fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן

פיאג'ו מציגה את הקטנוע החשמלי One

פיאג'ו מציגה את הקטנוע החשמלי One

אסף לביא

צילום: יצרן

פיאג'ו מספקת הצצה ראשונה לקטנוע החשמלי החדש שלה, ה-One, שמיועד לקסום לקהל הצעיר ברחבי העולם, לצורך כך פיאג'ו משתמשת באפליקציית הטיק טוק הפופולרית כבמה לחשיפה מוקדמת של הקטנוע, 4 ימים לפני ההשקה הרשמית שגם תחשוף את כל הפרטים המלאים בתערוכת בייגי'נג.

העיצוב המרענן של ה-One משלב אלמנטים ממספר כלים של היצרן, כמו לדוגמה הזרוע החד-צידית מקדימה בדומה לווספה. פיאג'ו מייעדת את ה-One להוביל את ליין הכלים העירוניים החשמליים שלה ולפנות בעיקר לצעירים שמחפשים בחירה אקולוגית ומודרנית עם סטייל. ה-One החשמלי יהיה קל לשליטה וידידותי למשתמש ויצויד בשתי מפות ביצועי מנוע, התנעה ללא מפתח (Keyless), תאורת LED מלאה, מרכב קל, מושב נמוך, רצפה שטוחה ושטח אחסון מתחת למושב.

פיאג'ו עוד לא חושפת את פרטי יחידת ההנעה, אבל מציינת שהקטנוע יוצע במגוון גרסאות עם הספקים שונים, כשלפחות גרסה אחת תהיה מוגבלת ל-45 קמ"ש ומותאמת לרישוי 'Moped' באירופה, יחידת סוללות הליתיום-יון נשלפת וניתנת לטעינה ביתית.

החשיפה הרשמית, שתספק את הפרטים המלאים, כאמור תתרחש בתערוכת בייג'ינג בתאריך ה-28 במאי. השיווק של ה-Piaggio One באירופה יחל כבר בסוף חודש יוני.

צעירים, אוהבים טיק טוק ומקיימים אורך חיים אקולוגי – קהל היעד האידיאלי של הפיאג'ו One.
יגיע בכמה גרסאות ועם מגוון הספקים.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל