fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

חדש בישראל: AJP אנדורו SPR310 ו־SPR510

חדש בישראל: AJP אנדורו SPR310 ו־SPR510

אסף לביא

צילום: יצרן

חברת HM מוטורס, יבואנית אופנועי AJP, מודיעה על הגעתם של ה־SPR310 וה־SPR510, צמד דגמי אנדורו חדשים של היצרן הפורטוגלי שחוגג 35 שנה, עם מנועים המבוססים על דגמי הוסקוורנה האדומה המיוצרים כיום ע"י SWM ומכלולי שלדה איכותיים.

סדרת ה־SPR של AJP היא הראשונה שמוגדרת ע"י היצרן כסדרת דגמי אנדורו מקצועיים וכוללת את ה־SPR250 שכבר נמכר בישראל, כמו גם את ה־SPR310 וה־SPR510 שמצטרפים אליו כעת. הדגמי שנבנו ותוכננו ע"י AJP מצוידים במנועי סינגל 4 פעימות, מקוררי נוזל ומוזרקי דלק, עם גל-זיזים עליון כפול שמיוצרים ע"י SWM ונבנו על בסיס דגמי הוסקוורנה 'האדומה', טרום עידן הבעלות של ק.ט.מ.

ל־SPR310 מנוע בנפח 296 סמ"ק המייצר הספק של 43 כ"ס ב־11,500 סל"ד ומומנט של 3.3 קג"מ ב־7,800 סל"ד, ול־SPR510 מנוע בנפח 501 סמ"ק המייצר הספק של 59 כ"ס ב־8,300 סל"ד ומומנט של 5.4 קג"מ ב־6,500 סל"ד. שני המנועים משודכים למערכת הזרקה של Jet, מערכת ניהול מנוע מתוצרת Athena, מערכת פליטה של GPR ומצמד בתפעול הידראולי.

השלדה עשויה חלקי אלומיניום ופלדה ותוכננה ע"י בעל החברה אנטוניו ג'. פינטו, כשמיכל הדלק נמצא, כמו שנוהג היצרן, בזנב האופנוע לטובת חלוקת משקל טובה יותר. מקדימה מותקן מזלג הפוך בקוטר 48 מ"מ עם קארטרידג' סגור ומהלך של 300 מ"מ, ומאחור בולם יחיד עם מנגנון לינק פרוגרסיבי, שניהם מתוצרת ZF Sachs ובעלי אפשרויות כיוונון מלאות. מערכת הבלימה של ברמבו בעלת צינורות בלם מפלדה שזורה, דיסק בקוטר 260 מ"מ וקליפר כפול בוכנות מקדימה ודיסק בקוטר 220 מ"מ וקליפר חד-בוכנה מאחור.

מיכל הדלק בנפח 9.5 ליטר, בסיס הגלגלים באורך 1,450 מ"מ, מרווח הגחון עומד על 355 מ"מ, המושב בגובה 960 מ"מ, משקלו הרטוב של ה־310 עומד על 118 ק"ג ובעוד ה־510 שוקל שני ק"ג נוספים. כמו כן, האופנועים מצוידים בצמיגי מישלין אנדורו מדיום במידות 90/90-21 מקדימה ו־120/80-18 מאחור, מצבר ליתיום, מסנן אוויר לשליפה מהירה, קיט מאוורר, מגיני ידיים פתוחים, מגן גחון, ורגליות ונאבות מכורסמות מאלומיניום.

למרות הגדרתם כאופנועי אנדורו מקצועיים הטיפולים לא נמדדים בשעות מנוע והיצרן קבע מרווח טיפולים של 1,000 ק"מ. האחריות לשנתיים או 24,000 ק"מ. מחיר ה־SPR310 עומד על 54,900 ₪ או 49,900 ₪ לעסקת מזומן ללא טרייד-אין, מחיר ה־SPR510 עומד על 64,900 ₪ או 59,900 ₪ לעסקת מזומן ללא טרייד-אין.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

2 תגובות ל חדש בישראל: AJP אנדורו SPR310 ו־SPR510

  1. יאללה הלוואי שזו מגמה בעולם. אופנוע אנדורו עם פשרה קלה במשקל אבל הגיון בתחזוקה השוטפת.

    • בשורה טובה לי בשורה רעה לחזירי הגז. אני רוכב על 20 קמ"ש אז אני צריך לעשות טיפול כל 50 שעות, אבל כל מי שנוסע על 100קמ"ש צריך טיפול כל 10 שעות

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל