fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר

מוטו טסט | קארדו פריקום 4+ – חזק וברור

מוטו טסט | קארדו פריקום 4+ – חזק וברור

אסף לביא

הפריקום 4+ היא ערכת השמע הבכירה מהסדרה הבסיסית ועיקר ההבדלים בינה לבין ה-PackTalk היוקרתית נמצאים בהיעדר קישורית ה-DMC, המאפשרת יצירת קשר לא יזום עם כל דיבורית קארדו (עם DMC) שנמצאת בסביבת הרוכב, העיצוב וכמובן הגלגלת.

קיבלנו את הערכה הראשונה שיוצאת לשוק ובחרנו להרכיב אותה על קסדת סקורפיון EXO-1400 קרבון, כבר בפתיחת הקופסה אנחנו מגלים את הרכיב המעניין ביותר: רמקולים מתוצרת JBL, נראה שהם עבים יותר מרמקולים אחרים אבל בצורה באמת זניחה, ניתנת לנו הבחירה בין מיקרופון קבוע לאחד בסגנון "מדונה" והאפשרות להתקין את מוח הדיבורית בעזרת הדבקה או תפסן, מעבר לזה ההתקנה מאוד פשוטה, כריות סקוץ' המצורפות בערכה איפשרו לנו להכניס את הרמקולים אל השקעים המיועדים להם בקסדה.

לאחר תקופה ארוכה על הקארדו SmartH נראית ה-4+ עבה, בטח בהשוואה ל-SmartH (עליה מבוססת ה-PackTalk Slim), אבל היא לא מפריעה כלל, לא בתא האחסון מתחת למושב וגם לא בתוך ארגז.

הדלקת הדיבורית בעזרת לחיצה קצרה על שני כפתורים, מהרמקולים נשמע קול נשי מנומס המודיע גם על חיבור המכשיר הסלולרי.

בתחתית הפריקום 4+ נמצאת גלגלת בעלת 3 אפשרויות: גלגול קדימה ואחורה ולחיצה כלפי מעלה. תפקודן כמובן בהתאם – גלגול קדימה מגביר את הווליום, גלגול לאחור מנמיך, נדנוד קדימה ואחורה משתיק את השמע, לחיצה כלפי מעלה מאפשרת כיבוי מוזיקה, מענה וניתוק שיחה ועוד אפשרויות, תלוי בתפריט.

הרמקולים מתוצרת JBL מספקים חווית שמע שאין שניה לה, עם קול עוצמתי ונקי, ברור וללא עיוות, יש מקום לשיפור כשמגיעים לעוצמת שמע גבוהה אבל זה דבר צורם בפני עצמו ואנחנו לא רואים את עצמנו רוכבים עם מוזיקה בעוצמת שמע מלאה, היא כל כך חזקה שבשיחות משכנו מיד את הגלגלת אחורה בכדי להנמיך. מצידה השני של השיחה לא נשמעו כל טענות על רעש או שמע לקוי בכל טווח מהירות הרכיבה, סינון הרעשים טוב – לא פעם נשאלנו במהלך רכיבה למה עוד לא יצאנו לדרך.

האינטרקום, ההוראות הקוליות ("היי קארדו!"), החיוג החוזר או המהיר עבדו נהדר, תחילה היה קשה לנו ליצור חיבור אינטרקום דרך הדיבורית ונאלצנו לפנות לאפליקציית Cardo Connect, המעולה יש לציין, ממנה בקלות נוצר חיבור בין הדיבוריות.

עוד שלוש מילים, כלליות, על מוצרי קארדו – איכות גימור מושלמת. החל מהאריזה, דרך איכות החומרים ועד להדפסה קטנה ועמידה של לוגו החברה – הכל מושלם. זה מה שהפך חברה ישראלית חלוצה לכזאת שממשיכה גם 15 שנה אחרי הקמתה להוביל את תחום הדיבוריות העולמי.

ברכיבה של כמה שעות בליווי מוזיקה ושיחות טלפון נשארה לנו קצת יותר ממחצית הסוללה ודווקא הטלפון היה זה שפרש לטעינה לפני הפריקום.

מחיר ה-4+ עומד על 1,390 ש"ח, גבוה מהפריקום 4 ב-140 ש"ח בלבד ונמוך ממחיר ה-PackTalk בולד הבכירה ב-500 ש"ח.

גלריה

תגובה אחת ל מוטו טסט | קארדו פריקום 4+ – חזק וברור

  1. עיצוב מקסים! ונראה שגם שימושיות/קלות תפעול מצויינת. תתחדשו. אני בינתיים נשאר עם ה G9.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל