fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קוב kove מתחת לשורת menu
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
קריסטלינו קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
v12 באנר צידי
קוב 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
דוקאטי קוביה שמאל
שרקו

חדש בישראל: ב.מ.וו M5 פלאג-אין הייבריד

חדש בישראל: ב.מ.וו M5 פלאג-אין הייבריד

כתב: אריק רוזנבלום | צילום: יצרן

ב.מ.וו M5 החדשה, דור שביעי לספורט-סדאן האייקונית, מגיעה לישראל עם מערכת הנעה היברידית-נטענת, הספק של 727 כ"ס, טכנולוגיה מתקדמת ותג מחיר של כ-1.2 מיליון ש"ח.

40 שנה לאחר שהיחידות הראשונות של ה-M5 המקורית ירדו מפס הייצור, מציגה יצרנית הרכב הגרמנית את הדור החדש של מכונית הספורט-סדאן המפורסמת. הפעם, היא מגיעה בגרסה שרירית במיוחד עם מערכת הנעה משולבת – פלאג-אין הייבריד, המשלבת מנוע בעירה פנימית עם כוח חשמלי.

ה-M5 החדשה הושקה בחו"ל בסוף השנה שעברה, וכעת מודיעה דלק מוטורס, יבואנית רכבי ב.מ.וו לישראל, על תחילת השיווק גם בארץ.

הלב הפועם של ה-M5 הוא מנוע בנזין V8 M Twin Power Turbo בנפח 4.4 ליטרים, המספק 585 כ"ס ומומנט של 76 קג"מ. מנוע זה מגובה במנוע חשמלי המוסיף 197 כ"ס ו-28.5 קג"מ, כך שההספק הכולל עומד על 727 כ"ס עם מומנט מרשים של 102 קג"מ. שילוב זה מאפשר להאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 3.5 שניות בלבד.

מנוע ה-V8 משודך לתיבת 8 הילוכים Steptronic-M עם מערכת Drivelogic, המאפשרת שלוש מפות החלפת הילוכים. בנוסף, מערכת ההנעה הכפולה M xDrive מציעה שלושה מצבי נהיגה: מצב 4WD המספק יציבות ואחיזה מרבית, מצב 4WD ספורט המעביר כוח רב יותר לסרן האחורי ומצב 2WD המעניק הנעה אחורית מלאה ללא בקרת יציבות, לחוויית נהיגה דינמית במיוחד.

ה-M5 החדשה מצוידת בסוללה בקיבולת של 18.6 קוט"ש, המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 68 ק"מ. בעת נסיעה על חשמל בלבד, מהירות הרכב מוגבלת ל-140 קמ"ש. טעינה מלאה באמצעות עמדת טעינה ביתית אורכת כ-3 שעות ורבע.

כמו שאר דגמי ה-M, גם דגם זה מצויד במערכת Launch Control, מתלים אדפטיביים M, מערכת Steering Active Integral להיגוי לגלגלים האחוריים, ומערכת BMW Braking Integrated, המאפשרת לנהג לבחור בין שני מצבי תגובה לדוושת הבלם – נוחות או ספורט.

העיצוב של ה-M5 משדר עוצמה וספורטיביות, עם פגושים מודגשים, גג M קרבון להפחתת משקל, גריל הכליות המואר Glow Iconic M וצמד יציאות מפלט כפולות בקוטר של 100 מ"מ.

בתוך תא הנוסעים ממשיכה הגישה הספורטיבית-טכנולוגית, עם צג קמור ייחודי של BMW המציג תצוגת M מיוחדת, הגה M חדש עם חלק תחתון שטוח ולחצני M ייעודיים לשינוי הגדרות הנהיגה. המושבים החשמליים מסוג M מצופים עור Merino, מחוממים ומאווררים, ולנוחות מקסימלית מצורפת מערכת שמע היקפית מבית Bowers & Wilkins עם 18 רמקולים המפיקים צליל משובח.

מחירה של ב.מ.וו M5 פלאג-אין הייבריד בישראל נקבע על 1,205,103 ₪ 'על הכביש'.

    מעוניינים ברכיבת מבחן?
    logo moto

     

     

     

     

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל 2 – פורצה