fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

חולצות רכיבה Klim מואב ב״הפודיום״!

חולצות רכיבה Klim מואב ב״הפודיום״!

חולצת הרכיבה Mojave החדשה תוכננה להתמודד עם רכיבה במזג אוויר חם, שבו חשובה עמידות לאורך זמן כמו גם זרימת האוויר. פלג הגוף העליון כולו עשוי רשת פתוחה לחלוטין כדי להזרים כמה שיותר אוויר, בעוד שהשרוולים כוללים את אותו בד רשת עמיד המצוי בחולצת הדקאר האגדית של Klim. עם הגזרה האתלטית העדכנית, ה-Mojave Jersey היא הפתרון הדו-שימושי האולטימטיבי בשטח לרכיבה אגרסיבית בקיץ.

סוכנות הפודיום הוקמה בשנת 2012 על ידי שחר עזרא בעלים ומנכ״ל מכהן. שחר בעל תעודת הסמכה לניהול מוסך מטעם משרד התחבורה, בעל תעודת אומן מטעם איגוד המוסכים, עבר מספר רב של השתלמויות מקצועיות אצל היצרנים המובילים בארץ ובעולם, ובעל למעלה מ-20 שנות ניסיון בענף הדו-גלגלי.

בסוכנות הפודיום אופנועים עזרנו לאלפי רוכבים במשך העשור האחרון למצוא את השקט הנפשי כשהם מפקידים בידנו את האופנוע היקר להם, אפשרנו להם לרכב בבטחה באופן שוטף תוך שמירה על רמת תחזוקה גבוהה ביותר ללא פשרות. אצלנו עובד צוות מקצועי ומיומן אשר עסוק תמיד בלמידה והתפתחות על מנת להשאר בחוד החנית בתחום האופנועים הישראלי.

סוכנות הפודיום משווק מורשה לאופנועי KTM מטעם היבואן בישראל שירות רכיבות מבחן לאופנועים חדשים (בתיאום מראש) עד בית הלקוח. בסוכנות שלנו תוכלו להנות ממגוון גדול של אופנועים משומשים מכל סגנון ובכל תקציב: אנדורו, דו-שימושי, אדוונצ׳רים, אופנועי כביש וקטנועים. צוות הסוכנות זמין עבורכם וישמח למצוא את האופנוע הנכון בשבילכם. תנאי רכישה נוחים לכל כיס עם אופציה לאחריות לכלים משומשים בכפוף לתנאי העסקה. אמינות ויושרה היא מילת המפתח אצלנו.

חנות האון-ליין שלנו נפתחה על מנת לתת מענה ללקוחות אשר מעוניינים לרכוש ציוד רכיבה מבית KTM ומבית KLIM, וכמו כן חלקי חילוף מקוריים לאופנועי KTM במשלוח מהיר עד הבית. חנות אביזרים מגוונת הכוללת ביגוד רכיבה מקצועי ומיגוני גוף לכביש ולשטח, צמיגים, פנימיות, פתרונות צילום דרך ואקסטרים, דיבוריות לקסדה, מכירה והתקנה של מערכות אזעקה ואיתור מהמתקדמות היום. הפודיום הינה מפיצה בלעדית של המותג KLIM מהיבואן ועד לבית הלקוח.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל