fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4 – sym
קוב kove מתחת לשורת menu
קריסטלינו מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
מטרו באנר שמאל הכי עליון xmax300
קריסטלינו קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
v12 באנר צידי
קוב 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
פוני pny באנר קוביה צידי
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר r-125
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
שרקו
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2

חדש בישראל: NIU NQiX 500 ו־FQi 500

חדש בישראל: NIU NQiX 500 ו־FQi 500

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

חטיבת התחבורה החשמלית של קבוצת מאיר, MEU, מודיעה על הגעתם לישראל של ה־NQiX וה־FQi, צמד דגמי קטנועים חדשים של מותג NIU החשמלי החוגג עשור.

לציון עשור למותג, סדרת ה־NQi הוותיקה מוחלפת ע"י ה־NQiX, עם שיפורים בזמני הטעינה ובביצועים, שדרוג טכנולוגי ועיצוב מעודכן. משפחת ה־NQiX מורכבת מ־3 גרסאות ולישראל מגיעה ה־500, עם מנוע 5kW, הספק מירבי של 12 כ"ס ומהירות סופית של 100 קמ"ש. צמד סוללות ליתיום-יון נשלפות בנפח כולל של 3.7kWh מספקות טווח של עד 100 ק"מ וטעינה מלאה בזמן של 6 שעות.

כמו כן, ה־NQiX מצויד במערכת ABS, בקרת אחיזה, בקרת שיוט, הילוך אחורי, עיצוב חדש הניתן להתאמה אישית בקלות, ממשק משתמש חדש, לוח מחוונים חדש, אפליקציה משופרת, שטח אחסון גדול יותר ושיפורים לנוחות הכוללים מושב ארוך יותר ושינויים במבנה השלדה והמתלים. משקלו 134 ק"ג, גלגליו בקוטר 14 אינץ' ומערכת בלימה בעלת דיסק בקוטר 240 מ"מ ו־200 מ"מ מאחור. מחירו 19,490 ₪.

ה־FQi מגיע לישראל לאחר שעבר עדכונים קלים, וגם הוא בגרסת ה־500, עם מנוע 5kW בעל הספק מירבי של 8.5 כ"ס ומהירות סופית של 95 קמ"ש, צמד סוללות ליתיום-יון נשלפות בנפח כולל של 4kWh, המספקות טווח של עד 91 ק"מ וטעינה מלאה בזמן של 6 שעות.

ה־FQi500 בעל מערכת בלימה מושלבת, מקום אחסון גדול מתחת למושב, אפליקציה חכמה, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, מערכת התנעה ללא מפתח, עדכוני תוכנה אונליין ועיצובו שונה למדי מזה של סדרות ה־MQi וה־NQi. משקלו 127 ק"ג, גלגליו בקוטר 14 אינץ' ומערכת בלימה בעלת דיסק בקוטר 220 מ"מ ו־180 מ"מ מאחור. מחירו 16,190 ₪.

בנוסף, מודיעה MEU על הגעתם של שני קורקינטים חדשים. ה־KQi Air, דגם פרימיום עשוי קרבון פייבר במשקל של 11 ק"ג בלבד, עם צמיגי 9.5 אינץ' (אוויר), מאותתים, טכנולוגיית NFC וחיבור לאפליקציה חכמה, וסוללת 48V 9.4Ah וטווח רכיבה של עד 50 ק"מ. וה־KQi 300, עם בולם זעזועים מקדימה, זוג בלמי דיסק, צמיגים בקוטר 10 אינץ' (אוויר), סוללת 48V ושנתיים אחריות. בגרסת ה־X מגיע עם סוללת 13Ah וטווח מקסימלי של 60 ק"מ, בגרסת ה־P סוללת 10.4Ah וטווח מקסימלי של 48 ק"מ. מחירים טרם פורסמו.

    מעוניינים ברכיבת מבחן?

    logo moto


     

     

     

     

    2 תגובות ל חדש בישראל: NIU NQiX 500 ו־FQi 500

    1. הסיניים האחרים יותר שווים.
      הקטנועים של super soco וhorwin מספקים 140-160 טווח ו100-120 קמ"ש מהירות באותו טווח מחיר.

    2. אני עם הסופר סוקו 2 סוללות כבר שנתיים, ו100 קמש יצא לי לראות רק פעם אחת בירידות מירושלים.
      המתחרים עולים 26K, כדרך אגב הסוללות עושות כ 60-70 קמ טווח, כל מה שאתה רואה באתר זה על 25קמש בתנאי מעבדה.
      גם הניו לא עושה 100, אלה 50-60, יש לחבר את הדגם הישן.

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    קוב מגדל kove