fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70

מוטוGP | תוצאות מקצה הדירוג – חרז 2022

מוטוGP | תוצאות מקצה הדירוג – חרז 2022

תמי גורלי | צילום: MotoGP

המסלול בחרז תמיד נחשב לקלאסיקה של המוטוGP. מסלול ותיק שמארח את האליפות ברציפות מזה 37 שנים ונמצא בלב ספרד באזור אנדלוסיה מוקף בשרי, סוסים, אומנות הפסיפס והמוני אוהדי ספורט מוטורי.
מסלול חרז הוא גם אחד מהמסלולים הפעילים מסביב לשנה, מאחר שמזג האוויר בדרך כלל נעים גם בחודשי החורף, לפחות יחסית למסלולים הממוקמים צפונית לו, שאלו כמעט כל המסלולים באירופה. אין רוכב צעיר (או צעירה) שאינו מתחרה בשלב כלשהו במסלול או עושה עשרות הקפות באימונים ומבחנים. אז כאשר הסבב מגיע למסלול על שם אנחל נייטו, כולם יודעים בדיוק מה מצפה להם. זה הסבב שבו הרוכבים והצוותים באמת מסוגלים להבין את הכלים ואת הפוטנציאל להמשך העונה ואם יש כזה בכלל.

פקו בגנאיה הגיע כואב למסלול הספרדי, הכתף כואבת מההתרסקות בפורטימאו אך גם האגו של האיטלקי היה מנופץ. התקווה הגדולה של דוקאטי לא התחבר לאופנוע וכל הסבבים המוזרים מתחילת העונה לא עזרו לו ולצוות למצוא את ה"Sweet spot" שלו והדזמוסדיצ'י. מרוץ לילה בקטאר, מונסון באינדונזיה, גשם ומסלול מפורק בארגנטינה ורק בסבב השישי פחות או יותר הרוכבים קיבלו תנאים נוחים למקצי אימונים ודירוג והכנה ראוייה למרוץ.

פקו נראה באטמוספירה משלו, בפול פוזישן זכה אחרי שחתך את שיא המסלול ב־414 אלפיות השניה והיה מהיר מפאביו קווארטררו במקום השני ב־453 אלפיות השנייה, פער אדיר בהתחשב בהכרות של כל הרוכבים במסלול והיותו מסלול קצר כל כך. במקום השלישי יזנק אליקס אספרגארו עם האפריליה, בפעם השלישית העונה מהשורה הראשונה. מילר רביעי ואילו מארק מארקז חמישי, אך זה רק בזכות ה"גרירה" שקיבל מג'ק מסביב למסלול. מארקז משתמש בסופ"ש כמבחן כדי לשפר את ההונדה והתקשה לקבוע הקפות מאחר והוא בוחן כיול וחלפים ושני האופנועים שלו שונים.
מבחינת קצב מרוץ היה זה פאביו קווארטררו שנראה כרוכב המבטיח ביותר מבחינת ההקפות העקביות שעשה, אך קשה להתעלם מפקו שבחר לא לדחוק עצמו אל הקצה בגלל הכתף הפגועה, במרוץ הדברים יכולים להראות אחרת בעיקר אם רוכב ימאהה לא יצליח לברוח ויתקע אחרי רוכב דוקאטי. ג'ואן מיר, אנאה בסטיאניני ואלכס רינס יזנקו ממקומות 9, 11 ו־14 בהתאמה ויכולים להפתיע בזכות היכולות שלהם במהלך המרוץ אך קשה לראות כיצד הנצחון יהיה של רוכב אחר מלבד שני הרוכבים הראשונים על הגריד.

במוטו2 יהיה זה איי אאוגורה עם פול פוזישן ראשון עבור הרוכב היפני במוטו2. הרוכב לא ציפה שזה יהיה המסלול בו יוכל לחגוג הישג זה, כי סוף השבוע לא החל באופן אידיאלי עבורו. לצידו יזנקו שני רוכבי מארק VDS, טוני ארבולינו וסם לואס. ארון קנט, למרות שבר בשורש כף היד ממנו הוא מחלים, יזנק רביעי – אך לא ברור כיצד יחזיק מעמד בזמן המרוץ. מוביל האליפות צ'לסטינו וויאטי יזנק מהמקום השישי אחרי שהתקשה לקבוע הקפות מהירות באימונים הראשונים בסופ"ש.

במוטו3 צמד רוכבי קבוצת אספר יזנקו מהשורה הראשונה כאשר הפול פוזישן הפעם הולך לאיזן גאוורה כאשר שני בן קבוצתו, מוביל האליפות סרג'יו גרסיה. הרוכב השלישי בשורה הראשונה יהיה ג'אמו מאסיה, שסיים על הפודיום בשני הסבבים האחרונים, ואילו דניס פוג'ייה, הרוכב השני בדירוג העולמי בפער של נקודה אחת, מזנק רביעי. פוג'ייה עד היום לא צבר נקודה אחת במסלול בספרד.

מזג האוויר עומד להיות מושלם, שערי המסלול פתוחים עבור הקהל וצפוייה להיות חגיגה מוטורית בחרז דה לה פרונטרה.

השידורים יחלו בשעה 11 עם מרוץ הראשון של המוטוE, מוטו3 ב־12:00, מוטו2 ב־13:20, מוטוGP ב־15:00 ומוטוE עם מרוץ 2 ב־16:30 בספורט 5 לייב.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל