fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר

מילאנו: הונדה CBR1000RR-R פיירבלייד מתעדכן ל־2024

מילאנו: הונדה CBR1000RR-R פיירבלייד מתעדכן ל־2024

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

הונדה חושפת בתערוכת EICMA 2023 במילאנו דור חדש לאופנוע הסופרבייק שלה, ה־CBR1000RR-R Fireblade ולגרסת ה־SP, עם מנוע ותיבת הילוכים מעודכנים לטובת שיפור הביצועים בסל"ד ביניים, כנפונים חדשים ושינויים נוספים למכלולי השלדה.

מנוע ארבעה הצילינדרים של ה־Fireblade עבר שינויים פנימיים ואלקטרוניים במטרה להשיג יותר כוח בטווח הסל"ד הבינוני, ובעוד נתון ההספק המקסימלי העומד על 217 כ"ס לא השתנה, הוא מגיע ב־14,000 סל"ד, שהם 500 סל"ד פחות מבדגם היוצא, והמומנט המקסימלי גם הוא מגיע מוקדם יותר ועולה קצת מ־11.4 קג"מ ל־11.5 קג"מ ב־12,000 סל"ד. בנוסף, מערכת הפליטה הכוללת אגזוז אקרפוביץ' מטיטניום כסטנדרט כעת שקטה יותר ב־5 דציבלים.

המצערת האלקטרונית החדשה בעלת שני מנועים, להגברת השליטה והדיוק בסל"ד נמוך והגברת בלימת המנוע. כל המערכות האלקטרוניות, הכוללות בקרת אחיזה בעלת 9 מצבים, 5 מצבי כוח, 3 מצבי בלימת מנוע ו־3 מצבי אנטי-ווילי, עודכנו כדי להתאים לשינויים במנוע. מערכת הקורנרינג ABS כעת בעלת מצב Race.

שלדת היהלום החדשה קלה בכ־1.1 ק"ג ומעט גמישה יותר. תנוחת הרכיבה עודכנה קלות כדי לאפשר לרוכב יותר חופש על האופנוע, עם כידון גבוה ב־19 מ"מ וקרוב ב־23 מ"מ ורגליות נמוכות יותר ב־16 מ"מ. עיצובו הכללי של הפיירבלייד לא השתנה אבל עבר שינויים קלים הכוללים חבילה האווירודינמית חדשה – גם מקדימה ובחלקו התחתון של האופנוע, כיסוי מיכל דלק נמוך יותר ומיכל דלק חדש וגדול יותר ב־4 ליטר בנפח 16.5 ליטר – אך המשקל הרטוב נותר זהה, עם 200 ק"ג לדגם הרגיל ו־201 ק"ג ל־SP.

ה־CBR1000RR-R SP הוא האופנוע הראשון בעולם שמצוייד בדור השלישי של מערכת המתלים האלקטרוניים של אוהלינס, ה־S-EC3.0, עם מזלג SV NPX בקוטר 43 מ"מ מקדימה ובולם TTX36 SV מאחור, הכוללים ממשקק כיוונון חדש. בנוסף, ה־SP זוכה לשדרוג מערכת הבלימה עם קליפרים חדשים – ברמבו Stylema R רדיאליים בעלי 4 בוכנות.

הונדה תייצר 300 יחידות בלבד של גרסת קרבון מושחרת ל־CBR1000RR-R SP, הכוללת כנף קדמית ופיירינגים מקרבון פייבר ששוקלים בין 10 ל־40% פחות.

גרסת הקרבון של ה־CBR1000RR-R SP

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל