fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2 – פניגלה v2
דוקאטי באנר חדש דזרט 230-40
קריסטלינו קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון adx400
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
v12 באנר צידי
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
קוב 140 על 70
מידלנד שחורי 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
שרקו
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2

פיאג'ו MP3 310 חדש ל־2025

פיאג'ו MP3 310 חדש ל־2025

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

פיאג'ו מעדכנת את הדגם הקטן במשפחת הקטנועים התלת-גלגליים שלה, עם ה־MP3 310, שמחליף את ה־300 ומקבל מנוע בנפח גדול יותר ואת העיצוב העדכני של דגמי ה־400 וה־530.

ה־MP3 310 הקומפקטי מקבל מנוע חדש בטכנולוגיית HPE (ר"ת High Performance Engine) שבזכות הגדלת מהלך הבוכנה עולה מנפח של 278 סמ"ק בדגם היוצא ל־310 סמ"ק בדגם החדש, עם הספק של 26.4 כ"ס ב־7,500 סל"ד ומומנט של 2.8 קג"מ ב־6,000 סל"ד – נתונים גבוהים יותר שמגיעים בסל"ד נמוך יותר לעומת הדגם היוצא. גם צריכת הדלק משתפרת, ובזכות שינויים אווירודינמיים, גם המהירות סופית גבוהה יותר ועומדת על 129 קמ"ש, לעומת 120 קמ"ש בדגם היוצא.

עיצובו הספורטיבי של ה־MP3 310 החדש נלקח מאחיו הגדולים, ה־MP3 400 וה־MP3 530, והוא מצויד בתאורת LED מלאה ובמערכת התנעה ללא מפתח (Keyless), כמו גם לוח מחוונים LCD חדש בגודל 5 אינץ' עם ממשק משופר ומושב נוח יותר. ה־MP3 310 החדש מוצע בשתי גרסאות – גרסת בסיס בצבעי לבן 'ירח' מבריק או אפור 'גרפיט' מבריק עם חלקים נוספים באפור מטאלי, וגרסת Sport בצבעי שחור 'מטאור' מט מטאלי, כחול 'ספיר' מט או אפור 'מרקורי' מבריק עם מושב ספורטיבי בעל תפרים כחולים, דיסקים "פרפריים" ומדרכות מאלומיניום. כמו כן, מערכת הקישוריות Piaggio MIA כלולה כסטנדרט בגרסת הספורט ומאפשרת חיבור לסמארטפון דרך בלוטוס, לצורך ניהול שיחות, הודעות ומוזיקה ישירות מלוח המחוונים.

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2 – אפריקה