מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
קיוואי זהרה 125 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון
עמית משיח
צילום: אריק רוזנבלום
אחרי שהשבנו את הסיטיבלייד בעל העיצוב הספורטיבי, פגשנו בסוכנות היבואן את הליין החדש של קיוואי בגזרה החמה של 125 הסמ"ק
אז יש שם נייקד, בובר, דו"ש רך וקטנוע רטרו – קטן גלגלים וקצר שלדה – העונה לשם זהרה והוא מתהדר במנוע מקורר אויר, מוזרק ובעל תאוצה נאה.
בקיצור, לקחנו אחד אדום – חדש-דנדש ואנחנו מבטיחים להתייחס אליו 'כמו אל הגדולים'; כלומר בלי הנחות.
אז מה היה לנו שם?
גלגלי "12 (איזה כיף ש-"10 עבר מן העולם), שלדה קצרה – עם עבר של 50 סמ"ק שעבר הרחבה, רוחב כידון די צר ורוחב כללי כמו של דוגמנית צמרת – כל זה מתרגם כבר בק"מ הראשונים למכונת צליחת פקקים מצויינת – כיף קל להשתחל איתו ומהר מאוד אנחנו מוצאים את עצמנו מנסים (ומצליחים) לעבור במקומות בהם גם רוכבי אופניים חשמליים מהססים.
מה עוד נספר כבר עכשיו?
המתלים נוקשים, המושב נוח ועשוי מחומר משובח, יש רצפה שטוחה עם הרבה מקום יחסית, אין כמעט מקום מתחת למושב, הצופר חלשלוש והסבל העשוי כרום ובעל זיזים לתפיסת מטען – פשוט יפיפה.
הוא מתנהג יפה במישור וגם בפיתולים – במסגרת הציפיות מזאטוט שכמוהו, הוא פותח חזק, כאמור, למרות שצריך לסובב את המצערת הרבה יחסית בהתחלה – עד לקבלת תאוצה ראשונית.
יש לו שיק וסטייל והוא מפגין צריכת דלק ראשונית נאה ביותר של מעל ל-1:32 קמ"ל.
איך הוא תחת עומס, מי מתעקש לקחת אותו בערב הביתה ומה עוד קרה לנו איתו בדרכים – זאת ועוד בדיווח הבא.