fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

2024: משפחת ק.ט.מ דיוק חדשה לחלוטין

2024: משפחת ק.ט.מ דיוק חדשה לחלוטין

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

ק.ט.מ מציגה את דגמי הכביש הראשונים שלה ל־2024, דור שלישי של הדיוק 125, 250 ו־390, בעלי מנוע ושלדה חדשים לחלוטין, אלקטרוניקה ומתלים משופרים ועיצוב בהשראת הסופר דיוק.

למעשה, דגמי ה־Duke הקטנים מקבלים עדכון משמעותי ראשון מאז הוצגו לראשונה לפני קצת יותר מעשור, תחילה עם הדיוק 125 ב־2011, הדגם הראשון לשיתוף הפעולה בין ק.ט.מ האוסטרית לבג'אג' ההודית, ממנו צמחו בהמשך דגמי ה־390 וה־200 שהוחלף לאחר מספר שנים ב־250.

ל־2024 מקבלים שלושת הדגמים מנוע חדש לחלוטין העומד בתקן אירו5, חד-צילינדר מקורר נוזל בשם LC4c (ה־c הנוספת מסמלת Compact), שמיוצר בשלושה נפחי מנוע – 124 סמ"ק, 249 סמ"ק ו־399 סמ"ק – נפח גבוה יותר מהמנוע של הדיוק 390 היוצא (373 סמ"ק), המתקבל בזכות מהלך בוכנה ארוך יותר. בק.ט.מ חושפים נתון הספק דומה של 44 כ"ס, אך לא מספרים באיזה סל"ד, כנראה נמוך יותר, ונתון מומנט גבוה יותר של 3.9 קג"מ, אך שוב ללא סל"ד. בגרסאות הנפח הקטנות יש למנוע גל-זיזים עליון יחיד.

כמו למנוע היוצא, גם למנוע החדש מוצמדים מצערת רכב-על-חוט אלקטרונית וסליפר קלאץ', אליהם מצטרפים בקרת אחיזה להטייה ו־ABS עם מצב סופרמוטו לביטול התערבות בגלגל האחורי, בנוסף לשלושה מצבי רכיבה ובקרת זינוק בדגם ה־390, וקוויקשיפטר דו-כיווני כאופציה בתוספת תשלום לכל הדגמים.

כל זה נעטף בשלדת צינורות פלדה חדשה לחלוטין, עם שלדת זנב יצוקה מאלומיניום וזרוע אחורית חדשה. בזכות אלו גובה המושב כעת נמוך יותר ומיקום הבולם האחורי משתנה, מה שמאפשר לק.ט.מ להתקין מפלט ותיבת אוויר חדשים. למרות שכל הדגמים מקבלים בולמי WP APEX חדשים, עם מזלג הפוך בקוטר 43 מ"מ מקדימה ובולם אחורי יחיד, המספקים מהלך גלגלים של 150 מ"מ, ל־390 יש אפשרויות כיוונון שיכוך כיווץ והחזרה מקדימה ומאחור, בעוד ה־125 וה־250 נטולי כיוונונים למעט עומס קפיץ מאחור.

העיצוב החדש קרבי וקשוח יותר ומושפע רבות מהסופר דיוק, עם תאורת LED חדשה, שלדת הזנב החשופה והבדלים ויזואליים בין הדגמים, כשל־390 כיסויי מיכל דלק גדולים יותר מאחיו ותאורת יום בחזית. כל הדגמים מקבלים עדכון ללוח המחוונים, עם צג TFT בגודל 5 אינץ' בעל מספר מצבי תצוגה וקישוריות בלוטוס ל־390 וה־125, או צג LCD מעודכן ל־250. בנוסף, הגרפיקה משתנה בין הדגמים וכל אחד מהם מציע שתי אפשרויות שונות.

שיווק משפחת הדיוק החדשה יחל בשווקים נבחרים כבר בחודש ספטמבר הקרוב.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

2 תגובות ל 2024: משפחת ק.ט.מ דיוק חדשה לחלוטין

  1. האם המכירה בישראל תתחיל בספטמבר 2023 ומה יהיה טווח המחירים?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל