מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
בקרוב: ק.ט.מ 250 אדוונצ'ר
אסף לביא
צילום: יצרן
אחרי ה-390 אדוונצ'ר של KTM, היצרנית האוסטרית עומדת להשיק גרסה חדשה, על אותו הבסיס, עם מנוע 250 סמ"ק של הדיוק 250 ועם שינויים קטנים, כמו הגרפיקה והפנס הקדמי, כך עולה מהתמונות הרשמיות הראשונות שמגיעות לרשת לאחר שהודלפו ממצגת של היצרן למפיצים.
כמו הדיוק 250, גם ה-250 אדוונצ'ר מסתפק בפנס קדמי עם תאורת הלוגן ותאורת יום חלבית סביבו, במקום תאורת ה-LED של ה-390. בנוסף, לעומת הדיוק 390 לדיוק 250 מותקן צג LCD רגיל במקום ה-TFT, נראה שב-250 אדוונצ'ר מסך ה-TFT הולך לשרוד את המעבר ל-250 סמ"ק. המנוע הקטן מותקן באותה השלדה, עם אותם המכלולים של ה-390, כשההספק עומד כעת על 30 כ"ס.
גורמים מקורבים ליצרן מספרים שההשקה הרשמית תתקיים עוד החודש בהודו. תג המחיר כמובן צפוי להיות נמוך יותר ובשילוב תקנות הביטוח בישראל הוא יכול להיות תוספת מבורכת למגוון דגמי KTM המקומי, אך לצערנו בשלב נראה שהאופנוע לא צפוי להגיע לישראל, כך רמז היבואן במהלך השקת דגמי הדיוק החדשים במסלול פצאל.
רגרסיה???? טוב, אז אני ממתין לקייטיאם עם 10 סמ"ק. קדימה. חלאס, הגזמתם עם השטויות שלכם. נהייתם לנו סיניים? 100 מכשירי סלולארי שכל אחד שונה ממשנהו בפרמטר אחד. זילות ברוכבים. ממש. וגם תחלקו את הרישיון ל 20 קטגוריות, למה רק 3? ככה תוכלו למכור עוד יותר אופנועים.
אבל, אבל, לשוק הישראלי יש העדפה ל-250, בגלל התעריף הנמוך יותר בביטוח החובה…
בדיוק כך מר קול-בי חברות רוצות לעשות כסף זה הלחם והחמאה שלהם ולא אופנועי הפרימיום שעולים הון כפי שנהוג לחשוב וזה תהליך שקורה בכל חברות הרכב .