fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

חדש בישראל: קאוואסאקי KRX 1000

חדש בישראל: קאוואסאקי KRX 1000

אביעד רייס

צילום: יצרן

מטרו מוטור מביאה לראשונה רכב שטח ספורטיבי מתוצרת קאוואסאקי, לאחר שנים בהן המיול מככב בענף המוסדי/עסקי מגיע ה-KRX, רכב SBS ספורטיבי עם מראה מיוחד, מנוע טווין מקבילי בנפח 999 סמ"ק שמייצר הספק של 114 כ"ס ומומנט של מעל ל-10 קג"מ.

ה-KRX מצוייד במערך בולמים מסדרת הפודיום המוכרת והמוערכת של FOX, מדגם 2.5 עם מכלי גיבוי חיצוניים, אפשרות כיוון עומס קפיץ מלא ולא פחות מ-24 מצבים שונים לכיוון שיכוך-כיווץ. מקדימה מהלך מתלה של 48 ס"מ, וזרועות בעלות 4 לינקים ומהלך מתלה של 54 ס"מ מאחורה.

עם הגעתו לישראל, הופך ה-KRX של קאווסאקי ל-SBS הספורטיבי השני מתוצרת יפן שמשווק כאן, שני לימאהה YXZ הידני, ולפני הטאלון של הונדה. בשוק הישראלי לקאוואסאקי יתרון על פני הימאהה בזכות הגיר האוטומטי. מרווח הגחון של ה-KRX עומד על 365 מ"מ, בסיס גלגלים של 2,514 מ"מ ורוחבו 175 ס"מ.

עם צמיגי מקסיס "31 גדולים שעוטפים חישוקי בידלוק מחוזקים, כלוב התהפכות מובנה ומבנה רחב – בקאוואסאקי מציגים רכב SBS שתוכנן ועוצב בהשראת רכבי הטרופי-טראק – גישה בה נוקטים מרבית היצרנים בתחום. בפנים ממתינים לנהג ולנוסע צמד מושבי ספורט, לוח תצוגה דיגיטלי המציג מידע רלוונטי, הגה חשמלי מתכוונן, שני מצבי נהיגה, מגוון תאי אחסון ועוד. בחוץ – כלוב התהפכות מחוזק בטכנולוגיית ROPS (הגנה בעת התהפכות), מיגון מלא לחלק התחתון של הכלי, דלתות מקוריות ועוד.

מחירו של ה-KRX נקבע על 129,985 ש"ח – כולל אבזור מקורי כסטנדרט: גג קשיח, חלון, מגן חזירים וארגז אחורי.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל