מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
מילאנו: כל מה שחדש מסאן יאנג ל־2022
סאן יאנג ג'וירייד 300 חדש בשתי גרסאות
סאן יאנג מרחיבה את הכיסוי שלה בקטגוריית ה־300 הגדלה ומציגה צמד גרסאות חדשות לאחד מהקטנועים הפופולריים ביותר שלה, הג'וירייד, בעלות רצפה שטוחה ורמת אבזור גבוהה, כשגרסה אחת עם גלגל 15″ מקדימה והשנייה עם גלגל 16″.
סאן יאנג TL500 משודרג ל־2022
הקטנוע הבכיר של היצרנית הטייוואנית מקבל עדכון גדול ל־2022, עם מנוע חזק יותר, שלט מפתח חכם ובקרת אחיזה.
סאן יאנג JetX מקבל בקרת אחיזה
הקטנוע העירוני-ספורטיבי של סאן יאנג הוא הדור החדש ביותר של סדרת ה־Jet המוכרת, שמציע תוספת של זריזות וביצועים והתניידות היום יומית והוצג בסוף השנה שעברה. כעת סאן יאנג משדרגת קלות את הג'ט-איקס בגרסאות ה־125 וה־150 סמ"ק ומוסיפה לו מערכת בקרת אחיזה (TCS) לשיפור הבטיחות.
סאן יאנג מציגה את ה־HUSKY ADV
גם סאן יאנג רוצה לקחת חלק בקטגוריה המתפתחת של קטנועי הקרוסאובר ובוחרת ב־Husky ADV כנציג הראשון שלה בנפח 150 סמ"ק, קטנוע חדש המשלב תכונות רבות של אופנועים עם יכולות של קטנוע יום יומי ומעוצב ומאובזר בהתאם.
סאן יאנג 4MICA – נמלה עובדת מעוצבת
סאן יאנג מכניסה קצת צבע לקטגוריית קטנועי העבודה עם ה־4MICA (או Formica, נמלה באיטלקית), קטנוע שימושי מודולרי שבעזרת עיצוב וצבעוניות חצופים אמור לקרוץ למגוון רחב של לקוחות, מאילו הזקוקים לקטנוע לשימוש יום יומי ועד לשימוש עסקי.
סאן יאנג חושפת KRN BT בעיצוב קיסקה
סאן יאנג מציגה בתערוכת מילאנו את KRN BT 125, דגם שלישי בסדרת ה־BT שלה (ר"ת Best Technology) שנוצר בהשראת הקירין, יצור אגדי ממיתולוגיות המזרח, עם עיצוב נועז ויוצא דופן של סדנת קיסקה.
לא חדש בכלל
אחד מזכיר את דיוק קומביז (Com-biz)
השני מזכיר את דיאלים בי-בוון (B-Bone)
וקטגוריית ה 300 לא רלוונטית לישראל בגלל תעריפי ביטוח החובה, זה גם לא 300 זה 270 ומשהו,
וממשיכים לייצר 250 רק שבישראל הקרטל בכוונה לא מזמין אותם.
250 מספיק, ה 300(270) לא נותן הרבה יותר, כמעט כלום, רק יותר רווח לקרטל.
ה 300(270) מיוצר בעיקר משיקולי יורו-5, שגם זאת בדיחה, כי בטסט קטנועים לא בודקים זיהום מהאגזוז.
וחוץ מיזה לא קונים ממטרו מוטור.