מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מונדיאל MENU
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
תמוז
פרפקט קוביה שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
אישימוטו באנר קוביה שמאל
ברקום שמאל
לרט
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
הארלי שמאל
HJC

הונדה מציגה 7 דגמים מעודכנים

הונדה מציגה 7 דגמים מעודכנים

אסף לביא

צילום: יצרן

כניסת תקנות האירו5 בתחילת 2021 גורמת ליצרנים לנער את האבק מעל מגוון הכלים שלהם, גם אלו שעודכנו לא מזמן וגם הוותיקים יותר, הונדה לוקחת את המשימה ברצינות רבה והציגה עד עכשיו כלים חדשים ומעודכנים רבים וכעת מצרפת לרשימה הזאת עוד 7 דגמים.

 

הונדה CB1000R

הונדה מעדכנת את האב של משפחת ה'ניאו-ספורטס קפה', ששואבת השראה מאופנועי הקפה רייסר בטייק מודרני ומינימליסטי. העדכון כולל קודם כל מתיחת פנים קלה, עם הידוק של העיצוב המקורי שהוצג ב-2018, פנס LED חדש ומסך TFT בגודל 5″ עם הרבה מידע, קישוריות בלוטוס ומערכת הפקודות הקוליות של הונדה המאפשרת שליטה על הסלולרי בפקודות קוליות (עם דיבורית כמובן) ושליטה דרך כידון האופנוע.

הונדה מתקינה ב-CB1000R גם שקע USB מתחת למושב ומציגה, לצידם של הגרסה הרגילה ודגם הפלוס, גם את ה-Black Edition – דגם מושחר לחלוטין ומאובזר, שמקבל קוויקשיפטר עדכני בעל 3 מצבים, כיסוי מושב אחורי, מגן רוח קטן ועוד פריטים עיצוביים.

 

הונדה X-ADV 750

הקטוונצ'ר של הונדה החל את דרכו ב-2017 כשילוב מפתיע בין קטנוע מנהלים לאופנוע אדוונצ'ר על בסיס משפחת ה-NC750, אך כעת, 3 שנים לאחר מכן, הוא נטמע בהצלחה בשוק ומהווה אחד הכלים המשמעותיים של היצרן בארץ ובחו"ל, לשנת 2021 הונדה מספקת את העדכון הראשון לדגם, עם עיצוב מחודש שמחדד את המראה ה"קורסאוברי" של הקטנוע, עם תאורת LED קדמית חדשה בעלת תאורת יום (DRL), משקף קדמי מתכוונן גדול ורחב יותר עם 5 אופציות גובה המשנות גם את זווית המשקף, מסך TFT בגודל 5″ עם קישוריות בלוטוס, מערכת הפקודות הקוליות של הונדה ותצוגת מולטימדיה הכוללת ניווט, שיחות, הודעות ומוזיקה. בנוסף, הונדה משנה מעט את הארגונומיה של ה-X-ADV עם מושב שאמנם באותו גובה של 820 מ"מ, אך מעוצב מחדש וצר יותר, להגעה קלה יותר עם הרגליים לרצפה.

תא האחסון מתחת למושב גדל בליטר נוסף ומכיל בקלות רבה יותר קסדה מלאה, בתוכו ניתן למצוא גם תאורת LED חדשה ושקע טעינה USB. בלם היד נודד מצידו הימני-פנימי של הפיירינג הקדמי לכידון הימני, מה שמאפשר להונדה להוסיף במיקום שהתפנה תא כפפות. השלט החכם נשאר כפי שהיה, אך הסוויץ' הראשי משתנה מחוגה ללחצן נוח יותר, עם לחצנים נוספים לפתיחת המושב ומיכל הדלק ומשמש גם פתיחת ונעילת הארגז עליון חכם מקורי של הונדה. המאותתים של הקטנוע מסוג LED יכולת כיבוי עצמי, ע"י חישוב הפרשי המהירות בגלגלים וגם משמשים איתות מצוקה אוטומטי בבלימת חירום.

מנוע הטווין המקבילי בנפח 745 סמ"ק מתעדכן לעמידה בתקן אירו5 ומרוויח בתהליך 4 כ"ס ומשיל 1.4 ק"ג. ההספק עומד כעת על 58 כ"ס ב-6,750 סל"ד ומומנט של 7 קג"מ ב-4,750 סל"ד, הסל"ד המקסימלי עולה ב-600 סיבובים ועומד כעת על 7,000 סל"ד. תיבת ההילוכים כפולת המצמדים שופרה גם היא עם הילוכים 1, 2 ו-3 נמוכים יותר, להתנהגות ספורטיביות יותר, והילוכים 4, 5 ו-6 גבוהים יותר, לטובת שיוט נעים יותר ושיפור צריכת הדלק. ניהול תיבת ההילוכים עובר גם הוא שידרוג משמעותי והונדה זונחת את מצב ה-S על 3 רמותיו ובמקומות ממוקם מתג קל יותר לתפעול באותו המיקום עם כידון שמאל, שכעת מעביר בין ניוטרל לדרייב, כאמור בלי הלחיצה הנוספת ל-S, ולצידו מצג נוסף המחליף בין תפעול ידני לאוטומטי. בצידו השמאלי של הכידון בורר מצבים המאפשר מעבר בין 5 מצבי ניהול מנוע והגיר – מצב STANDARD, מצב SPORT, מצב RAIN, מצב GRAVEL – או 'חצץ' בעברית – שמחליק את פתיחת וסגירת הגז ביציאה מהמקום ובעת העברת הילוכים ומאפשר לייצר יותר אחיזה בגלגל האחורי בדרכים לא סלולות. בקרת האחיזה ניתנת כמובן לביטול וכך גם ה-ABS מאחור, ואחרון – מצב USER הניתן לכיוון לפי העדפות הרוכב. בנוסף, תמצאו 3 מצבי שליטה על בקרת האחיזה וגם במידת בלימת המנוע.

השלדה נשארה בבסיסה זהה, אך מהנדסי הונדה מצליחים להשיל ממנה עוד ק"ג אחד וגם לשחרר מעט יותר מקום באזור שטח האחסון. זווית ההיגוי עומדת על 27° והמפסע 104 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,590 מ"מ, ועם צידוד כידון של 39° רדיוס הסיבוב של הקטנוע עומד על 2.8 מטרים. מהלך המתלים 153.5 מ"מ מקדימה ו-150 מ"מ מאחור, עם מרווח גחון של 165 מ"מ והמשקל הכללי כאמור יורד ב-3 ק"ג ועומד כעת 236 ק"ג רטוב. מערכת הבלימה זהה וכך גם מידות הגלגלים.

 

הונדה NC750X

האול-ראונדר של הונדה עוד מעט סוגר עשור מאז הוצג לראשונה ב-2012 (עוד בגרסת ה-700) וזוכה להצלחה גדולה באירופה, כשבשנה שעברה רוב הרוכשים בחרו את הגרסה האוטומטית. ל-2021 מקבל ה-NC מתיחת פנים מבורכת עם מראה חד וקשוח יותר במהלכה הוא מרוויח עיצוב מחדש והגדלה של תא האחסון שממוקם במקום מיכל הדלק, בתוכו תמצאו שקע USB Type-C וארבע נקודות עיגון, תא האחסון מסוגל כעת להכיל קסדה מלאה, כשהונדה מדגישה 'קסדה בסגנון אדוונצ'ר'. תאורת ה-LED הראשית החדשה מתוגברת גם במאותתים LED חדשים עם ביטול עצמי והבהוב אזהרה בבלימת חירום, משקף גדול יותר ומסך LCD עם הרבה מידע – אבל ללא קישוריות בלוטוס או צירוף האותיות הנחשק TFT.

המנוע עובר את אותם העדכונים שעבר ה-X-ADV עם עליה בהספק וירידה במשקל, עם אותם עדכוני יחסי ההפחתה בשתי התצורות – הידנית וה-DCT – כשהידנית מתחדשת גם בסליפר קלאץ' שמונע נעילת לגלגל תחת הורדת הילוכים אגרסיבית וגם מוריד ב-20% את העוצמה בתפעול המצמד. שתי הגרסאות מקבלות 4 מצבי רכיבה כולל אחד הניתן לכיוון, בקרת האחיזה בעלת 4 מצבי התערבות ובגרסת ה-DCT ניתן לכוון את מידת השימוש במצמד להחלקת התפעול.

ע"י עיצוב מחדש של השלדה ושאר השינויים ה-NC משיל ממשקלו 6 ק"ג ושוקל כעת 214 ק"ג רטוב בגרסה הרגילה ו-224 ק"ג בגרסת ה-DCT. זווית ההיגוי 27° והמפסע 110 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,525 (עוד 10 מ"מ בדגם ה-DCT) וגובה המושב יורד ב-30 מ"מ ועומד כעת על 800 מ"מ – זאת ע"י קיצור מהלך המתלה מכ-150 מ"מ ל-120 מ"מ.

 

הונדה SH350i

ה-SH350 מחליף את רב המכר של הונדה באירופה ובעיקר באיטליה, ה-SH300, שאחראי לחלק גדול ממיליון קטנועי ה-SH גדולי הגלגלים שנמכרו ביבשת ב-36 השנים האחרונות. לשנת 2021 מוצג מחליף ל-SH300 עם מנוע גדול יותר ושינויים רבים באבזור ועיצוב. המנוע, סינגל בנפח 330 סמ"ק עם 29 כ"ס ב-7,500 סל"ד (לעומת 25 כ"ס בדגם היוצא) ומומנט של 3.2 קג"מ ב-5,250 סל"ד, מגיע מהפורצה 350 החדש ומתוגבר בבקרת אחיזה הניתנת לניתוק, עם תצרוכת דלק של 30 קמ"ל (WMTC) שמציעה טווח רכיבה של 270 ק"מ ממיכל הדלק בנפח 9.1 ליטר. בנוסף, בוצעו שינויים בתצורת הבנייה של השלדה שהביאו לירידה קלה במשקל. מקדימה מותקן מזלג בקוטר 35 מ"מ עם זוג בולמים אנכיים מאחור, זווית ההיגוי 27° והמפסע 99 מ"מ, בסיס הגלגלים 1,452 מ"מ, זווית צידוד הכידון 45°, מידות הצמיגים 110/70-16 מקדימה ו-130/70-16 מאחור והמשקל הרטוב עומד על 174 ק"ג.

הדבר הבולט ביותר בעיצובו של ה-SH350 החדש לעומת קודמו הוא שינוי מיקום תאורת ה-LED הראשית, שעוברת מהכידון לחזית הקטנוע, על הכידון נשארת תאורת יום (DRL), הקונפיגציה החדשה, בשילוב עדכוני העיצוב הנוספים, מעניקה לקטנוע מראה מעט יותר קשוח, היצוב הזה כמובן מיישר קו עם ה-SH125i החדש שהוצג בשנה שעברה. מושב הקטנוע מתנשא לגובה של 805 מ"מ, רק 5 מ"מ יותר מדגם ה-125i. מתחת למושב תא אחסון עם שקע USB Type-C ומקום לקסדה מלאה, ממול הרוכב וו תלייה מתקפל ותא כפפות קטן. לוח השעונים החדש עם שני מסכי LCD מציג שפע מידע ונשלט ע"י שני כפתורים בכידון השמאלי. באירופה ניתן לרכוש את הקטנוע גם בחבילת אבזור הכוללת ארגז אחורי מקורי שנפתח ע"י שלט הקרבה, מגן רוח גדול ומגיני ידיים תואמים.

 

הונדה SH Mode 125

האחד המעוצב של ה-SH125i מתהדר בקווים עגולים לעיצוב שמשלב רטרו, מוטיב שמתחדד לקראת 2021, עם תאורת LED חדשה, קישוטי כרום ואפילו אופציה למראות עגולות עם גימור כרום. בנוסף, ה-SH מוד מקבל רצפה שטוחה ארוכה יותר עם יותר מקום לרגליים וגם יותר מרווח לברכיים, המושב בגובה 785 מ"מ ומתחתיו תא אחסון גדול יותר עם נקודות עיגון, מתחת לכידון תא כפפות עם שקע טעינה USB. ה-SH מוד מיישר קו עם רוב הקטנועים של הונדה ומקבל שלט חכם במקום מפתח. העדכון הגדול ביותר ל-SH מוד הוא המנוע החדש, סינגל מקורר נוזל עם 4 שסתומים בטכנולוגיית ה-eSP+ של הונדה (מנוע מופחת חיכוך, ר"ת enhanced Smart Power), עם הספק של 11.5 כ"ס ב-8,500 סל"ד ומומנט של 1.2 קג"מ ב-5,000 סל"ד. הונדה מבצעת עוד מספר שינויים, כמו צמיגים איכותיים יותר לדוגמה, שיחד עם מערכת דימום המנוע בעמידה מביאים את תצרוכת הדלק ל-50 קמ"ל (WMTC) וטווח של 275 ק"מ ממיכל קטן בנפח 5.5 ליטר. כמו רוב הכלים החדשים שהונדה חשפה השנה, גם ה-SH מוד מקבל שלדה חדשה וקלה יותר, עם זווית היגוי בת 26° – חדה יותר מהדגם הקודם – ומפסע של 69.5 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,305 מ"מ. משקלו הכולל של הקטנוע עומד על 118 ק"ג.

 

הונדה PCX125

הקטנוע העירוני של הונדה ממנו נמכרו 140,000 יחידות באירופה הוצג לראשונה ב-2010, עבר עדכון ראשון ב-2016 לעמידה בתקנות אירו ועוד אחד ב-2018 עם שלדה חדשה, מתיחת פנים ותוספת כוח. ל-2021 מקבל ה-PCX125 מנוע חדש העומדת בתקן אירו5, סינגל מקורר נוזל עם 4 שסתומים בטכנולוגיית eSP+, עם הספק משופר העומד על 12.5 כ"ס ב-8,500 סל"ד, מומנט של 1.2 קג"מ ב-6,500 סל"ד. המנוע החדש חזק וחסכוני יותר אודות למידות מהלך וקוטר בוכנה חדשות (55.5 מ"מ על 53.5 מ"מ לעומת 57.9 מ"מ על 52.4 מ"מ), יחס דחיסה שונה (11.5:1 לעומת 11:1) ומערכת דימום מנוע בעצירה שמביאים את ה-PCX לתצרוכת דלק מוצהרת של 47.6 קמ"ל (WMTC) וטווח נסיעה של 385 ק"מ ממיכל דלק בנפח 8.1 ליטר. המהירות המרבית המוצהרת של ה-PCX עומדת על 98 קמ"ש ובנוסף למערכות הקיימות מקבל ה-PCX גם בקרת אחיזה (HSTC) הניתנת לכיבוי.

מנוע ה-PCX החדש מותקן בשלדה חדשה, עריסת פלדה כפולה, עם בסיס גלגלים באורך 1,315 מ"מ, זווית היגוי 26° ומפסע העומד על 80 מ"מ. מידות הצמיגים מתרחבות לכדי 110/70-14 מקדימה ו-130/70-13 מאחור (לעומת 100/80-14 ו-120/70-14), כשקוטר הגלגל האחורי קטן במידה בכדי לאפשר הגדלת תא האחסון מתחת למושב.המתלה הקדמי זהה לזה של הדגם היוצא עם מהלך של 89 מ"מ בעוד מאחור מותקנים שני בולמים חדשים המספקים מהלך גדול ב-10 מ"מ שעומד על 95 מ"מ וקפיצים קשיחים יותר. מערכת הבלימה מורכבת מדיסק בקוטר 220 מ"מ מקדימה, תוף מאחור ומערכת ABS לגלג הקדמי בלבד. משקלו הכולל של הקטנוע עומד על 130 ק"ג.

בעיצובו החדש של ה-PCX מנסה הונדה לשדר עתידנות וחוזק, עם קווים חדים, בולטים ומרובעים, תאורת LED חדשה בצורת X תלת-מימדי ומשקף נמוך ומושחר. בנוסף, מקבל ה-PCX שלט חכם במקום המפתח הרגיל. גובה המושב נותר 764 מ"מ ומדרך הרגליים מציע 30 מ"מ נוספים. אותו האינץ' שהורידו מהיקפו של הגלגל האחורי, יחד עם שינוי בתכנון, מתורגם לתוספת של 2.4 ליטר ל-28 הליטרים של תא האחסון בדגם הקודם, שכעת מכיל קסדה מלאה בקלות רבה יותר. בתא הקדמי מוחלף שקע המצת בשקע טעינה USB Type-C.

 

הונדה CB125R

ה-CB הקטן הוצג ב-2017 כחלק ממשפחת ה'ניאו-ספורטס קפה' כסוג של מחליף ל-CBR125, לאור היחלשות מכירות אופנועי הספורט בנפח הזה ועליית סגמנט הנייקדים. אחרי שלוש שנים מוצלחות הונדה משדרגת לראשונה את ה-CB125R עם מנוע חדש לחלוטין בעל הספק מקסימלי לקטגוריה ולראשונה באופנוע 125 סמ"ק מזלג Showa מסוג SFF-BP (ר"ת Separate Function front Fork Big Piston) בקוטר 41 מ"מ.

המנוע הקודם, סינגל מקורר נוזל עם 2 שסתומים וכ-13 כ"ס, הגיע מה-CBR125R ולא עומד בתקן אירו5, הונדה מחליפה אותו במנוע חדש לחלוטין עם 4 שסתומים, 14.7 כ"ס ב-10,000 סל"ד ומומנט של 1.2 קג"מ ב-8,000 סל"ד שעומד בתקן אירו5. עם המנוע החדש גם המהירות המירבית עולה בכ-5 קמ"ש.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

גלריה

  • 2021 HONDA CB125R

  • 2021 HONDA CB125R

  • 2021 HONDA CB125R

  • 2021 HONDA CB125R

  • 2021 HONDA CB125R

  • 2021 HONDA CB1000R

  • 2021 HONDA CB1000R

  • 2021 HONDA CB1000R

  • 2021 HONDA CB1000R

  • 2021 HONDA CB1000R BLACK EDITION

  • 2021 HONDA CB1000R BLACK EDITION

  • 2021 HONDA CB1000R

  • Honda announce seven more additions to its comprehensive 2021 European motorcycle line up

  • 2020 HONDA CB1000R

  • 2021 HONDA CB1000R

  • 2021 HONDA CB1000R

  • 2021 HONDA CB1000R

  • 2021 HONDA CB1000R

  • 2021 HONDA CB1000R

  • 2021 HONDA CB1000R

  • 2021 HONDA CB1000R

  • 2021 HONDA CB1000R

  • 2021 HONDA CB1000R

  • 2021 HONDA CB1000R

  • 2021 HONDA CB1000R

  • 2021 HONDA NC750X

  • 2021 HONDA NC750X

  • 2021 HONDA NC750X

  • 2021 HONDA NC750X

  • 2021 HONDA NC750X

  • 2021 HONDA NC750X

  • 2021 HONDA NC750X

  • 2021 HONDA NC750X

  • 2021 HONDA NC750X

  • 2021 HONDA NC750X

  • 2021 HONDA NC750X

  • 2021 HONDA NC750X

  • 2021 HONDA NC750X

  • 2021 HONDA NC750X

  • 2021 HONDA X-ADV

  • 2021 HONDA X-ADV

  • 2021 HONDA X-ADV

  • 2021 HONDA X-ADV

  • 2021 HONDA X-ADV

  • 2021 HONDA X-ADV

  • 2021 HONDA X-ADV

  • 2021 HONDA X-ADV

  • 2021 HONDA X-ADV

  • 2021 HONDA X-ADV

  • 2021 HONDA X-ADV

  • 2021 HONDA X-ADV

  • 2021 HONDA X-ADV

  • 2021 HONDA X-ADV

  • 2021 HONDA SH350i

  • 2021 HONDA X-ADV

  • 2021 HONDA X-ADV

  • 2021 HONDA X-ADV

  • 2021 HONDA X-ADV

  • 2021 HONDA X-ADV

  • 2021 HONDA X-ADV

  • 2021 HONDA X-ADV

  • 2021 HONDA X-ADV

  • 2021 HONDA SH350i

  • 2021 HONDA SH350i

  • 2021 HONDA SH350i

  • 2021 HONDA SH350i

  • 2021 HONDA SH350i

  • 2021 HONDA SH350i

  • 2021 HONDA SH350i

  • 2021 HONDA SH350i

  • 2021 HONDA SH350i

  • 2021 HONDA SH350i

  • 2021 HONDA SH350i

  • 21YM HONDA PCX125

  • 21YM HONDA PCX125

  • 21YM HONDA PCX125

  • 21YM HONDA PCX125

  • 21YM HONDA PCX125

  • 21YM HONDA PCX125

  • 21YM HONDA PCX125

  • 21YM HONDA PCX125

  • 21YM HONDA PCX125

  • 21YM HONDA PCX125

  • 2021 HONDA PCX125

  • 21YM HONDA PCX125

  • 2021 HONDA X-ADV

  • 2021 HONDA PCX125

  • 2021 HONDA X-ADV

  • 2021 HONDA PCX125

  • 2021 HONDA PCX125

  • 2021 HONDA PCX125

  • 2021 HONDA SH MODE 125

  • 2021 HONDA SH MODE 125

  • 2021 HONDA SH MODE 125

  • 2021 HONDA SH MODE 125

  • 2021 HONDA SH MODE 125

  • 2021 HONDA SH MODE 125

  • 2021 HONDA SH350i

3 תגובות ל הונדה מציגה 7 דגמים מעודכנים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל