fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר

אז מה באמת הושק ב-6 לספטמבר?

אז מה באמת הושק ב-6 לספטמבר?

מערכת מוטו דוגרי

צילום: יצרן

השמועה הייתה חזקה – טיזר קצר ששחררה ימאהה, הראה נסיעה של כלי שטח כלשהוא בתוך יער, והספיק כדי להניע באזז גדול שהביא להכרזות שימאהה משחררת סוף סוף את ה-T7 – אופנוע אדוונצ'ר קל משקל שאמור לתת בראש לכל הגדולים והשמנמנים יותר. גם אנחנו מודים שנפלנו לשמועה.

אבל, עם שמועות לא הולכים למכולת, ולאכזבתם של רבים, השמועה נשארה בגדר שמועה, והכלי שהושק ב-6 לספטמבר הוא לא בעל שני גלגלים ולא בעל מושב אחד – יש לו דווקא 4 גלגלים ו-4 מקומות. כבר לפני ה-6 לספטמבר, כאשר התבררו עוד ועוד פרטים, נראה היה כי מדובר בכלי השייך לסגמנט ה-SBS הפופולרי. מה רבה הייתה האכזבה כאשר התגלה כי מדובר בסך הכל בגרסה משפחתית של הימאהה וולברין (ולא ב-YXZ אוטומטי כפי שחשבנו) – X4 שמה, מתחרה ישיר לפיוניר המשפחתי של הונדה. נראה שבארה"ב דווקא מקבלים את הכלי בברכה, כאשר נרשמה התלהבות רבה בקרב מגזינים מהתחום.

גלריה

תגובה אחת ל אז מה באמת הושק ב-6 לספטמבר?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל