fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
אלבר טריומף קוביה עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן

פיאג'ו מדלי 125 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

פיאג'ו מדלי 125 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

אדם בלנגה

צילום: אריק רוזנבלום

שורה תחתונה
המדלי הוא קטנוע שחביב על כמעט כל בוחני המערכת וככזה הגיוני שניקח אותו למבחן ארוך טווח ונראה איך הוא מרגיש גם אחריי שאבק הכוכבים מתפוגג.

 

קצת יותר בהרחבה
את הדייט הראשון שלנו עם המדלי ביצענו ברחובות הקסומים של איטליה בהשקה. המדלי הצליח לעשות רעש גם לפני אותו הדייט וזה בדמות הודעה לעיתונות. בעוד שבהשקה גילינו כמה הוא טוב ברחובות איטליה (גם כמה טובים מנועי ה- 150 של החבר׳ה האלה מאיטליה) אין תחליף למבחן דרכים מלא פה בארץ – גם כזה היה. אז אחריי שדיברנו על מה היה, בואו נדבר קצת על מה יהיה.

 

קורעים את הנילונים לראשונה
האמת שזה מצחיק לעצור ולהתעכב על זה, כי גם שבחנו את המדלי כשהגיע לארץ, קיבלנו אותו עם ניילונים – חדש חדש חדש. במבחן ארוך טווח יתחיל עבדכם הנאמן וכותב שורות אלו, אדם בלנגה. וככזה אתן דגש לנושאים החשובים לי, בתור רוכב עירוני שקטנוע זה כלי התחבורה היחיד שלו ביום יום.

 

על מה אשים דגש בחודש הקרוב?
    1. יכולות עירוניות, כמה קל להשתחל איתו? דינמיות עירונית.
    2. איכות נהיגה על בורות מע״צ בדרום תל אביב.
    3. תאי מטען ואחסון – אולי נתקין ארגז?

תגובה אחת ל פיאג'ו מדלי 125 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל