fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

קיוואי סיטיבלייד 125 במבחן ארוך טווח – דיווח אחרון

קיוואי סיטיבלייד 125 במבחן ארוך טווח – דיווח אחרון

כתבו ובחנו: אסף לביא, ניסים ברדה, אריק רוזנבלום, עמית משיח | צילום: אריק רוזנבלום

הייתה לנו תקופה נהדרת עם הקיוואי, הוא פשוט ויעיל, מרווח מאוד, נשלט והכי חשוב – זול, 10,900 ש"ח ובמבצעים גם פחות מזה. החזרנו את הקטנוע לאחר קצת יותר מ-4 חודשים ולבקשת היבואן לקחנו את הדגם החדש אותו הוא מייבא – הזהרה 125, קטנוע רטרו במחיר זהה לסיטיבלייד. את הקטנוע שהחזרנו אגב, מכרו עוד באותו היום.

במהלך תקופת המבחן פעמיים נוצר חופש בכידון, יש לציין שהתקלה נמצאה עד עתה רק בקטנוע שלנו ובפעם האחרונה שתוקנה נמצאה גם הבעיה האמיתית – טעות בהרכבה במפעל, קורה אצל הטובים ביותר. בינתיים אנחנו סוגרים שבוע ראשון ומאוד מרוצים עם הזהרה 125 עליו נספר בנפרד בקרוב מאוד.

 

אז לסיכום, 10 דברים על הסיטיבלייד 125:

1. יתרונות השתחלות בין רכבים בפקקים – שעוד נתגעגע אליהן.

2. רצפה שטוחה ועליה עשרות ק"ג של משא מגזינים מידי חודש, מפתיע בשלווה שלו, תעמיס, תעמיס, הכל טוב אחי.

3. תצוגת שעונים מאוד נוחה, מתרגלים למשהו נוח, כולל צג מה השעה, לדייק להגיע לכל פגישת מערכת או השקה עירונית בזמן.

4. המושב נשאר נוח לאורך זמן, 3,000 ק"מ  זה אולי לא הרבה, אבל כשהרוב מתבצע בתוך העיר – זה גם לא מעט (בהתחשב בכך שיש לנו פה אופנועי מבחן נוספים שגם להם צריך לתת תשומת לב).

5. הימים הכי עמוסים בעבודה, הוא לא התבייש להגיע גם להרצליה וגם לחולון מצד לצד, עמוס ככל שיהיה עם/ללא מורכב ותחת כל חוליגן שקיים במערכת, לא נרשמה כל הפרעה או תקלה.

6. צריכת הדלק נעה בין 1:27 (יד כבדה על הגז, משא מלא – כולל ארגז) לבין 1:33 (רכיבה רגועה, בוגרת ואחראית).

7. צפצפה כזאת היינו שוקלים לאופניים החשמליים שלנו… לא לקטנוע – מהנדסי קיוואי, לתשומת לבכם.

8. ארגז הכרחי פה. אין מקום לקסדה מתחת למושב, גם לא לתיק. את הארגז המעוצב החלפנו בינתיים לאחד גדול יותר.

9. הכי הרבה היינו שמחים אם היו מציידים אותו ב-ABS – בנוסף למערכת הבלימה המשולבת. פשוט כי כבר המציאו אותו.

10. ובהמשך ישיר לסעיף הקודם – בתור קטנוע בסיסי, מקורר אוויר, בלי ABS ועם רק "14 בגלגלים – יש לו אחלה התנהגות כביש.

 

מחירון טיפולים:

טיפול סיום הרצה (1,000 ק"מ)     247.78 ש"ח

טיפול קטן (5,000 ק"מ)               298.78 ש"ח

טיפול גדול ( 10,000 ק"מ)           770.86 ש"ח

*המחירים כוללים עבודה וחלפים. לא כוללים מע"מ.

 

בקרוב – קיוואי זהרה 125 במבחן ארוך טווח

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל