מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
מילאנו: סאן יאנג ג'וירייד 300 חדש בשתי גרסאות
אסף לביא
צילום: יצרן
סאן יאנג מרחיבה את הכיסוי שלה בקטגוריית ה־300 הגדלה ומציגה צמד גרסאות חדשות לאחד מהקטנועים הפופולריים ביותר שלה, הג'וירייד, בעלות רצפה שטוחה ורמת אבזור גבוהה, כשגרסה אחת עם גלגל 15″ מקדימה והשנייה עם גלגל 16″.
סאן יאנג מציגה במילאנו שני דגמים חדשים שמצטרפים למשפחת הג'וירייד – ה־Joyride 300 וה־Joyride 16 300, שניהם בנויים על אותו הבסיס ונבדלים בקוטר הגלגל הקדמי. הג'וירייד 300 מצויד במנוע מקורר נוזל עם 4 שסתומים בנפח 278 סמ"ק, המייצר 25.5 כ"ס ב־8,000 סל"ד ו־2.6 קג"מ ב־6,000 סל"ד.
אורכו הכללי של הג'וירייד 300 עומד על 2,215 מ"מ, רוחבו 765 מ"מ וגובהו 1,400 מ"מ, המושב בגובה 770 מ"מ (778 מ"מ בג'וירייד 16), בסיס הגלגלים באורך 1,500 מ"מ ומיכל הדלק בנפח 11.5 ליטר, משקלו הרטוב עומד על 178 ק"ג. מערכת הבלימה עם דיסק יחיד בקוטר 260 מ"מ מקדימה, דיסק בקוטר 240 מ"מ מאחור ומערכת ABS. הצמיגים במידות 120/70-15 מקדימה בדגם הרגיל ו־110/70-16 בג'וירייד 16, ו־140/70-14 מאחור.
הג'וירייד 300 מצויד בתאורת LED היקפית עם יחידת תאורה ראשית משולשת ומאותתים בצדדים, מגן הרוח הגבוה ניתן לכיוון ידני לשני מצבי גובה, לוח המחוונים עם מסך LCD צבעוני, מערכת Keyless מהדור השני של סאן יאנג, מתחת למושב ישנו תא אחסון גדול שמסוגל להכיל 2 קסדות מלאות ומקדימה יש תא כפפות עם שקע USB לטעינה מהירה.
צנון מכוער לטעמי..דחוף מהנדס עיצוב לסאן יאנג..
כמה שאתה צודק, חשבתי רק אני חושב שהמעצב שלהם עיוור למתרחש בעיצוב החדשני
מתי כבר בארץ …איזה יאוש עד שיגיע
אשכרה איכס
הרצפה השטוחה אידאלית עבור קניות שלא נכנסות לארגז אחורי. למשל, כל הקניות שלי במרכול אני מכניס לשק אחד ושם אותו על הרצפה השטוחה של הקימקו-250 שיש לי. רצפה שטוחה גם מאפשרת להתישב על המושב בצורה נוחה, למי שיש קצת בעיות גמישות. אם הייתי צריך להחליף כלי, הקטנוע הזה היה מככב ברשימה.
הג'וי מקס 300 אחלה קטנוע היה לי 4 שנים של עבודה סוס עבודה יותר ממאה אלף קילומטר עשה ועכשיו החלפתי לחדש z פלוס תהנוג . הג'ויראד הזה נקרא אצלהם ג'וי מקס f מבוסס על אותו מנוע בעיצוב אחר מעניין אם יותר גבוהה זה טוב למדרכות.