fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה

פיאג'ו מציגה וספה 946 בשיתוף Dior

פיאג'ו מציגה וספה 946 בשיתוף Dior

אסף לביא

צילום: יצרן

למותג הקטנועים הוותיק ולבית האופנה הפריזאי יש הרבה מן המשותף, כמו לדוגמה – שנת ההקמה של שניהם, אי שם ב-1946 – כנרמז בשם הדגם של הווספה 946.

עוד במשותף – העיצוב, שמהווה את בסיס העבודה של שני המותגים, ואייקוניות, המעמד שנרכש בשנים של עבודה קשה. הכותרת של שיתוף הפעולה "שיר הלל לשמחת החיים", במקור – "ODE TO JOIE DE VIVRE", מדגישה את הלך הרוח.

ה-946 הוצגה במילאנו בשנת 2012 עם מנוע 125 סמ"ק ותג מחיר גבוה, כזה שתורגם בישראל ל-50,000 ₪, די ברור פיאג'ו לא כיוונה לקטנוע יום יומי שיחליף את ה-LX125 – ה-946 היא פרוייקט עיצובי שאפתני שהפך לסמל סטטוס, שאיפה, אומנות דו-גלגלית למי שירצה לקשט את ביתו (או משרדו) ביותר מיצירה של קדישמן (שיכולה להגיע ל-20,000 $) ולהכניס מעט אופנוענות פנימה.

מי שעיצבה את גרסת כריסטיאן דיור של הווספה 946 היא מאריה גרציה, מעצבת ליין הנשים של דיור, ששילבה מוטיבים עיצוביים של דיור שמקורם בשנת 1967 ואת שם המותג בצידי הקטנוע, את הכל מקיפים עיטורי זהב. לקטנוע תיק אחורי וקסדה תואמים.

גרסת כריסטיאן דיור מצטרפת לגרסת (RED) שמסייעת בהעלאה המודעות וגיוס כספים למלחמה בנגיף ה-HIV. דיור הוא לא בית האופנוע הראשון שמשתף פעולה עם וספה בעיצוב ה-946, בעבר היו אלו אמפוריו ארמני שביצעו גרסה מושחרת, ואפשר לומר – גברית יותר – לכלי האופנתי, לציון חגיגות 40 שנים לחברת ארמני.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

גלריה

  • גרסת ארמני

  • גרסת (RED)

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל