fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

סי.אף מוטו מציגה שני חשמליים: 300GT-E ו-Zeeho Cyber

סי.אף מוטו מציגה שני חשמליים: 300GT-E ו-Zeeho Cyber

אסף לביא

צילום: יצרן

יצרנית האופנועים והטרקטורונים הסינית מציגה אופנוע חשמלי לשירות כוחות המשטרה המקומיים ומשיקה את מותג הכלים החשמליים שלה, Zeeho, עם קטנוע ראשון.

ה-300GT-E של CF מוטו הוא האופנוע המשטרתי החשמלי הראשון, על בסיס חדש לחלוטין של החברה עם יחידת הנעה מקוררת נוזל המספקת 24 כ"ס ומהירות מירבית של 120 קמ"ש, טווח הנסיעה מסוללת הליתיום עומד על 150 ק"מ.

לוח השעונים המתקדם של ה-300GT-E כולל מסך TFT בגודל 7″, מתממשק עם המערכת המשטרתית לתקשורת ונתונים, מציע מעקב ומצב כלי רכב עם אחסנה בענן ועדכונים חיים, מערכת ניווט, שלושה מצבי רכיבה וגם מערכת Keyless המשמשת גם לפתיחת ארגזי הצד.

האופנוע מצויד במשקף מתכוונן, תאורת LED מלאה, מערכת ABS של בוש, מזלג הפוך, בולם גז אחורי, דיסק יחיד מקדימה והנעת רצועה.

לעתה עתה האופנוע מוצע רק בגרסה המשטרתית ורק בגבולות סין, אך לא מן הנמנע שבהמשך תגיע גם גרסה אזרחית, כמו ה-1250TR-G שהוצג תחילה כדגם משטרתי ואז התאזרח, בינתיים הוא מוצע רק בסין אבל לאחר התגובות החיוביות שהתקבלו לאחר חשיפתו העולמית צפוי להגיע גם לשווקים נוספים.

המותג האזרחי-חשמלי של CF מוטו, Zeeho, הושק לאחר יותר משנתיים של עבודה על הקמת המחלקה החשמלית הזאת, וכעת נחשף הכלי הראשון תחת השם החדש, קטנוע חשמלי יחסית צנוע הספק, אבל עם עיצוב מאוד מיוחד – ה-Zeeho Cyber.

יחידת הנעה שנקראת 'קוברה' בעלת הספק של 13.5 כ"ס ומומנט של 21.7 (!!!) קג"מ מאיצה את הקטנוע ל-50 קמ"ש ב-2.9 שניות ולמהירות מירבית של 110 קמ"ש, הטווח המקסימלי מסוללת הליתיום-איון בקיבולת של 4kWh עומד על 130 ק"מ. טעינת הקטנוע ל-80% קיבולת עורכת חצי שעה ובקטנוע משולבת מערכת בלימה רגנרטיבית עם יעילות גבוהה.

ב-CF מוטו מציינים שכל המכלולים שמסביב נועדו לעמוד בעומסים גבוהים ולתמוך ביכולת ספורטיבית, כך לדוגמה הצמיגים המותקנים על הקטנוע הם הדיאבלו סקוטר של פירלי, השלדה פותחה בשיתוף KTM ובשיטה דומה לשלהם והמתלים בעלי אפשרויות כיוון. ה-Cyber מצוייד במערכת בקרת אחיזה ומערכת ABS של בוש בעלות מספר מצבי התערבות, מערכת בלימה מתוצרת ברמבו עם דיסק 215 מ"מ מקדימה ומאחור ומערכת התרעה העושה שימוש במצלמות 360° על הקטנוע.

על העיצוב החד אחראי סטודיו קיסקה שמעצב את דגמי המותג ובנוסף את אופנועי KTM והוסקוורנה, והוא משלב כנפונים, תאורת ניאון ותאורת LED. לוח השעונים מתחבר לאפליקציה יעודת המשמשת לפתיחה ונעילה של הקטנוע, פקודות קוליות, מעקב אחר נתוני נסיעה, מערכת למניעת גניבה העושה שימוש באיכון ובמצלמות הקטנוע וגם רשת חברתית המבוססת על המותג, פריטי לבוש חכמים ועוד.

שיווק הקטנוע בסין יחל ברבעון הראשון של 2021, כלומר בחודשים הקרובים, לאחר מכן תחל CF Moto לשלב את המותג בשווקים נוספים. התוכניות לעתיד כוללות גם עוד שני קטנועים, כשאחד מהם הוא קטנוע מנהלים, ואופנוע נייקד – אולי על אותו הבסיס של ה-300GT-E.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובה אחת ל סי.אף מוטו מציגה שני חשמליים: 300GT-E ו-Zeeho Cyber

  1. רק שלא ייגמר החשמל באמצע מרדף 🙂

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל