fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
cristalino מתחת לתפריט xi
דוקאטי באנר חדש
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
שרקו
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

קלן 2022: שלושה קטנועי 125 מסוזוקי

קלן 2022: שלושה קטנועי 125 מסוזוקי

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

סוזוקי חושפת בתערוכת Intermot 2022, הנערכת בעיר קלן בגרמניה, את הבורגמן סטריט 125EX, ה־Address 125 ואת ה־Avenis 125, שלושה קטנועים עירוניים עם מנועים חסכוניים בדלק שיגיעו לשוק האירופאי בחציון השני של 2023.

סוזוקי Burgman Street 125EX

ה־Burgman Street 125EX הוא קטנוע עירוני מרווח עם מגן רוח קצר, רצפה שטוחה, תא אחסון בנפח 21.5 ליטר מתחת למושב, צמד תאי אחסון מקדימה מהם אחד ננעל ומצויד בשקע טעינה USB, תאורת LED מלאה ולוח מחוונים דיגיטלי בעל צג LCD. הבורגמן סטריט מיועד בדרכו שלו להתחרות בכלי דוגמת ה־PCX125 של הונדה וה־NMAX 125 של ימאהה.

מנוע ה־SEP-α (ר"ת Suzuki Eco Performance Alpha), חד-צילינדר מקורר אוויר בנפח 124 סמ"ק בעל מערכת עצור-וסע, עם תצרוכת דלק מוצהרת של 52 ק"מ לליטר, מייצר הספק של 8.4 כ"ס ב־6,500 סל"ד ומומנט של 1 קג"מ ב־5,500 סל"ד.

לבורגמן הקטן גלגלי 12 אינץ' עם צמיגים במידות 90/90-12 מקדימה ו־100/80-12 מאחור ומערכת בלימה משולבת בעלת דיסק בקוטר 190 מ"מ מקדימה ותוף מאחור. משקלו הרטוב כולל 5.5 ליטרים של דלק עומד על 112 ק"ג, מושבו בגובה 780 מ"מ מרווח הגחון עומד על 160 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,290 מ"מ, הצמיגים במידות ואורכו הכללי 1,905 מ"מ, רוחבו 700 מ"מ וגובהו 1,140 מ"מ.

 

סוזוקי Address 125

ה־Address 125 החדש נמכר כבר 3 שנים בהודו תחת השם Access 125, שם הוא אחד מהכלים הנמכרים ביותר של סוזוקי, וכעת סוזוקי עושה את הצעדים הנדרשים להתאים אותו למכירה בשוק האירופאי. האדרס עושה גם הוא שימוש במנוע חד-צילינדר מקורר אוויר בנפח 124 סמ"ק בעל מערכת עצור-וסע, אך מעט שונה משל הבורגמן, מסדרת ה־SEP (ר"ת Suzuki Eco Performance), העומד בתקן אירו5 ומייצר הספק של 8.5 כ"ס ב־6,750 סל"ד ומומנט של 1 קג"מ ב־5,500 סל"ד.

עיצובו הקלאסי של האדרס מזכיר במוטיבים מסויימים את המיו של סאן יאנג שזכה להצלחה אדירה כאן בישראל, הוא נמוך, צר וקל יותר מהבורגמן וחסכוני בדלק באותה המידה, יש לו תאורה ראשית ומאותתי LED, מושב בגובה 770 מ"מ, פתח תדלוק אחורי, רגליות מורכב נשלפות וידית אחיזה, רצפה שטוחה ארוכה במיוחד, תא אחסון בנפח 21.8 ליטר מתחת למושב, שני ווי תליה ותא אחסון אחד פתוח מקדימה, מעליו נמצא שקע טעינה USB, לוח מחוונים אנלוגי עם תצוגת LCD קטנה עם מד דלק ותצוגת מרחק מתאפסת ולצידי התצוגה הראשית ישנה תאורה ירוקה שדולקת כשהרוכב נוסע בצורה חסכונית בדלק.

מקדימה מותקן גלגל בקוטר 12 אינץ' כשמאחור מגלגל בקוטר 10 אינץ', הנועלים צמיגי דנלופ D307 N במידות 90/90-12 מקדימה ו־90/100-10 מאחור. מערכת הבלימה המשולבת בעלת דיסק בקוטר 190 מ"מ מקדימה ותוף מאחור. אורכו הכללי 1,825 מ"מ, רוחבו 690 מ"מ וגובהו 1,160 מ"מ, בסיסי הגלגלים באורך 1,265 מ"מ, מרווח הגחון 160 מ"מ, מיכל הדלק בנפח 5 ליטר ומשקלו הרטוב 105 ק"ג.

 

סוזוקי Avenis 125

גם ה־Avenis 125 כבר נמכר בהודו, במקרה שלו מאז ינואר השנה, והוא בעל אותו הבסיס המכני של ה־Address 125. האווניס הוא הקטנוע הצעיר והשובב שבחבורה, עם עיצוב חד ודינמי, תאורת LED היקפית, מגן רוח קטן, מושב מדורג, פתח תדלוק אחורי, רגליות מורכב נשלפות וידיות אחיזה. מקדימה יש לו תא אחסון פתוח מימין ותא אחסון סגור עם שקע טעינה USB משמאל. מתחת למושב ישנו תא אחסון בנפח 21.5 ליטר. לוח המחוונים דיגיטלי בעל צג LCD. הרצפה שטוחה ומעליה שני ווי תליה ואת הבלם האחורי ניתן לנעול לשימוש כבלם חניה. אורכו הכללי של האווניס עומד על 1,895 מ"מ, רוחבו 710 מ"מ וגובהו 1,175 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,265 מ"מ, מרווח הגחון 160 מ"מ, המושב בגובה 780 מ"מ, מיכל הדלק בנפח 5.2 ליטר ומשקלו הרטוב עומד על 107 ק"ג. האווניס מוצע בשתי גרפיקות דו-גוניות.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל