fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
MV קוביה

EWC אנדורו: עונת 2015 ננעלה, אליפות לרמס, מאו ומאתיאס

EWC אנדורו: עונת 2015 ננעלה, אליפות לרמס, מאו ומאתיאס

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

סבב הנעילה של אליפות האנדורו העולמית נערך בצרפת בסופ"ש החולף, עיקר המתח שרר בקטגוריית ה-E1 שם נקבעה זהות האלוף ממש בסיום: הפיני ארו רמס גבר על הצרפתי נאמבוטין ולוקח תואר עולמי, חגיגה גדולה לרמס בן ה-30, לפינלד ול-TM. מדובר בהישג אדיר של אנדרדוגים, TM היצרן הזעיר מפסארו מנצח את הענקים, רמס מתגבר על עשור של כישלונות ותסכולים ונותן בראש לרוכב צרפתי על אדמת צרפת, פינלד היא מדינה קטנה יותר מישראל…

בקטגוריית E2 האלוף הוא רוכב ק.ט.מ אנטון מאו, מביא שוב כבוד לצרפת עם תואר עולמי חמישי במספר, זאת למרות הפסד בסבב הביתי לאיטלקי המצוין אלקס סאלביני רוכב הונדה. מאו אשר הבטיח את האליפות עוד בטרם הסבב האחרון כלל לא השתתף ביום התחרויות השני שכן טס לראלי מרוקו – כידוע מאו רוכב רשמי של ק.ט.מ בראלי העולמי כולל כמובן הובלת הכתומים בדקאר הקרוב. שני רוכבי הוסקוורנה סיימו במקומות 3-4, רנה פייר אלכסנדר הצרפתי מסיים שלישי בעוד הספרדי ז'אום בטרו רביעי, במקום החמישי לואי לאריו רוכב שרקו.

הקטגוריה הפתוחה מוסיפה אף היא שמחה גדולה לצרפתים עם מאתיאס בלינו רוכב הוסקוורנה שלוקח אליפות, בעוד יריבו הגדול אלוף העולם לשעבר מאתיו פיליפס מסתכסך עם קבוצתו וביום התחרויות השני מגמגם כהוגן לאחר ניצחון ביום הראשון.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל