fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70

מילאנו: סאן יאנג מציגה את ה־HUSKY ADV

מילאנו: סאן יאנג מציגה את ה־HUSKY ADV

אסף לביא

צילום: יצרן

גם סאן יאנג רוצה לקחת חלק בקטגוריה המתפתחת של קטנועי הקרוסאובר ובוחרת ב־Husky ADV כנציג הראשון שלה בנפח 150 סמ"ק, קטנוע חדש המשלב תכונות רבות של אופנועים עם יכולות של קטנוע יום יומי ומעוצב ומאובזר בהתאם.

כדי להתמודד עם משימת הרכיבה בשטח ההאסקי נבנה על בסיס שלדה חדשה עם בולם מונושוק ומתלה ה־ALEH של סאן יאנג שמגיע מהדרגון 160. המנוע מקורר הנוזל בנפח 150 סמ"ק נגזר גם הוא מזה של הדרגון, כשמהלך הבוכנה נשאר 57.8 מ"מ וקוטר הבוכנה יורד מ־59 ל־57.4 מ"מ, וכעת הוא מייצר הספק של 14.5 כ"ס ב־7,500 סל"ד ומומנט של 1.4 קג"מ ב־6,000 סל"ד, בנוסף למערכת ה'עצור-וסע' מותקנת גם מערכת בקרת אחיזה.

צמד הגלגלים היצוקים בקוטר 13″ נועלים צמיגים בעלי פרופיל דו-שימושי במידות 120/70-13 מקדימה ו־130/70-13 מאחור, מערכת הבלימה עם דיסק יחיד בקוטר 260 מ"מ מקדימה ודיסק בקוטר 233 מ"מ מאחור, כשעליהם מופקדת מערכת ABS. כדי להצדיק את אותיות ה־ADV בשמו, מיכל הדלק של ההאסקי מכיל לא פחות מ־15 ליטרים, נפח כפול מזה של הדרגון ועם תצרוכת דלק דומה טווח הרכיבה על מיכל אחד עומדת על כמעט 400 ק"מ.

מתחת למושב של ההאסקי ישנו תא אחסון שמסוגל להכיל קסדה מלאה ובתוכו תמצאו גם שקע USB לטעינה מהירה. ההאסקי מצויד בתאורת LED היקפית כשביחידת התאורה הקדמית מותקנת גם תאורת יום (DRL), ובלוח מחוונים עם מסך TFT גדול וצבעוני, עם שפע מידע וגם מערכת התראה על פנצ'רים.

העיצוב הקשוח של ההאסקי עונה על כל הגדרות הקטגוריה, כולל הכידון החשוף ואפילו כמעט-מקור, או מקורצ'יק, בחזית הקטנוע. אורכו הכללי עומד על 1,980 מ"מ, רוחבו 715 מ"מ, גובהו 1,125 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,380 מ"מ, המושב בגובה 780 מ"מ ומשקלו היבש עומד על 138 ק"ג.

    מעוניינים ברכיבת מבחן?
    logo moto

    כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

    גלריה

    תגובה אחת ל מילאנו: סאן יאנג מציגה את ה־HUSKY ADV

    1. נראה ממש טוב מעניין אם יגיע לארץ עם הנפח המוזר הזה..

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל שמאל