fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
מתחת לשורת MENU מטרו
דיאלים 204 על 35
אגמ מוטורס עליון מתחת ללוגו טארו
אגמ מוטורס קוביה 140
טריומף קוביה
הארלי שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
סטפן
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

חדש בישראל: אפריליה SR GT 125 ו-200

חדש בישראל: אפריליה SR GT 125 ו-200

עופר אבניר, יבואנית מותג אפריליה לישראל מודיעה על הגעתם של צמד קטנועי הקרוסאובר החדשים של היצרן האיטלקי, ה־SR GT 125 וה־SR GT 200; מחירם 21,950 ₪ ו־24,950 ₪, בהתאמה.

בנובמבר האחרון חשפה אפריליה את ה־SR GT, קטנוע קרוסאובר הראשון של המותג האיטלקי אותו היא מגדירה כ־"אדוונצ'ר אורבני", עם מהלך מתלים ומרווח גחון גדולים יחסית וצמיגים דו-שימושיים; ה־SR GT נמכר בשתי גרסאות נפח – 125 ו־200 סמ"ק.

עיצוב ה־SR GT שואב השראה רבה מהאופנועים של היצרנית, עם פנס ה־LED המשולש בחזית, הקווים החדים והצבעוניות. יש לו כידון חשוף, גובה ורחב, שדרה מרכזית גבוהה המכילה את מיכל הדלק וזנב צר, כשאפילו מחזיק לוחית הרישוי יורד ממנו אל הגלגל האחורי כדי לשוות לקטנוע מראה 'אופנועני' וספורטיבי ככל הניתן.

ה־SR GT מצויד במנוע ה־i-Get המוכר של קונצרן פיאג'ו, מנוע סינגל מקורר נוזל עם מערכת 'עצור-וסע' בנפח של 125 המייצר הספק של 14.7 כ"ס ב־8,750 סל"ד ומומנט של 1.2 קג"מ ב־6,500 סל"ד, וגרסה בנפח 174 סמ"ק המייצרת הספק של 17.5 כ"ס ב־8,500 סל"ד ומומנט של 1.7 קג"מ ב־7,000 סל"ד.

שלדת העריסה הכפולה עשויה צינורות פלדה ומשודכת מקדימה למזלג Showa בקוטר 33 מ"מ המספק מהלך גלגלים של 122 מ"מ וצמד בולמים אחוריים, מאותה התוצרת, המציעים מהלך של 102 מ"מ מאחור, כל זה בשילוב מרווח גחון של 175 מ"מ מקנה ל־SR GT יכולות שטח משופרות בהשוואה לקטנוע סטנדרטי ותורם גם לנוחות ברכיבה יומיומית עירונית. תנוחת הרכיבה זקופה יותר אך מאפשר מספיק טווח כדי לשבת בנוחות גם עם הרגליים קדימה.

מאחורי משקף מושחר נמצא צג LCD מונוכרומטי המציג את כל מידע לוח המחוונים הרגיל בנוסף לנתוני נסיעה נוספים הניתנים לשינוי בעזרת כפתור ה־Mode על הכידון השמאלי. חיבור למערכת המולטימדיה MIA של אפריליה מוצעת כאופציה בתוספת תשלום, המערכת מוסיפה קישוריות בלוטוס לסלולרי ומאפשרת הצגה ושליטה על שיחות, הודעות והזרמת מדיה.

הגלגלים היצוקים בקוטר 14 אינץ' מקדימה ו־13 אינץ' מאחור נועלים צמיגים דו-שימושיים של מישלין במידות 110/80-14 מקדימה ו־130/70-13 מאחור. מערכת הבלימה עם דיסק יחיד בקוטר 260 מ"מ קדימה ודיסק בקוטר 220 מ"מ מאחור, בעוד גרסת ה־125 מגיעה עם מערכת בלימה משולבת, ל־200 מותקן מערכת ABS חד-ערוצית לגלגל הקדמי בלבד.

מתחת למושב ישנו תא אחסון בנפח 25 ליטר המספיק לקסדת 3/4 ומותיר מקום לעוד מספר פריטים קטנים ומתחת לכידון ישנו תא קטן עם שקע טעינה. מיכל הדלק בנפח 9 ליטר מספק טווח נסיעה של כ־350 ק"מ. גרסת ה־125 בעלת תצרוכת דלק של 40 קמ"ל, מחירה 21,950 ₪ ומשקלה הרטוב עומד על 144 ק"ג. גרסת ה־200 בעלת תצרוכת דלק של 38.5 קמ"ל, מחירה 24,950 ₪ ומשקלה הרטוב עומד על 148 ק"ג. שתי הגרסאות זמינות במגוון צבעים ועם מספר גדול של אופציות אבזור, החל מארגזים שונים, משקפים ומיגונים שונים ועוד.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובה אחת ל חדש בישראל: אפריליה SR GT 125 ו-200

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל