מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
גלאי רדאר קוביה
קונה אופנוע
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
ברקום שמאל
לרט
rok-straps רצועות קשירה 140
סטפן
מידלנד שחורי 140 על 70
פרפקט קוביה שמאל
תמוז
לרט
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
הארלי שמאל

הונדה מעדכנת את הוויז'ן 110 ל-2021

הונדה מעדכנת את הוויז'ן 110 ל-2021

אסף לביא

צילום: יצרן

הונדה חושפת עוד כלי מעודכן ל-2021, כשהפעם זהו תורו של הקטנוע הקטן והזול ביותר במגוון של היצרנית היפנית – הוויז'ן 110.

המנוע מקורר האוויר בנפח 108 סמ"ק מוחלף בדור חדש, גם כן מקורר אוויר עם שני שסתומים, בנפח 109.5 סמ"ק, הספק של 9 כ"ס ב-7,500 סל"ד ומומנט של 1 קג"מ ב-5,750 סל"ד. המנוע החדש, כמו הקודם, עושה שימוש בטכנולוגיית ה-eSP של הונדה ושוקל 22 ק"ג בלבד. תצרוכת הדלק משופרת גם היא ולהצהרת הונדה עומדת על 54.5 קמ"ל (WMTC) וטווח הרכיבה ממיכל הדלק בנפח 4.9 ליטר עומד על כ-260 ק"מ. מערכת דימום המנוע נותרה מהדגם הקודם ונכנסת לפעולה אחרי 3 שניות של עמידה במקום.

השלדה מוחלפת באחת חדשה, בטכנולוגיית ה-eSAF של הונדה (enhanced Smart Architecture Frame) קלה יותר ב-2 ק"ג, עם זווית היגוי של 26° ומפסע של 71 מ"מ, בסיס הגלגלים עומד על 1,280 מ"מ, מקדימה גלגל 16″ עם צמיג במידה 80/90-16 ומאחור צמיג 90/90-14. סה"כ הקטנוע קל יותר מקודמו ב-2 ק"ג ומשקלו עומד על 100 ק"ג רטוב.

מעבר לעיצוב המעודכן, הונדה מתקינה ב-Vision 110 החדש מערכת התנעה ללא מפתח, ולוח מחוונים חדש עם שעון אנלוגי וצג LCD, בנוסף, נפח תא האחסון עולה ועומד כעת על 17.7 ליטר, מקדימה תא אחסון סגור שמחליף את תאי אחסון הפתוחים, וו לתלייה ורפצה שטוחה. הוויז'ן מצויד במערכת CBS ובלם תוף מאחור.

עוד בנושא:
הונדה: CRF300L ו-CRF300 ראלי לאירופה
הונדה מציגה את ה-Rebel 1100
הונדה מציגה 7 דגמים מעודכנים
הונדה מעדכנת את ה-MSX125 ל-2021
הונדה מציגה פורצה 750 ופורצה 350 חדשים
הונדה מעדכנת את ה-CB500F, CB500X וה-CBR500R

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובה אחת ל הונדה מעדכנת את הוויז'ן 110 ל-2021

  1. קבלו מבחן השוואתית:
    זה רק קטנוע, הסימפוני125 של סאן יאנג עם ביצועים דומים. אומנם לסימפוני מנוע 125, אבל בגלל תוספת משקל של 22% (משקל הסמפוני 122ק"ג, לעומת הויז'ו 100ק"ג) הסימפוני לא סוחב משמעותית יותר מהויז'ן(לא מורגש). בסימפוני צריכת דלק יותר גבוהה, ולכן מותאם לסמפוני מיכל דלק יותר גדול(7.5 ליטר בסימפוני, לעומת 4.9 ליטר בויז'ן).

    ואז מגיעים לשורה התחתונה: ויז'ן *15,000ש"ח, סימפוני *11,000ש"ח(*מחירים על הכביש).
    פער מחירים מטורף, הויז'ן יקר ב 4,000ש"ח, שהם 36% יותר מהסמפוני, כשבפועל אין שום פערי איכות.
    התמחור של הונדה אופנועים ישראל, בעידן הפוסט פטנטים, כשכולם מעתיקים מכולם, ואפילו הסינים מעתיקים מעצמם, התמחור של הונדה-ישראל לא משקף תוספת איכות, אלא משקף אדישות של היבואן הישראלי וחוסר רצון של היבואן למכור לנו אופנועים. מה שמשאיר את הויז'ן המצוין מחוץ לתחרות.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל