fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט – ראלי300
קאברג שחורי 205 על 35
קריסטלינו מתחת לתפריט xi
דוקאטי באנר חדש דזרט 230-40
מטרו באנר שמאל הכי עליון xmax300
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
קריסטלינו קובית צד xi
קוב 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
v12 באנר צידי
מוטוטאץ דקר
אלבר טריומף קוביה עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
פוני pny באנר קוביה צידי
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר r-125
HJC
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
סטפן
שרקו
אודי דגן 140 על 70

הוסקוורנה ויטפילן וסוורטפילן 250 חדשים

הוסקוורנה ויטפילן וסוורטפילן 250 חדשים

מערכת מוטו

צילום: יצרן

שיתוף הפעולה של ק.ט.מ (בעלת הבית בהוסקוורנה) עם בז'אז' בהודו מתרחב, כשעכשיו מגיעה גם הוסקוורנה להודו עם דגמי ויטפלין וסוורטפילן בנפח 250 סמ"ק. צמד הדגמים מקבלים את מנוע הסינגל מוזרק הדלק בנפח 249 סמ"ק שנמצא בדיוק 250, ומייצר כ-30 כ"ס; הם מגיעים עם מזלג הפוך מקדימה, גלגלי "17, מערכת ABS וכמובן העיצוב שאנחנו מכירים מהדגמים הגדולים יותר, כאן בשינוי גוונים קל. 

ההבדלים בין שני דגמים אלו הם בעיקר קוסמטיים, אך גם בתנוחת הרכיבה, כאשר בוויטפילן מורכבים קליפאונים שמייצרים תנוחת רכיבה ספורטיבית יותר, ובסוורטפילן כידון רחב וגבוה יותר. צמד דגמי ה-250 מצטרף למשפחה המורחבת שכוללת את דגמי ה-401 וה-701. הבדל בולט נוסף שנראה לעין הם החישוקים הרגילים ב-250, אל מול חישוקי השפיצים איתם מגיע ה-401. 

כאמור, מדובר בשני דגמים שמיועדים, נכון לכתיבת שורות אלו, לשוק ההודי בלבד, אך אנחנו יכולים לחשוב על עוד מדינות בהן יש להם תכלית – בישראל למשל, בה רוכבים עדיין נהנים מהפרש כספי גדול בביטוח בין אופנוע 250 סמ"ק לנפח גבוה יותר. 

תגובה אחת ל הוסקוורנה ויטפילן וסוורטפילן 250 חדשים

  1. "…בישראל למשל, בה רוכבים עדיין נהנים מהפרש כספי גדול בביטוח בין אופנוע 250 סמ"ק לנפח גבוה יותר…"
    עכשיו רק תחליפו את המילה "נהנים" במילה "סובלים".

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove