fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
מתחת לשורת MENU מטרו
דיאלים 204 על 35
אגמ מוטורס עליון מתחת ללוגו טארו
הארלי שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
טריומף קוביה
אגמ מוטורס קוביה 140
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
לרט
לרט
סטפן
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

אופנועי מוטו מוריני מגיעים לישראל

אופנועי מוטו מוריני מגיעים לישראל

אסף לביא

צילום: יצרן

מוטו 24, יבואנית אופנועי FB מונדיאל, אורל, נורטון, Voge ולונג'יה מתחילה בשיווק מותג מוטו מוריני בישראל. ליין הדגמים המלא כולל אופנועי אדוונצ'ר, קפה רייסר וסקרמבלר בנפחי 650 ו־1,200 סמ"ק, כשראשון מגיע לישראל ה־X-Cape 650.

חברת מוטו מוריני הוקמה באיטליה בשנת 1937 והייתה מבין היצרניות הבולטות על מסלול המרוצים עד שנות ה־70. במהלך שנות ה־80 מוזג המותג עם דוקאטי-קאג'יבה וחלק מדגמיו הגיעו גם לכבישי ישראל באותם ימים. ב־2005 חזרה מוטו מוריני לייצור עם דגמים שונים על בסיס מנוע וי-טווין 1200 שגרסה מודרנית שלו ממשיכה להניע את חלק מדגמי המותג גם היום. ב־2018 נמכרה פעילות המותג לקבוצת Zhongneng הסינית שהבטיחה את המשך קיום החברה וסייעה למפעל מוטו מוריני באיטליה בפיתוח ליין דגמים חדש בנפח ביניים, על בסיס מנוע ה־650 של CF מוטו.

הדגם הראשון בליין החדש הוא ה־X-Cape 650, שהוא גם הראשון להגיע לישראל, אופנוע אדוונצ'ר עם מנוע טווין מקבילי בנפח 649 סמ"ק מתוצרת CFMoto המספק 59 כ"ס ב־8,750 סל"ד ומומנט של 5.7 קג"מ ב־7,000 סל"ד וניתן להגבלה ל־47 כ"ס לרישיון A1. מקדימה מותקן מזלג הפוך בקוטר 50 מ"מ מתוצרת מרזוקי בעל אפשרויות כיוונון מלאות, ומאחור מותקן בולם יחיד מתוצרת קאיאבה עם כיוונון עומס קפיץ ושיכוך החזרה, מהלך הגלגלים עומד על 160 מ"מ מקדימה ו־120 מ"מ מאחור. על הגלגלים הייצוקים בקוטר 19″ מקדימה ו־17″ מאחור מותקנים צמיגי פירלי סקורפיון ראלי STR במידות 110/80-19 ו־150/70-17, בהתאמה, כשבתוספת תשלום ניתן לרכוש את האופנוע עם גלגלי שפיצים טיובלס.

ה־X-Cape 650 עוצב ע"י מאסימו גוסטאטו, שעובד במוטו מוריני מאז 2015 ואחראי בין היתר על עיצוב הבימוטה DBX. בצידו הטכנולוגי ה־X-Cape מצויד בצג TFT צבעוני בגודל שבעה אינץ' עם קישוריות בלוטוס לסלולרי המאפשרת הצגת מולטימדיה ושיחות על לוח המחוונים, תאורת LED היקפית וחיישני לחץ אוויר בצמיגים. ה־X-Cape 650 מצויד במערכת בלימה של ברמבו עם זוג דיסקים בקוטר 298 מ"מ וקליפר כפול בוכנות מקדימה, ודיסק בקוטר 260 מ"מ וקליפר כפול בוכנות מאחור, כמו גם במערכת ABS של בוש הניתנת לכיבוי. בסיס הגלגלים באורך 1,470 מ"מ, המושב בגובה 845 מ"מ וניתן להנמכה ב־20 מ"מ, המשקל הרטוב עומד על 232 ק"ג כולל 18 ליטר במיכל הדלק. מחירו של ה־X-Cape 650 עומד על 58,900 ₪ 'על הכביש', גם בגרסה מוגבלת לרישיון A1, הוא זמין בשלוש אופציות צביעה – אדום/שחור, לבן/אדום ואפור דו-גוני.

בהמשך יגיעו לישראל דגמי ה־Seiemmezzo (שש וחצי), שמבוססים גם הם על מנוע הטווין 650 ומוצעים בשתי גרסאות שונות, קפה רייסר (SCR) וסקרמבלר (STR), ודגמי הנייקד ורטרו Milano 1200 ו־Corsaro 1200 המצוידים במנוע וי-טווין בהספק שנע בין 110 ל־140 כ"ס. מחירם יפורסם כשיגיעו לישראל.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

3 תגובות ל אופנועי מוטו מוריני מגיעים לישראל

  1. יופי. מחכים בקוצר רוח לאדוונצ'ר 1200.

  2. אופנוע יפיוף לטעמי, כבד מאוד וחלש יחסית , מחיר לא זול למה שמקבלים אך גם לא חזירי . אוסף של מכלולים טובים למעט המנוע,אך אוסף מכלולים טובים כשלעצמם ,אינם הופכים כלי לטוב.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל