מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מונדיאל MENU
אינסטגרם
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
rok-straps רצועות קשירה 140
ברקום שמאל
סטפן
פרפקט קוביה שמאל
תמוז
לרט
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
הארלי שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

בימוטה משחררת קליפ קצר של ה-KB4 במבחנים

בימוטה משחררת קליפ קצר של ה-KB4 במבחנים

אסף לביא

החיים החדשים של בימוטה תחת היצרן היפני נראים בהירים, אחרי הדגם הראשון שנחשף שהיה פרויקט שאפתני ומרשים על בסיס אופנוע ההיפרספורט המוגדש של קוואסאקי – הנינג'ה H2 – במחיר של 64,000 אירו באיטליה, הדגם הבא יהיה מבוסס על כלי הרבה יותר 'עממי' ומחירו צפוי להיות נגיש יותר – אם כי לא זול.

בתחילת השנה הודיעה בימוטה על ייצורו הצפוי של ה-KB4, אופנוע רטרו-ספורט המבוסס על מנוע ה-Z1000, מנוע 4 צילינדרים בנפח 1,048 סמ"ק עם כ-140 כ"ס. עיצובו הכמעט סופי של ה-KB4 גם מצא את דרכו לרשת, כשמהתמונות ניתן לראות שבימוטה שומרת את האופנוע כמה שיותר קונבנציונלי, עם מתלה קדמי רגיל ולא מתלה טזי, שלדה שנראית כשילוב של שלדת פלדה וחלקי אלומיניום מכורסם ועיצוב רטרו די פשוט – ואם יורשה לנו – גם יפה.

בדף הפייסבוק של המותג האיטלקי עלה קליפ קצר המציג את האופנוע במבחני טרום ייצור, וכנראה מבין המבחנים האחרונים שיעבור האופנוע, שכן בעוד פחות מחצי שנה גרסת הייצור הסדרתי צפויה להיחשף.

במבחן הבלעדי לבימוטה טזי H2 שפורסם במוטו, סיפר פייר-לואיג'י מרקוני המוכר גם כ'דוקטור טזי', מי שפיתח את הפטנט במקור ומי שהיה אחראי על פרויקט הטזי H2, שקוואסאקי נותנים חופש אמנותי גדול ומספקים את כל החלקים הנדרשים, תומכים ברעיונות של בימוטה ובזכות כך תהליכים רבים מתקצרים, כך לדוגמה בטזי H2, חלק גדול ממסמכי התקינה האירופאית כבר היו מוכנים מכיוון שרוב חלקי האופנוע מגיעים מהנינג'ה H2 הסדרתי שכבר עבר את התהליך, זה לא רק מקל על הבירוקרטיה ומצמצם זמנים, זה גם וחסך כסף רב בשלב הפיתוח, מה שמאפשר לתת ל-KB4 העתידי תג מחיר שפוי הרבה יותר.

המתחרה הכמעט יחיד של ה-KB4 הוא האמ.וי אגוסטה סופרוולוצ'ה 800 הסופר-מעניין, למרות פער הנפחים והאופי השונה שיוכתב מכך. מחירו של האמ.וי באיטליה עומד על כ-20,000 דולר, ככל שהבימוטה יתקרב לתג המחיר הזה, סיכויי ההצלחה שלו יגדלו.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

גלריה

תגובה אחת ל בימוטה משחררת קליפ קצר של ה-KB4 במבחנים

  1. עוד אופנוע מדבקה כמו כולם! אין יותר פטנטים חדשים וכולם מעתיקים מכולם! אפילו הסינים מעתיקים מעצמם. מה נשאר להתרפק על עיצובי האתמול, סבבה, רק פתטי לשלם על זה כאילו היה עשוי מזהב, הלו, אופנוע אההה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל