fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC

אליפות ישראל לטרקטורונים חוזרת

אליפות ישראל לטרקטורונים חוזרת

צילום: אלכס גילנסון / טים נודלמן

ביום שישי ה־03.06.2022, בעוד רובנו התארגנו לחג השבועות, אי שם בארץ התקיים אירוע שניתן להגדיר כהיסטורי: מרוץ טרקטורונים באליפות ישראל, דבר שלא קרה הרבה מאוד זמן, ולא רק זה – לא פחות מ־13 מתחרים התייצבו למרוץ.

הענף ה־4 גלגלי, שידע שיאים ואכזבות ומתקשה לקיים ליגה ומרוצים סדירים בשנים האחרונות, החל שיתוף פעולה עם ליגת האדוונצ'ר הצעירה, שהשנה פתחה את עונתה השניה, והשתלב באירוע באירוע בקטגוריה נפרדת. דני אוחיון, מוותיקי הסצנה, ריכז ותדרך את המתחרים כשהתרגשות רבה ניכרת בפניו, לפני שהם מוזנקים לקטע שטח סגור באורך 7 ק"מ עם ישורות ומקטע מסלעות אתגרי.

מכיוון שזהו האירוע המוסדר הראשון מזה זמן רב לענף הטרקטורונים, המתחרים הוזנקו במרווחים של 30 שניות ובסדר יציאה ששיקף את ניסיונם, כשהם מחולקים לשתי קטגוריות: עד 450 סמ"ק ומעל 450 סמ"ק.

חיים שרווי על הימאהה רפטור 700 קבע בהקפה הראשונה את הזמן המהיר ביותר, עם 5:29 דקות, אחריו מוותיקי האליפות, אליקו אוחנה, עם זמן של 5:42 דקות. רפאל בן גרא, שסיים על הפודיום בליגת האקסטרים של מיכאל חן מסיים במקום השלישי. ניסן סוסיה על ה־YFZ450 קובע זמן של 5:53 בהקפה הראשונה. אלוף 2020, טל עציון מקבוצת 'ביג בן מוטורס' בחסות פולריס, היה המתחרה היחיד שהיה מהיר מספיק כדי להגיע לרוכב שהוזנק לפניו אך זה עלה לו בזמנים, מכיוון שתוואי המסלול לא מאפשר עקיפה, וסיים בזמן של 6:07 דקות.

בהקפה השנייה עציון מזנק בהפרש גדול יותר כדי להתרחק מהמתחרה שהוזנק לפניו ומסיים בזמן טוב הרבה יותר – 5:48 דקות. 4 מתוך 13 הכלים שהשתתפו במרוץ לא הצליחו לסיימו, חלקכם בעקבות תקלות טכניות, אך אסף ירון, שהתחרה על גבי פולריס ספורטסמן 570, למרות ששבר ציריה נלחם והצליח לסיים במקום הרביעי בקטגוריה שלו.

הקטגוריה הייתה אמורה לזנק ל־6 הקפות, אך הסתיימה עם 5 ההקפות מדודות. למרוץ הבא מקווים המתחרים לעוד מתחרים, ליותר הקפות, ובעיקר – קיום ליגה סדירה.

 

טרקטורונים מעל 450 סמ"ק
1. חיים שרווי (ימאהה רפטור 700)
2. טל עציון (פולריס סקרמבלר 1000)
3. רפאל בן גרא (ימאהה רפטור 700)

טרקטורונים עד 450 סמ"ק
1. אליקו אוחנה (קאן-אם DS)
2. ניסן סויסה (ימאהה YFZ)
3. עומר שחר (ימאהה YFZ)

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל