fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
voge מוטו24 באנר
סטפן
MV קוביה
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מילאנו: סאן יאנג חושפת KRN BT בעיצוב קיסקה

מילאנו: סאן יאנג חושפת KRN BT בעיצוב קיסקה

אסף לביא

צילום: יצרן

סאן יאנג מציגה בתערוכת מילאנו את KRN BT 125, דגם שלישי בסדרת ה־BT שלה (ר"ת Best Technology) שנוצר בהשראת הקירין, יצור אגדי ממיתולוגיות המזרח, עם עיצוב נועז ויוצא דופן של סדנת קיסקה.

סגנון העיצוב המיוחד של ה־KRN נראה לפני כן רק בדגמים בודדים, כמו לדוגמה ה־Zoomer וה־Big Ruckus של הונדה וה־B-Bone של דיאלים, של קטנוע מופשט כמעט לחלוטין מפלסטיקה, נקי ומינימליסטי. כאן סאן יאנג מאמצת את הסגנון בקטנוע 125 סמ"ק ששייך משפחת ה־BT שלה, המצוידים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר שיש ליצרנית הטייוואנית להציע, כשב־KRN מדובר במתלה אחורי בסגנון ALEH (ר"ת Anti-lift Engine Hanger System), מערכת 'עצור-וסע' וה־ZRSG (ר"ת Zero resistance Starter & Generator System), שהופכים את ה־KRN לבטיחותי יותר, כמו גם חסכוני ופחות מזהם.

המנוע מקורר האוויר מייצר הספק של 10 כ"ס ב־7,000 סל"ד ומומנט של 1.1 קג"מ ב־5,500 סל"ד. ה־KRN מצויד במזלג הפוך מקדימה עם שני משולשים, הגלגלים היצוקים בקוטר 12″ נעולים צמיגים עם פרופיל ספורטיבי במידות 110/70-12 מקדימה ו־120/70-12 מאחור, מערכת הבלימה עם דיסק בקוטר 226 מ"מ מקדימה ודיסק בקוטר 190 מ"מ מאחור ומערכת ABS מגיעה כסטנדרט.

לוח המחוונים עם צג LCD בסיסי עם מד סל"ד, תצוגת מהירות, מד חלק ומד מרחק מתאפס, מעליו מותקן מגן רוח קצר וקדמת הקטנוע, לצד וו תליה מותקן שקע טעינה USB מוגן למים. אורכו הכללי של ה־KRN עומד על 1,855 מ"מ, רוחבו 755 מ"מ וגובהו 1,090 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,295 מ"מ, המושב בגובה 780 מ"מ ומיכל הדלק בנפח 5.5 ליטר.

מי שאחראי כאמור על עיצובו של ה־KRN הוא סטודיו KISKA, שמוכר בעיקר מעבודותיו על דגמי KTM השונים, וכאן משלב מרכב קומפקטי עם מזלג הפוך זהוב, צינורות בולטים שיוצרים מראה של המזכיר כלוב התהפכות של אופנוע סטנט מקצועי ואופציות אבזור ושינוי מגוונות שיאפשרו לכל רוכב לעצב את ה־KRN שלו לצרכיו וטעמו. מקור ההשראה של סאן יאנג בעבודה של ה־KRN היה ה־Kirin, או Qilin, יצור אגדי מהמיתולוגיות של מזרח אסיה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל