fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קוב kove מתחת לשורת menu
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2 – פניגלה v2
דוקאטי באנר חדש דזרט 230-40
קריסטלינו קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון adx400
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
v12 באנר צידי
מוטוטאץ דקר
אלבר טריומף קוביה עליון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
שרקו
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

חדש בישראל: דוקאטי פניגאלה V2

חדש בישראל: דוקאטי פניגאלה V2

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

ליגל, יבואנית דוקאטי לישראל, משיקה את ה־Panigale V2 החדש בשתי גרסאות, עם מנוע חדש לחלוטין והספק נמוך יותר, שיחד עם הפחתה משמעותית במשקל שומר על הביצועים והופך את האופנוע לנגיש יותר.

דוקאטי חשפה את הדור החדש של ה־Panigale V2 לשנת 2025 בתערוכת EICMA במילאנו האחרונה. למעשה, למעשה הפניגאלה V2 פותח מאפס והוא אופנוע חדש לחלוטין וגם הראשון להשתמש במנוע ה־V2 החדש של דוקאטי, עם תזמון שסתומים משתנה, בנפח 890 סמ"ק, שמייצר הספק של 120 כ"ס ב־10,750 סל"ד ומומנט של 9.5 קג"מ ב־8,250 סל"ד – עם 70% ממנו שזמינים כבר ב־3,000 סל"ד.

המנוע החדש קל ב־9.4 ק"ג מהמנוע הקודם, עם משקל של 54.5 ק"ג, מה שהופך אותו לווי-טווין הקל ביותר של דוקאטי אי-פעם. כמותו, גם הפניגאלה החדש הוא הקל ביותר במשפחתו עד היום, זאת בין היתר בזכות שלדת מונוקוק חדשה השוקלת 4 ק"ג בלבד ועושה שימוש במנוע כגורם נושא עומס. משקלו עומד על 179 ק"ג ובגרסת ה־V2 S, הפניגאלה החדש שוקל 175 ק"ג, קל יותר מהדגם היוצא ב־17 ק"ג. מערכת פליטה המיועדת לשימוש במסלול מעלה את ההספק ל־126 כ"ס ומפחיתה 4.5 ק"ג נוספים.

העיצוב של הפניגאלה V2 שואב השראה מה־V4 החדש, אך מוותר על צמד הכנפונים בחזית, הפיירינגים עוצבו עם תעלות חדשות בתוכם לצורך פיזור חום יעיל יותר והרחק מהרוכב ומערכת הפליטה החדשה בעלת צמד אגזוזים מתחת למושב. בדוקאטי רצו לשפר את הנוחות של הפניגאלה V2 ובחרו בתנוחת רכיבה מעט פחות רוכנת קדימה, שמעמיסה פחות משקל על פלג הגוף העליון. כמו ב־V4 החדש, הזרוע האחורית דו-צדדית. מזלג מרזוקי בקוטר 43 מ"מ מקדימה ובולם יחיד של קאיאבה מאחור מתכוונים באופן מלא, בעוד לגרסת ה־V2 S מתלים של אוהלינס, וכן מצבר ליתיום קל-משקל. הגלגלים הייצוקים החדשים נועלים צמיגי פירלי Diablo Rosso IV במידות 120/70-17 מקדימה ו־190/55-17 מאחור. מערכת הבלימה בעלת שני דיסקים בקוטר 320 מ"מ וקליפר ברמבו M80 מונובלוק רדיאלי מקדימה ודיסק בקוטר 245 מ"מ מאחור. המושב בגובה 837 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,465 מ"מ ומיכל דלק בנפח 15 ליטר.

החבילה האלקטרונית כוללת חיישן מדידת אינרציה (IMU) שש-צירי, ABS להטייה עם פונקציית "slide-by-brake" להתחשבות בהחלקה מבוקרת של הגלגל, בקרת אחיזה, אנטי-ווילי, בקרת בלימת מנוע, וקוויקשיפטר דו-כיווני כסטנדרט, כשגרסת ה־V2 S מצוידת גם בבקרת שיגור ומגביל מהירות. על מידת ההתערבות של הבקרות השונות מפקחים 4 מצבי רכיבה – מצב Race, מצב Sport, מצב Road ומצב Wet – הניתנים להתאמה אישית לרוכב. לוח המחוונים עם צג TFT בגודל 5 אינץ' עם 3 מצבי תצוגה.

דוקאטי מציעה שלל אביזרים אופציונליים, הכוללים חלקי קרבון ו־CNC, משכך היגוי של אוהלינס, מערכות פליטה משופרות וגם מערכות אלקטרוניות, כמו תצוגת מסלול ייעודית עם מד הקפה, בקרת שיוט, מערכת ניווט בתצוגה פנייה-אחר-פנייה, חיישני לחץ אוויר ועוד.

מחירו של הפניגאלה V2 עומד על 130,640 ₪, מחירו של ה־V2 S עומד על 146,640 ₪, שניהם מוצעים בצבע אדום בלבד, וניתנים לרכישה גם בגרסה מוגבלת הספק המתאימה לרישיון A1.

 

    מעוניינים ברכיבת מבחן?

    logo moto


    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

     

     

     

     

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    קוב מגדל kove