fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
אלבר טריומף קוביה עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

הונדה הורנט 750 יגיע בפברואר ויעלה 54,500 ₪

הונדה הורנט 750 יגיע בפברואר ויעלה 54,500 ₪

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

הנייקד 750 החדש של הונדה, המיועד להתחרות במובילי השוק ימאהה MT-07 והקוואסאקי Z650, כמו גם בכלים נוספים דוגמת הסוזוקי GSX-8S החדש, יגיע לישראל בחודש פברואר ומחירו יעמוד על 54,500 ₪ בתקופת ההשקה.

הונדה חשפה רשמית את ה־CB750 Hornet החדש שלה בתערוכת Intermot 2022 שבעיר קלן, במרכזו של הנייקד מותקן מנוע הטווין המקבילי החדש של היצרנית המייצר 90 כ"ס ו־7.6 קג"מ, כשההורנט מצויד בחבילה טכנולוגית מרשימה ושוקל 190 ק"ג רטוב.

ההורנט של הונדה החל את דרכו בשנת 1998 עם ה־CB600F, אופנוע נייקד מבוסס סופרספורט שהיה הצלחה כמעט מיידית באירופה, כשבמהלך השנים מוצגות גרסאות שונות ואפילו גרסאות מרוצים. בשנת 2007 ההורנט עובר שדרוג מקיף על בסיס מנוע ה־CBR600RR ועם עיצוב חד וקשוח יותר, שמקבל עדכונים קלים ב־2011 ומסיים את דרכו בשנת 2013 כשאת מקומו בליין הדגמים תופס ה־CB650F. כמעט 10 שנים אחר כך, ו־25 שנה אחרי הופעתו הראשונה, הונדה מחזירה את ההורנט בגרסה חדשה ומותאמת לעידן הנוכחי בו הוא יתחרה מול דגמי הטווין 660-890 של אפריליה, ימאהה ו־KTM, כמו גם ה־GSX-8S החדש של סוזוקי.

המנוע הכל-חדש שמניע את ההורנט, הוא הטווין המקבילי בנפח 755 סמ"ק, מקורר נוזל ובעל גל-ארכובה 270°, שמונה שסתומים, ראש מנוע Unicam עם גל-זיזים עליון יחיד וסליפר ואסיסט קלאץ', המייצר 90 כ"ס ב־9,500 סל"ד ו־7.6 קג"מ ב־7,250 סל"ד. בנוסף, ניתן להגביל את הספקו ל־47 כ"ס לרישיון A1.

מצערת רכב-על-חוט אלקטרונית מציעה בחירה בין 4 מצבי רכיבה המשפיעים על מיפוי הספק המנוע, בלימת המנוע ובקרת האחיזה – הניתנת לכיבוי מלא. מצב ספורט עם מיפוי ההספק הגבוה ביותר (רמה 3), בלימת המנוע הנמוכה ביותר וההתערבות המינימלית של בקרת האחיזה (רמה 1), מצב סטנדרט מציב את כל אלו בהגדרת הביניים (רמה 2), מצב גשם שם את מיפוי ההספק הנמוך ביותר (רמה 1), בלימת המנוע במצב הביניים (רמה 2) ואת בקרת האחיזה ברמת ההתערבות הגבוהה ביותר (רמה 3), כשמצב 'משתמש' מאפשר לרוכב לבחור את מצב העבודה של כל אחת מהגדרות לטעמו האישי.

המנוע החדש מותקן בתוך שלדת יהלום קלת משקל העשויה מפלדה ושוקלת 16.6 ק"ג, אליה מחובר מקדימה, בזווית של 25° ועם מפסע של 99 מ"מ, מזלג SFF-BP (ר"ת Separate Fork Function Big Piston) מתוצרת Showa בקוטר 41 מ"מ עם מהלך של 130 מ"מ וללא אפשרויות כיוונון. לזרוע האחורית העשויה גם היא פלדה מחובר בעזרת מנגנון Pro-Link בולם יחיד עם מהלך של 150 מ"מ ו־5 מצבי עומס קפיץ. הגלגלים בקוטר 17 אינץ' נושאים צמיגים במידות פופולריות, 120/70-17 מקדימה ו־160/60-17 מאחור, ומערכת הבלימה של ניסין עם צמד דיסקים בקוטר 296 מ"מ וקליפר רדיאלי בעל 4 בוכנות מקדימה, דיסק יחיד בקוטר 240 מ"מ וקליפר חד-בוכנה מאחור, ומערכת ABS שלא ניתנת לביטול.

על עיצובו של ההורנט החדש אחראים המעצבים של מרכז המחקר והפיתוח של הונדה ברומא, ששאפו לשוות לו מראה חד, דינמי ומודרני. לשם כך בחרו המעצבים את הצרעה, מקור שמו של הדגם (Hornet, צרעה באנגלית), כהשראה לעיצוב. כך כיסוי מיכל הדלק מדמה את כנפיי הצרעה, הפנס והזנב החדים את העוקץ והצרעה הופכת לסמלו של הדגם. ההורנט מוצע ב־4 אופציות צביעה שונות – לבנה עם שלדה ומזלג אדומים, שחורה עם שלדה ומזלג אדומים, אפורה מטלית, וצהובה בגימור מט.

לוח המחוונים בעל צג TFT צבעוני בגודל 5.5 אינץ', עם 4 אפשרויות תצוגה שונות, מידע מקיף הכולל תצרוכת דלק, מצב רכיבה, הילוך נבחר, התראת העברת הילוך ועוד, כמו גם קישוריות בלוטוס ומערכת שליטה קולית. להורנט תאורת LED מלאה ומערכת איתות בעלת כיבוי-עצמי ואיתות חירום בבלימה חזקה.

אורכו הכללי של ה־CB750 הורנט החדש עומד על 2,090 מ"מ, רוחבו 780 מ"מ וגובהו 1,085 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,420 מ"מ, המושב בגובה 795 מ"מ, מרווח הגחון 140 מ"מ, מיכל הדלק בנפח 15.2 ליטר ומשקלו הרטוב עומד על 190 ק"ג. הונדה מציעה מגוון רחב של אביזרים בתוספת תשלום, אותם ניתן לרכוש בנפרד או כחבילת אבזור – חבילת הספורט כוללת קוויקשיפטר, מגן רוח, כיסוי מושב אחורי ורגליות רוכב משופרות; חבילת הסטייל כוללת משקולות וגשר כידון מעוצבים, פד מיכל, מדבקות דקורטיביות לגלגלים וסליידרים; חבילת הטורינג כוללת תיקי צד קשיחים ותיקי מיכל וזנב רכים.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

11 תגובות ל הונדה הורנט 750 יגיע בפברואר ויעלה 54,500 ₪

  1. יש למה להמתין ,השחור לדעתי הבולט בינהם אין בפק שאבוא לרכיבת מבחן

  2. אבוא לרכיבת מבחן מחיר מפתה, מקווה שהרכיבה נעימה כמו שזה מדבר אלי , השירות של הונדה ובכלל מנהל הסניף
    צשוואה מנצחת!

  3. מתחילים להבין שהסינים נותנים פייט,ב48 אלף היה שובר שוק

  4. עוד שיעמומון גנרי מבית הונדה ,זה לא הורנט ,רק השם נותר. על הצורה היותר שפויה ונוחה שלו הטרנסאלפ ,בטח יקחו עוד 40 אלף שח ככה בשביל הכיף.

  5. זה לא הורנט , טווין עם 90 כ"ס וצמיג 160 ? חחח , היה לי הורנט 2008 עם 4 ציל 100 כ"ס וצמיג 180 , הורנטים היו מבוססי CBR ערומים ומעודנים ,זה אופנוע תקציב , NC + , וחוצמזה הוא לא יפה , אין למה לחכות

  6. ואו. איזה בושה לשם הורנט. מכוער, חלש ונחות מהמתחרים. אופנוע תקציב שחוץ מאמינות לא נותן כלום.
    שיעמום טוטאלי. עדיף לקנות הורנט בן 12, לעשות לו שיפוץ ולהישאר עם עודף ביד.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל