fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן

מילאנו: בנלי לאונצ'ינו 800 לייצור עולמי ב־2022

מילאנו: בנלי לאונצ'ינו 800 לייצור עולמי ב־2022

אסף לביא

צילום: יצרן

הלאונצ'ינו 800 הוצג לראשונה בתערוכת מילאנו 2019 ושנה לאחר מכן החל שיווקו באיטליה בלבד. כעת אחרי המתנה ארוכה האח הגדול במשפחת דגמי הרטרו של בנלי סוף סוף נחשף בגרסאות הייצור הסדרתי שיחלו להימכר בשווקים העולמיים במהלך 2022, כשבחלק ממדינות אירופה הוא יוצע גם בגרסה מוגבלת ל־47 כ"ס ואפילו בגרסה מוזלת עם בולמים ובלמים מתוצרת בנלי.

את המנוע של הלאונצ'ינו הגדול אנחנו כבר מכירים מה־752S: טווין מקבילי מקורר נוזל עם גל-זיזים עליון כפול ו־8 שסתומים, הזרקת דלק אלקטרונית עם שני גופי מצערת בקוטר 43 מ"מ, מצמד טבול ו־6 הילוכים, בנפח 754 סמ"ק שהוא למעשה גרסה של מנוע הטריפל 1,130 סמ"ק של ה־TNT הוותיק ממנו הורידו צילינדר אחד, שעבר התאמה לתקן אירו5. המנוע מייצר הספק של 76 כ"ס ב־8,500 סל"ד ומומנט של 6.8 קג"מ ב־6,500 סל"ד.

שלדת מסבך צינורות הפלדה מחוברת בחלקה הקדמי למזלג הפוך בקוטר 50 מ"מ, תוצרת מרזוקי, עם מהלך של 140 מ"מ, ומאחור לזרוע אחורית יצוקה מאלומיניום ובולם יחיד גם כן תוצרת מרזוקי, עם מהלך של 130 מ"מ, שניהם ניתנים לכוונון מלא. גלגלי האלומיניום היצוקים בקוטר 17″ (ברוחב 3.5 אינץ' מקדימה ו־5.5 אינץ' מאחור) נועלים צמיגי פירלי MT60 RS עם פרופיל קובייתי במידות 120/70-17 מקדימה ו־180/55-17 מאחור. מערכת הבלימה של ברמבו כוללת צמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ וקליפר רדיאלי עם 4 בוכנות מקדימה ודיסק בקוטר 260 מ"מ וקליפר כפול בוכנות מאחור, ונתמכת ב־ABS של בוש.

בצידו הטכנולוגי מצויד הלאונצ'ינו הגדול בלוח מחוונים עם צג TFT, מתגים מוארים ותאורת LED היקפית, עיצובו דומה למדי לשאר דגמי המשפחה, עם האריה על הכנף הקדמית, כיתובי Leoncino ו־800 בצדדיו, וצבעים בגימור מט. אורכו הכללי של הלאונצ'ינו עומד על 2,140 מ"מ, רוחבו 870 מ"מ וגובהו 1,160 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,460 מ"מ, המושב בגובה 805 מ"מ, הגחון בגובה 162 מ"מ מהקרקע ומשקלו הרטוב עומד על 222 ק"ג כולל 15 ליטר במיכל הדלק. תצרוכת הדלק המוצהרת נעה בין 20 קמ"ל לגרסה הרגילה ל־24 קמ"ל בגרסה המוגבלת.

הלאונצ'ינו 800 טרייל נבדל מהדגם הרגיל בעיצובו ויכולותיו הפונים לשימוש גם בכביש וגם בשטח, כשאותם הבולמים מספקים כעת מהלך גלגלים ארוך יותר ב־8 מ"מ מקדימה ו־10 מ"מ מאחור, את מקומם של הגלגלים היצוקים תופסים גלגלי שפיצים טיובלס בקוטר 19″ מקדימה ו־17″ מאחור (ברוחב 3 אינץ' ו־4.25 אינץ', בהתאמה) עם צמיגי פירלי סקורפיון ראלי STR במידות 120/70-19 מקדימה ו־170/60-17 מאחור, מסכת החזית והכנפיים שונות והאגזוז עולה לצידו של הזנב עם מפלט דו-קני. דגם הטרייל ארוך מהרגיל ב־60 מ"מ, גבוה ב־50 מ"מ, המושב והגחון גבוהים יותר ב־29 מ"מ והמשקל הרטוב עולה ב־12 ק"ג.

בנלי מציעה את שני הדגמים גם בגרסה מוגבלת הספק המתאימה לרישיון A1, שמייצרת 47.6 כ"ס ב־7,000 סל"ד ו־5.1 קג"מ ב־6,500 סל"ד. כמו כן, בחלק מהשווקים יוצעו דגמי הלאונצ'ינו 800 גם בגרסה מוזלת המצוידת בבולמים ובלמים מתוצרת בנלי, במקום המערכות של מרזוקי וברמבו. שיווקו של הלאונצ'ינו 800 וכל גרסאותיו יחל באביב 2022, כשהוא מוצע בצבע אפור, חום או ירוק.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובה אחת ל מילאנו: בנלי לאונצ'ינו 800 לייצור עולמי ב־2022

  1. מה יצור עולמי ב2022???? האופנוע הזה כבר הוצג ב19 ויצא בדגם 20 ישנם עליו אין ספור מבחנים באתרי חוץ.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל