fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

כשאסטון מרטין וקוזוורט' חוברים יחד

כשאסטון מרטין וקוזוורט' חוברים יחד

מערכת מוטו

צילום: יצרן

שירת הברבור של מנועי הבעירה הפנימית? אסטון מרטין פרסמה הודעה לעיתונות הכוללת פרטים על מנוע חדש לחלוטין המהווה, לדבריהם, את הביטוי האולטימטיבי למנועי הבעירה הפנימית. המנוע הינו אטמוספרי (ללא מגדש טורבו / מגדש על) וכולל 12 צילינדרים המסודרים בתצורת V. הנפח הכולל עומד על 6.5 ליטר וההספק המרבי עומד על לא פחות מ- 1,000 כוחות סוס המושגים בסל"ד דמיוני (בעולם המכוניות) של 10,500 סיבובים לדקה. מנתק ההצתה אגב, יתערב רק ב- 11,100 סיבובים לדקה.

המומנט המרבי עומד על 75 קג"מ המושגים גם הם בסל"ד גבוה יחסית של 7,000 סיבובים לדקה. משקלו של המנוע החדש עומד על 206 קילוגרמים ולדברי אסטון מרטין הוא עומד בתקנות זיהום האוויר הקיימות כיום.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל