fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
לרט
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
סטפן

הארלי דוידסון באירוע 'גמאני עושה רעש' להעלאת המודעות לסרטן השד

הארלי דוידסון באירוע 'גמאני עושה רעש' להעלאת המודעות לסרטן השד

מערכת מוטו דוגרי

צילום: מוטי ינוקא גלברט

נתוני הסטטיסטיקה מצביעים על כך שאחת מ-6.5 נשים, יחלו בסרטן השד. "גמאני – גם אני חליתי בסרטן השד", היא קבוצת פייסבוק המונה אלפי נשים מרחבי הארץ, אשר תומכות זו בזו במאבקן בסרטן השד ובקריאה לקדם את המודעות לבדיקה והגילוי המוקדם של סרטן השד, אשר מגדילים את סיכויי ההחלמה בכ-90%.

לפני חמש שנים חברה קבוצת גמאני להארלי דוידסון ישראל, ולאחר שבשנה שעברה השתתפו באירוע 1,500 אנשים, גם השנה יתקיים הפנינג ענק הכולל רכיבה משותפת של הארליסטים וכל אופנוען אחר שיחפוץ להצטרף, לצד אוטובוס פתוח, מרחבת סוכנות הארלי דוידסון בחולון, במסע צבעוני ורעשני ברחבי העיר תל אביב.

במסגרת המסע תחת השם 'גמאני עושה רעש', האופנוענים והבנות יעבירו את המסר החשוב: "גילוי מוקדם של סרטן השד מציל חיים – לכי להיבדק". עם חזרתם למתחם הארלי דוידסון, יזכו הבנות והמלווים לבלות בהפנינג גדול במסגרתו יוצעו להם עמדות מסאג', כיבודים, איפור ומוזיקה.

אירוע גמאני עושה רעש יתקיים בסוכנות הארלי דוידסון, ברחוב המלאכה 6 חולון, ביום שישי 19.10, שעת הכינוס החל מ-9:00, יציאה למסע רכיבה בתל אביב – 11:00.

 

ניתן להתעדכן בפרטי האירוע בדף הפייסבוק של הארלי דוידסון ישראל, קבוצת "גמאני" – גם אני חליתי בסרטן השד וקבוצת סוכנות הארלי דוידסון

https://www.youtube.com/watch?v=fD8unVILhzk

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל