fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר

תואר סופרספורט עולמי 2017 לימאהה YZF-R6

תואר סופרספורט עולמי 2017 לימאהה YZF-R6

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

מירוץ אחרון לעונת הסופרספורט 2017 הסתיים בקטאר לפני זמן קצר הערב, מירוץ דרמטי המאפיין את קטגוריית ה-600 הסדרתיים, קרבות הכי צמודים על אופנועים כמעט שווים וסגירת האליפות ממש במירוץ האחרון עם שלושה יצרנים שונים על הפודיום. זה גורם שוב לחשוב מדוע המציאו בכלל את קטגוריית המוטו2 בתפקיד ה-600 השווים בנתונים בסבב המוטו גיפי, שהרי ה-600 סופרספורט הצמודה לסופרבייק הפחות יוקרתית ועשירה, היו כאן ועכשיו ומספקים את האקשן הכי טוב בעולם, מה עוד שימאהה עם החלטתה האמיצה לפתח YZF-R6 חדש שהושק לפני פחות משנה מוכיחה הערב כי ה-600 לא מת וכי האופנוע החדיש ביותר מחזיר את ההשקעה מיידית כשהוא גם האלוף במסלול המירוצים כבר בעונתו הראשונה.

כך הוכרע הערב בקטאר כאשר לוקאס מאייס הצרפתי בן 27 רוכב על ימאהה R6 דגם 2017 החדש לקח את אליפות הסופרספורט העולמית כבר בעונתו הראשונה של הדגם. העבודה של ימאהה הייתה יסודית ומוקדמת, מייד עם הצגתו כדגם סדרתי האר שש החדש פותח לאופנוע מירוץ מושחז והשתלט מיידית על הסדרה השנה תוך שהוא מדיח את האופנוע השליט קאוואסאקי ZX-6R, רק הודות לרוכב קאוואסאקי התורכי בן ה-33 סופוגלו השולט באליפות הזו בחמש השנים האחרונות נותר הקאוו' בתמונת האליפות ממש עד לסיום העונה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין