מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
מילאנו: סאן יאנג מציגה את ה־HUSKY ADV
אסף לביא
צילום: יצרן
גם סאן יאנג רוצה לקחת חלק בקטגוריה המתפתחת של קטנועי הקרוסאובר ובוחרת ב־Husky ADV כנציג הראשון שלה בנפח 150 סמ"ק, קטנוע חדש המשלב תכונות רבות של אופנועים עם יכולות של קטנוע יום יומי ומעוצב ומאובזר בהתאם.
כדי להתמודד עם משימת הרכיבה בשטח ההאסקי נבנה על בסיס שלדה חדשה עם בולם מונושוק ומתלה ה־ALEH של סאן יאנג שמגיע מהדרגון 160. המנוע מקורר הנוזל בנפח 150 סמ"ק נגזר גם הוא מזה של הדרגון, כשמהלך הבוכנה נשאר 57.8 מ"מ וקוטר הבוכנה יורד מ־59 ל־57.4 מ"מ, וכעת הוא מייצר הספק של 14.5 כ"ס ב־7,500 סל"ד ומומנט של 1.4 קג"מ ב־6,000 סל"ד, בנוסף למערכת ה'עצור-וסע' מותקנת גם מערכת בקרת אחיזה.
צמד הגלגלים היצוקים בקוטר 13″ נועלים צמיגים בעלי פרופיל דו-שימושי במידות 120/70-13 מקדימה ו־130/70-13 מאחור, מערכת הבלימה עם דיסק יחיד בקוטר 260 מ"מ מקדימה ודיסק בקוטר 233 מ"מ מאחור, כשעליהם מופקדת מערכת ABS. כדי להצדיק את אותיות ה־ADV בשמו, מיכל הדלק של ההאסקי מכיל לא פחות מ־15 ליטרים, נפח כפול מזה של הדרגון ועם תצרוכת דלק דומה טווח הרכיבה על מיכל אחד עומדת על כמעט 400 ק"מ.
מתחת למושב של ההאסקי ישנו תא אחסון שמסוגל להכיל קסדה מלאה ובתוכו תמצאו גם שקע USB לטעינה מהירה. ההאסקי מצויד בתאורת LED היקפית כשביחידת התאורה הקדמית מותקנת גם תאורת יום (DRL), ובלוח מחוונים עם מסך TFT גדול וצבעוני, עם שפע מידע וגם מערכת התראה על פנצ'רים.
העיצוב הקשוח של ההאסקי עונה על כל הגדרות הקטגוריה, כולל הכידון החשוף ואפילו כמעט-מקור, או מקורצ'יק, בחזית הקטנוע. אורכו הכללי עומד על 1,980 מ"מ, רוחבו 715 מ"מ, גובהו 1,125 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,380 מ"מ, המושב בגובה 780 מ"מ ומשקלו היבש עומד על 138 ק"ג.
נראה ממש טוב מעניין אם יגיע לארץ עם הנפח המוזר הזה..