fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

דקאר 2020: יחי המלך החדש?

דקאר 2020: יחי המלך החדש?

אביעד רייס

צילום: יח"צ

ריקי בראבק בדרך (כנראה) לעשות היסטוריה. לאחר 18 שנות שליטה של ק.ט.מ בדקאר עם ניצחונות רצופים, שנה אחרי שנה, ראלי דקאר של 2020 הולך כנראה לאדומים. בראבק האמריקאי שומר על המקום הראשון מכל משמר ועם פער של כמעט 14 דקות מפבלו קווינטנילה רוכב הוסקוורנה שנמצא במקום השני ויותר מ-22 דקות מטובי פרייס שנמצא במקום השלישי, הדרך לניצחון סלולה, אלא אם יקרה כאן משהו ממש לא רגיל. 

טובי פרייס התעכב בצורה משמעותית כאשר מצא את גונסלבס שרוע על הקרקע, עיכוב שיכול להיות שעלה לו במרוץ כולו – אבל יש דברים שהם גדולים יותר מהראלי. פרייס גם הזכיר איך היה זה גונסלבס שעצר לסייע לו בעצמו במקום להמשיך בתחרות כשהאוסטרלי שבר את הרגל בדקאר של 2017. נכון לכתיבת שורות אלו, שלושה רוכבי הונדה נמצאים בעשירייה הראשונה. 

במכוניות זהו "מר דקאר" סטפן פטרהנסל שחוגג 80 ניצחונות בסטייג'ים בדקאר – נתון משוגע לצרפתי שניצח את הראלי 13 פעמים. בדירוג הכללי קרלוס סיינז עדיין מוביל על נאסר אל-עטייה ב-10 דקות וזה נראה מבטיח גם מבחינת הספרדי – שאם לא יעשה טעויות קריטיות יזכה לעמוד בראש הפודיום מחר בערב.

בטרקטורונים קסאלה סוגר את הסיפור עם הפרש של מעל ל-20 דקות בינו לבין ויטסה שנמצא במקום השני וב-SSV קייסי קורי נוהג את המאבריק X3 בחוכמה וללא טעויות, כל הדרך להובלה של מעל ל-45 דקות על קאריאקין שנמצא במקום השני. ונראה שגם בקטגוריה זו הסיפור כבר סגור. 

נדמה שבקטגוריית המשאיות הראלי הוכרע עוד לפני שהוא יצא לדרכו. שתי משאיות קאמאז מסיימות במקום הראשון והשני כאשר משאית ה-'מאז' של ויאסוביץ' מסיימת כמעט שעתיים אחריהן. יום גדול מצפה מחר (שישי) לכל שורדי הדקאר שהחזיקו מעמד עד כה – בסוף 447 הק"מ שלו יגיעו לקו הסיום הנכסף. 

עוד בנושא זה 

דקאר 2020: הסרטונים שחובה לראות 

דקאר 2020: סיכום היום השביעי והשמיני 

דקאר 2020: תוצאות היום השישי

דקאר 2020: תוצאות היום הרביעי

דקאר 2020: תוצאות היום השלישי

דקאר 2020: תוצאות היום השני

דקאר 2020: תוצאות היום הראשון

דקאר 2020: מחממים מנועים

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל