fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן

חדש בישראל: ק.ט.מ 890 אדוונצ'ר ברישוי A1

חדש בישראל: ק.ט.מ 890 אדוונצ'ר ברישוי A1

אסף לביא

צילום: יצרן

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אופנועי KTM לישראל, החלה בשיווק ה־890 אדוונצ'ר בגרסת L חדשה עם הספק מקסימלי מופחת של 95 כ"ס שתוגבל לצורך עמידה ברישיון נהיגה A1 ל־47.5 כ"ס. מחיר ה־890 אדוונצ'ר L עומד על 94,990 ₪ וההגבלה ניתנת להסרה עתידית באופן חוקי ללא עלות נוספת.

חוקי הרישוי האירופאי מאפשרים להגביל הספק של אופנוע ל־35kW (כ־47.5 כ"ס) לצורך עמידה בדרגת הרישיון A1 (שנקראת באירופה A2) רק אם הספקו המקורי לא עולה על 70kW (כ־95 כ"ס), לכן לא ניתן להגביל את ה־890 אדוונצ'ר בתוצרות המקורית, שם מנוע ה־LC8c מייצר הספק של 105 כ"ס ב־8,000 סל"ד, וב־KTM היו צריכים לייצר גרסה נוספת, המסומנת באות L (ל־Low), שמייצרת הספק מקסימלי של 95 כ"ס וניתנת להגבלה.

● עוד בנושא: מבחן דרכים: ק.ט.מ 890 אדוונצ'ר R

מעבר לשינוי בנתון ההספק המקסימלי, גרסת ה־L זהה לזו הרגילה בכל מכלוליה. שלדת צינורות הכרומולי משודכת למזלג WP APEX הפוך בקוטר 43 מ"מ מקדימה ובולם WP APEX מאחור, עם מהלך של 200 מ"מ ואפשרות כיוונון עומס קפיץ ושיכוך החזרה מאחור, גלגלי שפיצים טיובלס בקוטר 21″ מקדימה ו־18″ עם אופציה לחיישני לחץ אוויר, צמיגי Avon Trailrider במידות 90/90-21 ו־150/70-18, משכך היגוי, שני דיסקים בקוטר 320 מ"מ עם קליפרים 4 בוכנות רדיאליים מקדימה ודיסק בקוטר 260 מ"מ עם קליפר כפול בוכנות מאחור, מרווח גחון של 233 מ"מ, מושב בגובה 850 מ"מ, מיכל דלק בנפח 20 ליטר וטווח של כ־400 ק"מ, מצערת רכב-על-חוט אלקטרונית, לוח מחוונים עם צג TFT בגודל 5 אינץ' וקישוריות בלוטוס, תאורת LED ומערכת קורנרינג ABS ובקרת אחיזה עם מצבי Offroad.

מי שירצה להסיר את הגבלת ההספק האלקטרונית מ־47.5 כ"ס חזרה ל־95 כ"ס כדי להעביר את האופנוע מרישוי A1 ל־A באופן חוקי, יכול לפנות ליבואנית ד.ל.ב מוטוספורט שתבצע את השינוי כשירות ללא עלות.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל