מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
פיאג'ו מדלי 125 במבחן ארוך טווח – דיווח שני

אדם בלנגה
צילום: אדם בלנגה
מד-אוץ נוכחי: 189 ק"מ
יש הרבה דברים שאני מעדיף לעשות מאשר לתקן פנצ'ר באופנוע, נגיד… ללכת לחוף הים, לאכול גלידה ליד הבית או תתפלאו אפילו לשבת בבית קפה ולכתוב את שורות אלו. הבעיה שלפיאג'ו מדלי לא ממש אכפת מזה ומצאתי את עצמי בשישי בבוקר עם פאנצ'ר לתפארת מדינת ישראל – אותו תיקנו במוסך המרכזי בזריזות וביעילות, בדרך לאיסוף אופנוע למבחן.
בדיווח הראשון של המבחן ארוך הטווח של הפיאג'ו מדלי חשבנו להוסיף ארגז גדול מאחור, אך אנו שמחים לבשר שאין באמת צורך להוסיף ארגז, הצלחנו להכניס 2 קסדות מלאות לתא המטען של הקטנצי'ק הזה ועוד וו התלייה השימושי מקדימה מחזיק את שקיות הסופר של כתבנו האמיץ והרווק, אז תיקחו את המילה "קניות" בעירבון מוגבל.
החודש הספיק הפיאג'ו להיבחן בידי מספר חברי מערכת במשימות היום יום, כאשר הדרישות ממנו שונות מבוחן לבוחן – לדעת חברי המערכת הדבר הכי חשוב בקטנוע הוא השימושיות הגבוהה שלו שנובעת בעיקר מהיכולות העירוניות בתחום השתחלות בין רכבים, שפע מקום האיחסון, ונוחות הרכיבה הגבוהה.
עכשיו סיפור. הלכתי עם חבר לחוף הים, ואמרתי לו שאני אאסוף אותו, עצרתי מתחת לביתו והוצאתי קסדה מתא המטען – את התיק הגדול עם האוכל תליתי על הוו מקדימה. ממש לידינו עצר זוג מקסים עם הקטנוע הכי נמכר בישראל (תנחשו לבד) ובחנייה הבחור קושר את הקסדה שלו מחוץ לקטנוע בשרשרת. מבאס וחסר טעם. כל זאת בזמן שתא המטען של המדלי כבר בלע שתי קסדות. בדיוק כמו שהיינו מצפים מהקטנוע. שלא יגביל ביום יום ויעשה כל שידרש.
לקחנו את המדלי ליום סידורים ארוך במהלך מבחן דרכים, כבישי תל אביב אף פעם לא פנויים ועם הפיאג'ו היה קל מאוד להתנהל, עליה וירידה ממדרכות, חניה במקומות דחוקים והשתחלות בתנועה כולן היו משימות קלות למדלי, קטנוע המנהלים שגם היה לרשותנו לא שש לעשות אף אחד מהדברים האלו באותה הקלות והביטחון, וזאת הקטגורייה הנמכרת בישראל. אולי דווקא סגמנט ה- 16 אינץ' הוא הנכון לרוכב הישראלי – בדגש על התל-אביבי?
בדיווח הבא אנו מקווים לסיים את ההרצה, לקחת את המדלי לגבולותיו ולבחון אותו "תחת עומס" וברכיבות ארוכות.
כלי יפייפה לכל הדעות
דומה לבברלי, מעניין אם יהיה יותר סחיר