fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הארלי שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
טריומף קוביה
לרט
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
סטפן
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

מילאנו: כל מה שחדש מסאן יאנג ל־2022

מילאנו: כל מה שחדש מסאן יאנג ל־2022

סאן יאנג ג'וירייד 300 חדש בשתי גרסאות

סאן יאנג מרחיבה את הכיסוי שלה בקטגוריית ה־300 הגדלה ומציגה צמד גרסאות חדשות לאחד מהקטנועים הפופולריים ביותר שלה, הג'וירייד, בעלות רצפה שטוחה ורמת אבזור גבוהה, כשגרסה אחת עם גלגל 15″ מקדימה והשנייה עם גלגל 16″.

מילאנו: סאן יאנג ג'וירייד 300 חדש בשתי גרסאות


 

סאן יאנג TL500 משודרג ל־2022

הקטנוע הבכיר של היצרנית הטייוואנית מקבל עדכון גדול ל־2022, עם מנוע חזק יותר, שלט מפתח חכם ובקרת אחיזה.

מילאנו: סאן יאנג TL500 משודרג ל־2022


 

סאן יאנג JetX מקבל בקרת אחיזה

הקטנוע העירוני-ספורטיבי של סאן יאנג הוא הדור החדש ביותר של סדרת ה־Jet המוכרת, שמציע תוספת של זריזות וביצועים והתניידות היום יומית והוצג בסוף השנה שעברה. כעת סאן יאנג משדרגת קלות את הג'ט-איקס בגרסאות ה־125 וה־150 סמ"ק ומוסיפה לו מערכת בקרת אחיזה (TCS) לשיפור הבטיחות.

מילאנו: סאן יאנג JetX מקבל בקרת אחיזה


 

סאן יאנג מציגה את ה־HUSKY ADV

גם סאן יאנג רוצה לקחת חלק בקטגוריה המתפתחת של קטנועי הקרוסאובר ובוחרת ב־Husky ADV כנציג הראשון שלה בנפח 150 סמ"ק, קטנוע חדש המשלב תכונות רבות של אופנועים עם יכולות של קטנוע יום יומי ומעוצב ומאובזר בהתאם.

מילאנו: סאן יאנג מציגה את ה־HUSKY ADV


 

סאן יאנג 4MICA – נמלה עובדת מעוצבת

סאן יאנג מכניסה קצת צבע לקטגוריית קטנועי העבודה עם ה־4MICA (או Formica, נמלה באיטלקית), קטנוע שימושי מודולרי שבעזרת עיצוב וצבעוניות חצופים אמור לקרוץ למגוון רחב של לקוחות, מאילו הזקוקים לקטנוע לשימוש יום יומי ועד לשימוש עסקי.

מילאנו: סאן יאנג 4MICA – נמלה עובדת מעוצבת


 

סאן יאנג חושפת KRN BT בעיצוב קיסקה

סאן יאנג מציגה בתערוכת מילאנו את KRN BT 125, דגם שלישי בסדרת ה־BT שלה (ר"ת Best Technology) שנוצר בהשראת הקירין, יצור אגדי ממיתולוגיות המזרח, עם עיצוב נועז ויוצא דופן של סדנת קיסקה.

מילאנו: סאן יאנג חושפת KRN BT בעיצוב קיסקה

 

תגובה אחת ל מילאנו: כל מה שחדש מסאן יאנג ל־2022

  1. לא חדש בכלל
    אחד מזכיר את דיוק קומביז (Com-biz)
    השני מזכיר את דיאלים בי-בוון (B-Bone)
    וקטגוריית ה 300 לא רלוונטית לישראל בגלל תעריפי ביטוח החובה, זה גם לא 300 זה 270 ומשהו,
    וממשיכים לייצר 250 רק שבישראל הקרטל בכוונה לא מזמין אותם.
    250 מספיק, ה 300(270) לא נותן הרבה יותר, כמעט כלום, רק יותר רווח לקרטל.
    ה 300(270) מיוצר בעיקר משיקולי יורו-5, שגם זאת בדיחה, כי בטסט קטנועים לא בודקים זיהום מהאגזוז.
    וחוץ מיזה לא קונים ממטרו מוטור.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל