fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מוטוטאץ דקר
קוב 140 על 70
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
שרקו
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC

חדש בישראל: ב.מ.וו CE 04

חדש בישראל: ב.מ.וו CE 04

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

הקטנוע החשמלי הראשון של ב.מ.וו, ה־CE 04, מגיע לישראל עם מפרט משודרג באבזור ובאלקטרוניקה ועם תג מחיר של החל מ־75,337 ₪.

ה־CE 04 של ב.מ.וו מצויד במנוע 15kW מקורר נוזל, שמותקן במעביר את הכוח לגלגל אחורי בעזרת רצועה, עם הספק מקסימלי של 42 כ"ס, המסוגל להאיץ את הקטנוע למהירות מקסימלית של 120 קמ"ש. סוללת ליתיום-יון קבועה בקיבולת של 8.9kWh מספקת טווח רכיבה של עד 130 ק"מ. מטען ה־2.3kW האינטגרלי של ה־CE 04 מאפשר טעינה של הקטנוע מסוללה ריקה ב־4 שעות ו־20 דקות וב.מ.וו מציעה מטען מהיר (6.9kW) שמקצר את זמן הטעינה המלאה לשעה ו־40 דקות, או 45 דקות לטעינה מ־20% ל־80%.

בישראל מקבל ה־CE 04 מפרט מעט משודרג עם משקף גבוה ומושב מדורג, מצב רכיבה Dynamic שמצטרף למצבי הרכיבה הסטנדרטיים – מצב Eco, מצב Rain ומצב Road – כמו גם בקרת אחיזה דינמית (DTC) ומערכת ABS Pro, והילוך אחורי (רוורס). צג ה־TFT הצבעוני בגודל 10.25 אינץ' משלב בתוכו קישוריות בלוטוס לטלפון הנייד ומערכת ניווט מובנית, שניתנת להצגה במסך חצוי לצד כל הנתונים הרגילים. התאורה הראשית, הפנס האחורי והמאותתים כולם LED, כאשר את התאורה הראשית ניתן לשדרג לתאורה אדפטיבית לפניות. בתא האחסון מקדימה תמצאו מקום ייעודי למכשיר הסלולרי ושקע טעינה USB Type-C.

מקדימה מותקן מזלג בקוטר 35 מ"מ שמוסתר מאחורי חיפויי פלסטיק, עם מהלך גלגל של 100 מ"מ, אוחז בגלגל בקוטר 15 אינץ' עם צמיג פירלי דיאבלו רוסו סקוטר במידה 120/70-15. הבולם האחורי מחובר בזווית כמעט אופקית לזרוע האחורית החד-צידית, שגם עליה מותקן גלגל בקוטר 15 אינץ' עם צמיג במידה 160/60-15. מהלך הגלגל מאחור עומד על 92 מ"מ. מערכת הבלימה של J.Juan, עם צמד דיסקים בקוטר 265 מ"מ וקליפרים רדיאליים עם 4 בוכנות מקדימה, ודיסק בקוטר 265 מ"מ וקליפר צף עם בוכנה אחת מאחור.

העיצוב יוצא הדופן של ה־CE 04 הוא המאפיין הבולט ביותר בו, עוד משלב הקונספט. המושב נראה מרחף, הגלגלים המלאים ואפילו הג'ק, כולם עוצבו בחוכמה ויצרו קטנוע בהחלט לא-שגרתי, במיוחד בצביעת ה־Avantgarde – הסטנדרטית בישראל – המשלבת צביעה לבנה או אפורה עם כתום וגרפיקה ייחודית. תא האחסון מתחת למושב מכיל קסדה מלאה, הוא מואר ונפתח מהצד. בסיס הגלגלים באורך 1,675 מ"מ, זווית ההיגוי 26.5° והמפסע 120 מ"מ, המושב בגובה 780 מ"מ או 800 מ"מ עם מושב קומפורט, אורכו הכללי של הקטנוע 2,285 מ"מ, גובהו 1,150 מ"מ ורוחבו 855 מ"מ, והמשקל "הרטוב" עומד על 231 ק"ג.

ב.מ.וו מציעה מגוון רחב של תוספות אופציונליות ל־CE 04, כולל מספר סוגי מושבים, ידיות מחוממות, ג'ק מרכזי, אזעקה, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, משקפים, סבל אחורי עם ארגז תואם, תיק צד מעוצב, קיט מדבקות, קסדות תואמות ועוד. ל־CE 04 אחריות ל־3 שנים ללא הגבלת ק"מ ו־5 שנים על הסוללה, שגרת הטיפולים (למעט לאחר הרצה) כל 24 חודשים או 10,000 ק"מ. מחירו של הב.מ.וו CE 04 עומד על 75,337 ₪ ועם המטען המהיר 79,337 ₪.

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove