fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4 – sym
קוב kove מתחת לשורת menu
קריסטלינו מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון xmax300
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
קריסטלינו קובית צד xi
קוב 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
פוני pny באנר קוביה צידי
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
v12 באנר צידי
אלבר טריומף קוביה עליון
סטפן
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
voge מוטו24 באנר r-125
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
שרקו

בקרוב: ווג 900DS אדוונצ'ר מבוסס BMW

בקרוב: ווג 900DS אדוונצ'ר מבוסס BMW

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: צילומי ריגול, מוטוצ'יקליסימו 

מגוון האופנועים של Voge הסינית עומד להתרחב ולעלות בנפח, כשתמונות 'ריגול' במגזין מוטוצ'יקליסימו מציגות לראשונה את ה־900DS, אדוונצ'ר חדש על בסיס ה־F850GS של ב.מ.וו.

לונסין, בעלת מותג ווג, וחטיבת האופנועים של ב.מ.וו עובדות כבר מספר שנים בשיתוף פעולה במסגרתו לונסין מייצרת עבור ב.מ.וו ובפיקוחה חלקים שונים, מנועים ולעיתים אופנועים שלמים, ומרכיבה את אופנועי המותג הבווארי לשוק הסיני המקומי. בתמורה, לונסין יכולה לפתח דגמים משלה על בסיס מכלולים של ב.מ.וו, כמו ה־650DS וה־SR4 של ווג, אופנוע אדוונצ'ר וקטנוע מנהלים המבוססים על ה־G650GS וה־C400GT של ב.מ.וו.

את הנוסחה הזאת נראה שווג מיישמת גם ב־900DS החדש שלה שנחשף בתמונות 'ריגול' מהמזרח, מהן עולה שרוב מכלוליו – ביניהם המנוע, השלדה, הזרוע האחורית, מערכת הבלימה, המתלים והגלגלים (בקוטר 21 אינץ' מקדימה ו־18 אינץ' מאחור) זהים לחלוטין לאלו של ה־F850GS, זאת למעט שינויים קלים בכיסויי המנוע וחלקים בשלדה. לעומת זאת, חלקי המעטפת – מיכל הדלק, הזנב, ומסכת החזית – מעוצבים בצורה שונה למדי ומזכירים את הטייגר 900 של טריומף. מעל תאורת ה־LED הראשית ניתן לראות שווג ציידה את ה־900DS במצלמת דרך מובנית.

על מכסה המצמד כבר כתוב Voge ומאחוריו נראה חלק שלדה שונה משל הב.מ.וו.

למרות שהדגם נושא את המספר 900 בשמו, עוד לא ידוע מה יהיה נפחו של מנוע הטווין המקבילי, אותו לונסין מייצרת עבור ב.מ.וו בשתי גרסאות נפח – 853 סמ"ק ו־895 סמ"ק, כמו כן, מוקדם לדעת מה יהיה הספקו, שכן ה־SR4 בעל 5 כ"ס פחות מה־C400GT – למרות שבשניהם מותקן אותו המנוע.

ה־900DS לא יהיה האדוונצ'ר הסיני הראשון שמבוסס על אופנוע של יצרן אירופאי וכמו ה־800MT של CFMoto, שמבוסס על ה־790 אדוונצ'ר של KTM, יהווה אלטרנטיבה זולה יותר לאדוונצ'רים של אותן היצרניות.

בתמונות נראה שאופנוע ממש מוכן לייצור סדרתי, מה שאומר שניתן להניח כי את הצגתו הרשמית נראה כבר בתערוכת מילאנו הקרובה – שתערך בעוד פחות מחודש.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove