fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן

דקאר 2020: סיכום היום השביעי והשמיני

דקאר 2020: סיכום היום השביעי והשמיני

אביעד רייס

צילום: יח"צ

ראלי דקאר מתחלק השנה לשני חלקים – המרוץ עד מותו של פאולו גונסלבס, רוכב הירו שנהרג בסטייג' השביעי, וכל מה שבא אחר כך. אין בכלל ספק כי זהו הסיפור הגדול של המרוץ, סיפור שטוב אם לא היה קורה. עם 13 מרוצי דקאר מאחוריו, הפורטוגלי שהיה ידוע בכינוי ספידי גונסלבס, היה אחד הרוכבים המוכרים והמוערכים ואין כמעט עין שנשארה יבשה כשהגיעה הידיעה על מותו. סטפן פטרהנסל, קרלוס סיינז, טובי פרייס ואחרים, כולם העלו הספדים לרשתות החברתיות וברור שמדובר ברוכב שנגע בכולם, בלי קשר לקטגורייה בה הוא התחרה. 

דקת דומייה לזכרו של גונסלבס בסוף היום השביעי

בינתיים נחשפים פרטים נוספים – טובי פרייס הוא הראשון שהגיע לגונסלבס, והאוסטרלי פרסם ברשתות החברתיות שכשהוא הגיע לזירה כבר לא היה מה לעשות. המסוק שהגיע כ-8 דקות אחרי שפרייס דיווח בטלפון הלווייני שלו נשא את הפורטוגלי לבית החולים אבל לכולם כבר היה ברור שהנורא מכל קרה. 

קבוצת הירו הודיעה היום (שני) שבשבילה הדקאר הסתיים ושאר הרוכבים חוזרים הביתה. הסטייג' השמיני בוטל כולו בעבור הרוכבים בקטגוריית האופנועים והטרקטורונים – קשה לחשוב איך טובי פרייס אמור לצאת לרכב אחרי המראות הנוראיים אליהם נחשף רק יום קודם. לא רק בקבוצתו הנוכחית של גונסלבס שרר אבל כבד – גם באוהלים של קבוצת הונדה בה רכב בחמש השנים האחרונות התקשו לעכל את הבשורה. 

קריירה מפוארת בהונדה – גונסלבס

קשה לחשוב כרגע על תוצאות והישגים ועל שמחה של ניצחון אבל הדקאר כמו הדקאר, שידע 29 הרוגים עד כה, ממשיך. הדירוג הכללי באופנועים מזמן לנו ראש טבלה מעניין ביותר: ריקי בראבק עדיין מוביל במקום הראשון, אחריו פאביו קוונטנילה רוכב הוסקוורנה, במקום השלישי רוכב הונדה נוסף, פלורימו – ק.ט.מ עם טובי פרייס במקום הרביעי בלבד. זה נראה טוב מבחינת הונדה, אבל אנחנו עדיין נזהרים. 

בטרקטורונים קסאלה מוביל בגאון ונראה כי הוא בדרך הבטוחה לנצחון, ויטסה הצרפתי אחריו ובמקום השלישי בדירוג הכללי נמצא רפאל סוניק הפולני. במכוניות נראה כי זה הדקאר של קרלוס סיינז, ושאף אחד לא יכול לקחת את זה ממנו. נהג הראלי הוותיק מוביל על נאסר על-עטייה ב-6 דקות שלמות בדירוג הכללי. פטרהנסל במקום השלישי. 

משאיות הקאמאז עדיין תופסות את שני המקומות הראשונים – חותכות את הדיונות במהירות וביעילות כאילו היו כביש. זה נראה מבטיח מבחינתם של הרוסים. ב-SSV קייסי קורי תופס את ההובלה בדירוג הכללי – האם הנהג האמריקאי מתקרב לנצחון הראשון בקריירת הדקאר שלו? 

משאיות הקאמאז מתמודדות מעולה עם הדיונות של ערב הסעודית

סטייג' 9 מזמן למתחרים עוד מקטע קשוח באורך של מעל ל-850 ק"מ. העייפות מתחילה להשפיע והמיקומים בטבלה מתחילים ללחוץ. האם מתקרבת סנסציה של הונדה בדקאר? כל הלחץ על ריקי בראבק. 

עוד בנושא זה 

דקאר 2020: תוצאות היום השישי

דקאר 2020: תוצאות היום הרביעי

דקאר 2020: תוצאות היום השלישי

דקאר 2020: תוצאות היום השני

דקאר 2020: תוצאות היום הראשון

דקאר 2020: מחממים מנועים

תגובה אחת ל דקאר 2020: סיכום היום השביעי והשמיני

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל