרפיקה המעודכנת מצטרף גם זוג כנפונים אווירודינמי.

משקלו של ה־250SR S עומד על 157 ק"ג רטוב כולל 12 ליטרים של דלק במיכל, שהם 8 ק"ג פחות מהגרסה הרגילה, כששאר הנתונים זהים לשתי הגרסאות – בסיס גלגלים באורך 1,360 מ"מ, מושב בגובה 780 מ"מ, מרווח גחון של 135 מ"מ, אורך כללי של 2,010, רוחב 750 מ"מ וגובה 1,080 מ"מ, הצמיגים במידות 110/70-17 מקדימה ו־140/60-17 מאחור, מערכת הבלימה עם דיסק יחיד בקוטר 292 מ"מ וקליפר רדיאלי בעל 4 בוכנות מקדימה ומערכת ה־ABS של קונטיננטל.

המהלך הזה קורה בזמן ש־CFMoto משתתפת לראשונה באליפות המוטוGP, בקטגוריית המוטו3, עם אופנוע שמבוסס על ה־RC4 של ק.ט.מ ושני רוכבים, שאחד מהם – קרלוס טטאי – מסיים את המרוץ השני בעונת 2022 על המדרגה השלישית של הפודיום. ה־250SR S אמנם עומד בתקן אירו,5 אך נכון לרגע זה ישווק רק בסין, כשעוד לא ברור אם יגיע גם לאירופה ואם גם ה־300SR יקבל גרסת S דומה ומשודרגת.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל