fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר

דקאר 2020: תוצאות היום הרביעי

דקאר 2020: תוצאות היום הרביעי

אביעד רייס

צילום: יח"צ

עמוק לתוך הדקאר מכסים הגיבורים עוד סטייג' ארוך של דיונות ושבילי "דשדש" מהירים ומתעתעים. כמו אתמול, גם היום נופלים קורבנות – לא בנפש אמנם כמו שידענו במרוצים קודמים, והפעם זהו חביאר דה-סולטרייט רוכב ימאהה השני שמפסיק את הראלי לאחר התרסקות שהובילה לפציעה ופגיעה בעצבים של יד ימין, מה שלא מאפשר לצרפתי להמשיך. אכן מכה קשה לימאהה ששני הרוכבים הבכירים שלה לא מצליחים לסיים אפילו חצי מהמרוץ. 

בדירוג הכללי הונדה עדיין מובילה עם ריקי בראבק האמריקאי "שנותן ראבק" ומפגין עד עתה את רכיבת חייו. מעניין לראות איך הוא ושאר רוכבי הונדה האחרים יחזיק מעמד אל מול רוכבי ק.ט.מ הקשוחים בסטייג'ים האחרונים. מיד אחרי בראבק נמצאים עוד שני אדומים – בנבידס ופלורימו, כשפרייס במקום הרביעי, קוונטנילה רוכב הוסקוורנה במקום החמישי, סאם סנדרלנד במקום השישי וחואן ברדה רוכב הונדה נוסף במקום השביעי. רוכב קבוצת שרקו לורנזו סנטולינו מסיים את הסטייג' הרביעי במקום ה-14 בדירוג הכללי, לאיה סאנז במקום ה-24. פאולו גונקלבס ואופנוע ההירו עדיין נאבקים בתחתית, והוא מסיים את היום במקום ה-83 בדירוג הכללי. 

ובשקט בשקט, בלי שאף אחד יידע ישנו עוד מתחרה אחד "אלמוני" בדקאר, אחד שמספר ישראלים דווקא מכירים לא רע בכלל – פאביו פאסולה האיטלקי שרוכב על הוסקוורנה ומסיים את היום הרביעי של הדקאר במקום ה-67 מתוך 120 רוכבים. כבוד!  

אגדה נוספת שמשתתף בדקאר הוא כמובן סטפן פטרהנסל שהמקום הראשון בסטייג' הרביעי עם המיני X-RAID שלו מעלה את סכום המקטעים בהם ניצח בדקאר ל-77 והוא למעשה האדם השני בלבד על היקום הזה שמנצח סטייג'ים של דקאר על שלוש יבשות שונות. מדהים. 

בטרקטורונים עסקים כרגיל – קסאלה חוזר לנצח וממשיך להוביל את הדירוג הכללי כשהוא מחזיק במעל ל-21 דקות הפרש מאנריקו שנמצא במקום השני. קשה לראות איך הפער הזה הולך להצטמצם. הסטיייג' הרביעי בקטגוריית המשאיות כולו שייך לקאמאז. שלוש משאיות רוסיות חוצות ראשונות את קו הסיום, משאירות אבק לצוות ה"מאז" שמצליח לסיים את המקטע רק 4 דקות אחרי המקום השלישי. עם הפרש של קצת יותר מ-10 שניות בין המקום הראשון לשני בדירוג הכללי. נראה שצוות ה"מאז" עוד יכול להפתיע בדקאר הזה. 

ב-SBS העניינים מתחממים. מיצ'ל גוטייר שמגיע לראשונה לדקאר, מנצח את הסטייג' עם רכב ה-OT3 של רד בול, עליו השמועות מדברות כי הוא דגם RZR חדש וידני של פולריס שעושה את טבילת האש שלו תחת מסווה בדקאר. 

ביום החמישי של הדקאר יתמודדו המתחרים עם סטייג' באורך 564 ק"מ. 

עוד בנושא זה 

דקאר 2020: תוצאות היום השלישי

דקאר 2020: תוצאות היום השני

דקאר 2020: תוצאות היום הראשון

דקאר 2020: מחממים מנועים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל