fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
סטפן

מילאנו: סאן יאנג 4MICA – נמלה עובדת מעוצבת

מילאנו: סאן יאנג 4MICA – נמלה עובדת מעוצבת

אסף לביא

צילום: יצרן

סאן יאנג מכניסה קצת צבע לקטגוריית קטנועי העבודה עם ה־4MICA (או Formica, נמלה באיטלקית), קטנוע שימושי מודולרי שבעזרת עיצוב וצבעוניות חצופים אמור לקרוץ למגוון רחב של לקוחות, מאילו הזקוקים לקטנוע לשימוש יום יומי ועד לשימוש עסקי.

הפיצ'ר המרכזי של הפורמיקה, אולי למעט הצבעוניות הרבה, נמצא בחלקו האחורי של הקטנוע, מתחת למושב האחורי שניתן להרים ולהפוך למשענת גב לרוכב נמצא סבל רחב עם יכול נשיאה מרשימה עד 40 ק"ג ואפשרות להארכה פי 1.6 ע"י משיכה של חלק האחורי. למי שזה לא מספיק הפורמיקה מציע 410 מ"מ של משטח רגליים שטוח עם טקסטורה מונעת החלקה, ולא פחות מ־12 ווים ונקודות עיגון לקשירת ציוד או סחורה, כמו גם אביזרים אופציונליים לשמירה על הקטנוע בנפילות והגדלת יכולת הנשיאה.

הפורמיקה מונע ע"י מנוע 125 סמ"ק מקורר אוויר המייצר 9.5 כ"ס צנועים למדי, הגלגלים היצוקים בקוטר 10″ נועלים צמיגים במידה 100/90-10 מקדימה ומאחור, כשעל הבלימה מופקדים דיסק בקוטר 205 מ"מ מקדימה ותוף בקוטר 130 מ"מ מאחור. מערכת ה־ABS האופציונלית עובדת על הגלגל הקדמי בלבד. לדברי סאן יאנג המושב בגובה 747 מ"מ מרופד בנדיבות ויחד עם הכידון הגבוה ומשטח הרגליים הרחב אמור לספק נוחות רכיבה גבוהה למשך זמן ממושך.

מתחת למושב יש תא אחסון עם מקום לקסדת 3/4, ובקדמת הקטנוע ישנו תא אחסון פתוח. הפורמיקה מצויד בשקע USB מוגן למים על הכידון מותקן, פנס LED עגול בחזית עם תאורת יום (DRL), לוח מחוונים בסיסי עם מד מהירות אנלוגי וצג LCD קטן עם יתר המידע. אורכו הכללי של הקטנוע עומד על 1,910 מ"מ, רוחבו 710 מ"מ וגובהו 1,045 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,390 מ"מ ומיכל הדלק בנפח 6.8 ליטר.

הפורמיקה הוא אחד מהקטנועים המעניינים שהציגה סאן יאנג בתערוכת מילאנו, ואם יגיע לארץ אנחנו צופים לו הצלחה רבה בקרב לקוחות פרטיים ועסקיים יחדיו, שילובי הצבעים והעיצוב הפשוט כבשו את ליבנו ואנחנו בטוחים שגם באירופה, עם גרסת ה־150 סמ"ק שמייצרת 11 כ"ס, ה־4MICA ינחל הצלחה.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל